1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Нед 28 юни 2015 10:02


постигнах това нека хора знаещи да ме посъветват иска ли баране още и каде
Прикачени файлове
WP_20150628_09_10_35_Pro.jpg
WP_20150628_09_11_10_Pro.jpg




Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Svetlix » Нед 28 юни 2015 10:29


Иска си още. Трябва да си между синьото и зеленото. Пробавй поне до 60


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Нед 28 юни 2015 17:14


Още ако е с AFN като теб, за неговия мотор си е перфектен


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Нед 28 юни 2015 20:05


супер благодаря ви


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ejkooo » Пон 29 юни 2015 6:52


Колеги след центровката на помпата е докарах до това положение , мисля че така е добре. Само не ми е ясно в Group 1 Inj.Quantity варира и между 3,4 - 4 мг така ли трябва да е ?
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ejkooo » Пон 06 юли 2015 13:27


up!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mshbul » Вто 07 юли 2015 20:17


Бях виждал ъпове само на теми за продажба, това ме развесели.

Никой не ти отговаря, защото има десетки теми по въпроса. Търси и чети.

На въпроса - добре е, карай така.


hristiqnvw
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 фев 2014 20:45
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот hristiqnvw » Нед 09 авг 2015 19:28


Здравейте, може ли да кажете нещо за тези стойности.
Channel 1 Engine speed 903/min Injection Quantity 4mg/str Temperature 77.4C
Channel 4 Start of injection Spec. 1.3 BTDC Start of injection Act. 1.1 BTDC Duty Cycle 58.6% .
Прикачени файлове
Untitled2.png


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Spas » Нед 09 авг 2015 21:26


Загрей я до 90 градуса и виж колко ще е горивото тогава..... аз лично правя на 2,8-3.0 нафтата, твоята сега е на 4 и ще падне малко, аз предпочитам по-ниско да е.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 13 авг 2015 18:14


Центровката не е добре, трябва предварение


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот na4o4o » Съб 15 авг 2015 15:49


искам да използвам темата на колегата,центровката на помпата добре ли е
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png

Последна промяна от na4o4o на Съб 22 авг 2015 13:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот milmar » Съб 15 авг 2015 15:59


Добре е.

Макар, че не зная защо по принцип се стараете да е в предварение, не казвам че в закъснение е по-добре. Няколко мнения нагоре беше казано че настройката е добре, при положение че е доста в предварение. Имах проблеми при такова предварение и далеч не мога да кажа, че сега върви по-лошо, като я направих на "синьо, леко +", напротив, сега върви по-добре.


VR6t
Мнения: 46
Регистриран на: Нед 10 май 2009 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот VR6t » Нед 16 авг 2015 11:15


В четвърта колона тези проценти са запълването на шим регулирането на клапана за аванса. Те зависят от положението на помпата (предварението, ъгала, центровката при ангренажа) и от искания аванс от компютъра за момента. Или по просто, в група 4 колона 2 е Start of injection Spec (това което търси компютъра) колона 3 Start of injection Act (реалния ъгъл на запалване) колона 4 Duty Cycle (шим запълване за постигане на аванса). Колона 4 показва корекцията необходима колона 3 да е същата като колона 2.
Правете си аванса на 1.3-1.5 BTDC без да е необходима корекция от клапана за аванса (2.8%). По голям аванс качва разхода и увеличава шума, по малак губи от мощността при голямо натоварване( тогава колата иска около 15 градуса, и как да ги постигне ако клапана за да работи на 1.3 градуса вече е на 50% запълване на шима).


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот na4o4o » Съб 22 авг 2015 13:09


искам да използвам темата на колегата,центровката на помпата добре ли е
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот naskovp » Вто 25 авг 2015 22:18


здравейте, и аз да се включа в темата:

колата е голф 4 тди 90 коня с чип 1J код на двигатела AGR

след тия настройки:

Изображение

Изображение

Изображение

колата не тресе никога не е тресяла но имах проблем с вървежа не вървеше IQ беше 4.8

сега след тия настройки върси супер добре на бира даже немога да я позная.


кажете как са настройките според вас центровката и IQ компа искаше 2.2 затова е и 2.2 казаха ми да го вдигна на 3.0 но също така ако не ми притриса може и така да карам просто ако помпата има проблем на 2,2 ще тресе, а при мен не е така

как е предварението и защо ми загрява така при положение че е работила на място докато загрее за да направя снимките това нормално ли е, Вентилатора несъм го чувал никога да се пуска освен като пусна климатика тогава и 2 те перки се пускат, но само за охлаждане перката сама несъм я чувал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, val4ana и 60 госта