1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
постигнах това нека хора знаещи да ме посъветват иска ли баране още и каде
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Иска си още. Трябва да си между синьото и зеленото. Пробавй поне до 60
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Още ако е с AFN като теб, за неговия мотор си е перфектен
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
супер благодаря ви
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Бях виждал ъпове само на теми за продажба, това ме развесели.
Никой не ти отговаря, защото има десетки теми по въпроса. Търси и чети.
На въпроса - добре е, карай така.
Никой не ти отговаря, защото има десетки теми по въпроса. Търси и чети.
На въпроса - добре е, карай така.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 фев 2014 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, може ли да кажете нещо за тези стойности.
Channel 1 Engine speed 903/min Injection Quantity 4mg/str Temperature 77.4C
Channel 4 Start of injection Spec. 1.3 BTDC Start of injection Act. 1.1 BTDC Duty Cycle 58.6% .
Channel 1 Engine speed 903/min Injection Quantity 4mg/str Temperature 77.4C
Channel 4 Start of injection Spec. 1.3 BTDC Start of injection Act. 1.1 BTDC Duty Cycle 58.6% .
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Загрей я до 90 градуса и виж колко ще е горивото тогава..... аз лично правя на 2,8-3.0 нафтата, твоята сега е на 4 и ще падне малко, аз предпочитам по-ниско да е.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Центровката не е добре, трябва предварение
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
искам да използвам темата на колегата,центровката на помпата добре ли е
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png
Последна промяна от na4o4o на Съб 22 авг 2015 13:09, променено общо 1 път.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Добре е.
Макар, че не зная защо по принцип се стараете да е в предварение, не казвам че в закъснение е по-добре. Няколко мнения нагоре беше казано че настройката е добре, при положение че е доста в предварение. Имах проблеми при такова предварение и далеч не мога да кажа, че сега върви по-лошо, като я направих на "синьо, леко +", напротив, сега върви по-добре.
Макар, че не зная защо по принцип се стараете да е в предварение, не казвам че в закъснение е по-добре. Няколко мнения нагоре беше казано че настройката е добре, при положение че е доста в предварение. Имах проблеми при такова предварение и далеч не мога да кажа, че сега върви по-лошо, като я направих на "синьо, леко +", напротив, сега върви по-добре.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
В четвърта колона тези проценти са запълването на шим регулирането на клапана за аванса. Те зависят от положението на помпата (предварението, ъгала, центровката при ангренажа) и от искания аванс от компютъра за момента. Или по просто, в група 4 колона 2 е Start of injection Spec (това което търси компютъра) колона 3 Start of injection Act (реалния ъгъл на запалване) колона 4 Duty Cycle (шим запълване за постигане на аванса). Колона 4 показва корекцията необходима колона 3 да е същата като колона 2.
Правете си аванса на 1.3-1.5 BTDC без да е необходима корекция от клапана за аванса (2.8%). По голям аванс качва разхода и увеличава шума, по малак губи от мощността при голямо натоварване( тогава колата иска около 15 градуса, и как да ги постигне ако клапана за да работи на 1.3 градуса вече е на 50% запълване на шима).
Правете си аванса на 1.3-1.5 BTDC без да е необходима корекция от клапана за аванса (2.8%). По голям аванс качва разхода и увеличава шума, по малак губи от мощността при голямо натоварване( тогава колата иска около 15 градуса, и как да ги постигне ако клапана за да работи на 1.3 градуса вече е на 50% запълване на шима).
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
искам да използвам темата на колегата,центровката на помпата добре ли е
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png
http://prikachi.com/images.php?images/758/8300758c.png
мотора е АФН ПАСАТ Б5
ето и на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/414/8314414G.png
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
здравейте, и аз да се включа в темата:
колата е голф 4 тди 90 коня с чип 1J код на двигатела AGR
след тия настройки:



колата не тресе никога не е тресяла но имах проблем с вървежа не вървеше IQ беше 4.8
сега след тия настройки върси супер добре на бира даже немога да я позная.
кажете как са настройките според вас центровката и IQ компа искаше 2.2 затова е и 2.2 казаха ми да го вдигна на 3.0 но също така ако не ми притриса може и така да карам просто ако помпата има проблем на 2,2 ще тресе, а при мен не е така
как е предварението и защо ми загрява така при положение че е работила на място докато загрее за да направя снимките това нормално ли е, Вентилатора несъм го чувал никога да се пуска освен като пусна климатика тогава и 2 те перки се пускат, но само за охлаждане перката сама несъм я чувал.
колата е голф 4 тди 90 коня с чип 1J код на двигатела AGR
след тия настройки:
колата не тресе никога не е тресяла но имах проблем с вървежа не вървеше IQ беше 4.8
сега след тия настройки върси супер добре на бира даже немога да я позная.
кажете как са настройките според вас центровката и IQ компа искаше 2.2 затова е и 2.2 казаха ми да го вдигна на 3.0 но също така ако не ми притриса може и така да карам просто ако помпата има проблем на 2,2 ще тресе, а при мен не е така
как е предварението и защо ми загрява така при положение че е работила на място докато загрее за да направя снимките това нормално ли е, Вентилатора несъм го чувал никога да се пуска освен като пусна климатика тогава и 2 те перки се пускат, но само за охлаждане перката сама несъм я чувал.