Гайка в цилиндрите :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 16:05


azrod написа:
muns61 написа:...
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.

Задължително и двете неща, то една гарнитура струва повече от гумичките :)))



Преди половин година ги сменях :) Сега няма да ги пипам




azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот azrod » Пет 20 апр 2012 16:19


Можеш да пасваш леглата на клапаните с паста тогава, също не е за подценяване :)


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот BLADE8209 » Пет 20 апр 2012 17:55


Е другия път да ти е за урок :) след като го сглобиш задължително превърти мотора на ръка или по точно с тичотка на коляновия вал, това задължително след като си правил каквото и да било по двигателя.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот H2O » Пет 20 апр 2012 18:48


Zinoto написа:Корав мотор :D

По скоро гайката е била малка!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот fox_vt » Пет 20 апр 2012 19:56


Абе малка я виж какъв отпечатък е оставила долу вдясно на буталото и един по малък над този над вдлъбнатината и вече се е разтрошила.То по голяма гайка от тази няма как да влезе така или иначе между клапана.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот H2O » Пет 20 апр 2012 20:53


fox_vt написа:Абе малка я виж какъв отпечатък е оставила долу вдясно на буталото и един по малък над този над вдлъбнатината и вече се е разтрошила.То по голяма гайка от тази няма как да влезе така или иначе между клапана.

Добре бе пич!Това е най коравия мотор,гайки,болтове,видии и ако падне някоя съчма и нея ще излапа!Съгласен съм,world peace да има и повече fun :kissy:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 апр 2012 21:01


muns61 написа:
ivakopk написа:
muns61 написа:Изпробва ли клапаните на плътност?



Какво имаш в предвид ?

При затворени клапани наливаш бензин, нафта, коресилин през смукателния и изпускателен канал, за да разбереш дали ще протече. през клапана. Понякога пораженията не се виждат с просто око, но ако има лека неплътност, в процеса на работа там ще прогори клапанчето.
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.

+1 Задължително е да се проверят клапаните на "проблемния цилиндър" ( че и на другите-все пак така и така е смъкната тиквата-едно припасване е ..не е ремонт за големи пари),а онез-проблемните проверка и за кривина!!

Последна промяна от samo_pechka на Пет 20 апр 2012 21:53, променено общо 1 път.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 21:18


Почти го ЗБРАХ :) Само ме ми се прецака оптяжната ролка на пист.ремък и не можах да я запаля...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ktamen » Пет 20 апр 2012 21:45


Проверката на клапаните поне на проблемния цилиндър беше задължителна, дано си послушал muns61. Аз около година съм карал ладата с крив клапан и не се усеща особено. Като я запалиш иди да ти премерят компресията (или поне си я премери сам с палец на отвора на свеща), ако имаш крив клапан ще си покаже.
Преди да я палиш задължително превърти няколко оборота на ръка със свалени свещи за да си сигурен, че двигателя се върти свободно.
Аз щях да я запаля без пистов ремък, за 1 минута нищо няма да му стане на двигателя без пистов ремък.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот nikson85 » Пет 20 апр 2012 21:49


mario91 написа:Най добре свали и виж какво става, за да минеш по тънко, след това може да допринесеш по големи проблеми, свали главата и виж, тъкмо ще шлайфаш главата и ще смениш гарнитурата. Поне ще ти е спокойно след като видиш какво се е случило и си сигурен че няма да има повече приключения.

защо да шлайфа главата при положение, че мотора не е прегряван.


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот mitko85 » Пет 20 апр 2012 23:33


ivakopk написа:Почти го ЗБРАХ :) Само ме ми се прецака оптяжната ролка на пист.ремък и не можах да я запаля...

Ако не си го "збрал" си провери и клапаните. Те че са здрави, здрави са тия мотори, но не ги надценявай, да не береш ядове по-натам. :012:
edit: под "провери си клапаните" имам предвид виж дали нямаш някой крив.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Съб 21 апр 2012 7:40


Послушах колегата и проверих клапаните на проблемния цилиндър.Изглеждат че са здрави :bishop
Превъртях няколко пъти на ръка и всичко изглежда ОК.Пък ще видиме и да има нещо вече тая глава я свалям за 2 часа не е проблем :D


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот milmar » Съб 21 апр 2012 9:35


Не е въпроса дали главата се сваля лесно , а в това че ако имаш неплътен клапан (не очевидно крив , а съвсем лекичко :D ) , моторът ще си запали , ще си работи нормално и въобще няма да се забележи . Ще се забележи едва когато е късно - след време когато се "издуха" клапана и леглото , и тогава - по-голяма беля !


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Съб 21 апр 2012 18:35


Колеги готова е работи като никога до сега.Направо eusa .Притеснява ме само че като опънах ремъка на белег,запалих колата,поработи и като загрея на 90градуса белга отиде в .......
Знам че като загрее колата ремъка се опъва,но чак толкос ли ?

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот BLADE8209 » Нед 22 апр 2012 1:05


А знаеш ли как се опъва тоя ремък. Трябва да се застопори коляновия вал да се разхлаби шайбата на разпределителния вал и тогава се натега докато aмортесьорчето стигне 4мм после се стяга шайбата и си ОК и пак на ръка няколко пъти :) За справка погледни Elsa или Autodata.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта