ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 май 2008 21:19


pRo_4_LiFe написа:Колеги, последно кое е най - добре да се направи като се махне катализатора - да се изтърбуши питата и да остане тръбата, да се сложи резонансно гърне или да се сложи някаква тръба просто ?

Не знам за другите модели - при мен - 1V след махането на катализатора , завариха права тръба - все така тихо си е - не съм бил с резонаторно , но за мен си е излишен разход!




Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Чет 01 май 2008 21:30


А забелязваш ли дали върви наистина повече колата или само слухтят... ?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 май 2008 23:05


pRo_4_LiFe написа:А забелязваш ли дали върви наистина повече колата или само слухтят... ?

Не върви повече - то при тия цени на дизела - само ми е до проби на вървежа :wink:
По-добре си е за двигател и за турбо - ако си без "картоф" във ауспуха!


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Пет 02 май 2008 2:26


Според моя човек в Крафт ,неслагането на рез.гърне води до по-често посещаване на сервиза му ,защото налягането от газовете вместо да се спира от рез.гърне се спира от задното гърне и по този начин гърнето му се скъсява живота неимоверно,а рез.гърне се слага да завихря и успокоява газовете.Това според човек ,който се занимава със смяна на гърнета от 8 години поне и да си кажа съм съгласен с него ,защото като сложих резонатора и като си продадох катализатора бях -20 лв .Та за 20 кинта не ми се рискуваше да сменям задно гърне по-често .


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Пет 02 май 2008 12:30


Malok написа:Според моя човек в Крафт ,неслагането на рез.гърне води до по-често посещаване на сервиза му ,защото налягането от газовете вместо да се спира от рез.гърне се спира от задното гърне и по този начин гарнето му се скъсява живота неимоверно,а рез.гърне се слага да завихря и успокоява газовете.Това според човек ,който се занимава със смяна на гърнета от 8 години поне и да си кажа съм съгласен с него ,защото като сложих резонатора и като си продадох катализатора бях -20 лв .Та за 20кинта неми се рискуваше да сменям задно гърне по-често .


Колега всичко това което казваш е така и е вярно,но честно казано при дизела няма толкоз значение за това гърне на мястото на катализатора.До като при бензина има огромна разлика!!!


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 02 май 2008 15:16


Преди 1 час си махнах катализатора и си остана само корпуса. Да споделя ... имам усещането, че по бързо изтегля, но сега друго ме тревожи... на високи обороти (над 3000) нещо ми придърпва, прекъсва двигателя и се чудя дали това не се дължи на горивен филтър, понеже тя редовно си го прави този номер като мине 5000 км. След малко ще сменя и горивния филтър, че ме тревожи това прекъсване. А иначе турбото се чува по ясно... по късно ще ви пиша отново какво е станало!


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 13 май 2008 22:43


И аз събрах смелост :lol: и го избуших моя, а като видях в какво състояние е ... :? чудя се тази кола как е вървяла изобщо :roll:
Наистина стана малко по шумна(няма как), ама се поотпуши и е по приятна за каране, събота ще я карам на дълго и вече ще я тествам тогава, а и да.. сега вече разбрах че тази кола имала турбо :twisted: по-ясно взе да се чува :)


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

махай го

Мнениеот ninov » Сря 14 май 2008 9:20


Но сложи някакво гърне да ти обере шума поне, че имаче ще е шумна - то и без това е дизел, знаеш че е по-шумна от бензина.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Сря 14 май 2008 14:34


На празен ход и ниски обороти не е кой знае каква разликата, вече при по-голямо настъпване се чува повече, но е приятен звука лично за мен. Крайното ми гърне също е позапушено и изгнило, за смяна е.. като го сменя пак ще видя шума как е, но за сега съм против резонатор. Само от изтърбушването на катализатора съм доволен.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 14 май 2008 19:57


BeckoTDI написа: Само от изтърбушването на катализатора съм доволен.


:да: И аз така!!!


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Сря 14 май 2008 20:38


Абе аз се чудя от доста време :??? Ама като гледам отзивите :005:
Ще се помотая още малко и ще го реша :wink:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Сря 14 май 2008 20:59


moncho8920 няма какво да се чудиш, виж катализатора ми колко е запушен, а колата е едва на 140к км... вземай флекса и го изтърбушвай/махай, че така само се мъчи колицата :wink:


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

едно въпросче

Мнениеот ninov » Сря 14 май 2008 21:13


сами ли си го изтърбушвате? с флекса?
след като го срежеш и изкормиш не трябва ли да ти го заварят все пак? някой ако има снимков материал по процедурата може да приложи.


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: едно въпросче

Мнениеот moncho8920 » Сря 14 май 2008 21:41


ninov написа:сами ли си го изтърбушвате? с флекса?
след като го срежеш и изкормиш не трябва ли да ти го заварят все пак? някой ако има снимков материал по процедурата може да приложи.

Мисля, че при някой квартален майстор за не повече от 30-40лв. ще го махне и ще ти завари едно тръбе.
Аз лично бих си го направил сам. :wink:


Потребителски аватар
mimtdi
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mimtdi » Сря 14 май 2008 21:47


МАХАЙТЕ катализаторите и давайте газ, няма да повярвате колко е пъргава колата ви.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта