azrod написа:muns61 написа:...
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.
Задължително и двете неща, то една гарнитура струва повече от гумичките))
Преди половин година ги сменях

azrod написа:muns61 написа:...
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.
Задължително и двете неща, то една гарнитура струва повече от гумичките))
Zinoto написа:Корав мотор
fox_vt написа:Абе малка я виж какъв отпечатък е оставила долу вдясно на буталото и един по малък над този над вдлъбнатината и вече се е разтрошила.То по голяма гайка от тази няма как да влезе така или иначе между клапана.
muns61 написа:ivakopk написа:muns61 написа:Изпробва ли клапаните на плътност?
Какво имаш в предвид ?
При затворени клапани наливаш бензин, нафта, коресилин през смукателния и изпускателен канал, за да разбереш дали ще протече. през клапана. Понякога пораженията не се виждат с просто око, но ако има лека неплътност, в процеса на работа там ще прогори клапанчето.
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.
mario91 написа:Най добре свали и виж какво става, за да минеш по тънко, след това може да допринесеш по големи проблеми, свали главата и виж, тъкмо ще шлайфаш главата и ще смениш гарнитурата. Поне ще ти е спокойно след като видиш какво се е случило и си сигурен че няма да има повече приключения.
ivakopk написа:Почти го ЗБРАХСамо ме ми се прецака оптяжната ролка на пист.ремък и не можах да я запаля...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта