


Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
горивната система е затворен кръг и когато угасиш мотора става така все едно пълниш сламка с вода и задържаш с пръст в горната страна и така не се изтича водата от долу . Имаш ли течове по помпата ? Мотора когато работи минават ли малки мехурчета въздух през прозрачните тръбички ?
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Здр. колега аз скоро не съм писал но и моята печка постоянно прави този номер мени обороти форсира се сама и аз бях с филтър от Голф после си сложих оригинален филтър с клапана отгоре,който се оказа че се отваря при -10 градуса за да може през зимата да дърпа топла нафта от филтъра.Но проблема не се реши постоянно вкарва въздух смених и този филтър с такъв с помпа за обезвъздушаване от Ивеко и сега обезвъздъшавам постоянно без да можем да разберем проблема.Та според мен имаш въздух когато изкачваш въздуха отива към двиг. Аз продължавам да търся проблема но май всичко клони към помпата.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
martin_2003 написа:Здр. колега аз скоро не съм писал но и моята печка постоянно прави този номер мени обороти форсира се сама и аз бях с филтър от Голф после си сложих оригинален филтър с клапана отгоре,който се оказа че се отваря при -10 градуса за да може през зимата да дърпа топла нафта от филтъра.Но проблема не се реши постоянно вкарва въздух смених и този филтър с такъв с помпа за обезвъздушаване от Ивеко и сега обезвъздъшавам постоянно без да можем да разберем проблема.Та според мен имаш въздух когато изкачваш въздуха отива към двиг. Аз продължавам да търся проблема но май всичко клони към помпата.
И аз това си мисля,днес махнах възвратния клапан ,преди филтъра го сложих да не му дава възможност да връща нафта.Сега ще я карам няколко дни така и ще я видя как ще се държи,вече остава помпата ,но не тече от никъде ,така не ми се занимава с нея ,като знам колко пари ще поискат ,чак ми се реве.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
И моята не тече от никъде но даже с помпата за обезвъздушаване правя налягане колкото мога, еми не теква от никъде и също съм забелязъл че когато е топло дърпа повече въздух.Мисля да сменя маркучите от резервара до филтъра за последно, после имам познат който разбира и ще я разглобим тая помпа ама и той много не му се иска да бара Лукас.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Днес трябва да си взема котурника от ремонт,довечера или утре след като покарам ще споделя с колегите ,които помагаха по темата дали има промяна,надявам се момчето да се справи отлично с помпата -лукас,и ако това е бил проблема ще си покаже.Междувременно докато обикалях по моргите видях ,че има много лукаси втора ръка и то на 100 лв.това вече е добра новина ,та каквото и да стане смятам че ще се реши проблема.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ
Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Навремето в една тема, споменах за кола на приятел -Поло с AEF мотор , но с Бош помпа, даже имах ненужен и бесмислен спор за центровка с колеги от форума и естествено аз бях в сериозна грешка.Не знаех ,че АЕФ Поло е само с Лукас помпи, а не с Бош както си мислех. Та този мой приятел продаде колата отдавна. И ако не се лъжа - в Русе.Дано колегата ( ако е потребител във форума) да даде малко разяснения и снимки да видим ,как е монтирано ГНП-ето и какви промени са се налагали , за да стане.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
stivenj написа:ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ
Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.
Все пак сподели цената , че ми е интересно. Тук вървят в порядъка на 250лв за рециклиране, но това е за не съсвсем заминали помпи като твоята. По моргите незнам колко вървят. Аз сега съм още на тема маховик - събирам за твърдата алтернатива на В*лео, после ако и това ми дойде до главата .... ще я подаря.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
al3xbg написа:stivenj написа:ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ
Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.
Все пак сподели цената , че ми е интересно. Тук вървят в порядъка на 250лв за рециклиране, но това е за не съсвсем заминали помпи като твоята. По моргите незнам колко вървят. Аз сега съм още на тема маховик - събирам за твърдата алтернатива на В*лео, после ако и това ми дойде до главата .... ще я подаря.
Да ,колега ще я споделя цената ,нека да знаят колегите какво набутване е с поло дизел.Та за ремонт само ,ще рече сваляне и монтиране на помпата 150 лв а РЕМ-комплект с два лагера е 210 лв и ми поиска 360 лвв,най-малко каза .Аз бях готов до към 250 лв и направо полудях от цени ,затова взех за 120 лв една прилична втора употреба и я занесох да я слагат.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.










-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Поло 1.9-сама мени оборотите, се форсира.99 год.РЕШЕНО
Взех колата и първи впечатления е, че работи гладко двигателя,пали добре топла- студена,най -важното няма грам пушек,изрязвах я няколко пъти за проба а след мен караше моя човек за да гледа как ще се отрази ремонта.Майстора сменил само нови лопатки,какви са не знам.Другото е втора употреба помпа.Взех и моите чаркалаци ,които са останали от моята помпа.Ако беше БОШ,щеше да е много по евтино,ноо тези котурници така ги правят.И да кажа на колегите ,които мислят да сменят с БОШ,, не е добрия вариант за този двигател,няма да върви колкото с лукас.Майстора ми е много читав,проучих всички преди да се реша на кого да оставя тази отговорна мисия.Не го познавам лично ,но отзивите са много добри за него.Та темата може да се ключи вече ,сагата приключи с много нерви и ядове.Благодаря на всички ,които помагаха с мнения и идеи.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
Еееее най-сетне една добра новина
, това за лопатките ,ще е сигурно пластинчатата помпа за ниското налягане в ГНП-ето, тя също и засмуква горивото от резервоара. Там ако нещо не е в ред - голям проблем става , не достига нафта до буталцето (нагнетателното за високото налягане) и колата почва да няма мощност , тресене и т.н. .Това е за Бош, но съм сигурен, че като цяло принципа не е по-различен и на Лукас.За предупреждението , че с Бош колата няма да върви
останах изненадан.На АЕФ дюзите мисля бяха на 130 бара, подобно с на 1Y на Голф. Отделно АЕФ е 60 катъра мотора , а на Голфа -64 с Бош помпа. Моторите като цяло са много сходни двата (кубици , тип мотор-предкамерен ). Разликите май бяха в биелните шийки ( по-тънки при АЕФ) мисля.Та се учудих , като прочетох , че няма да върви АЕФ с Бош помпа 



-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
Честито за добрата развръзка колега 
При мен вчера на всичко отгоре, забелязах, че блока на двигателя е омаслен в задната долна страна, та ако се окаже гарнитура и както не съм сменил още маховика и съединителя -> подарявам
Още веднъж честито.

При мен вчера на всичко отгоре, забелязах, че блока на двигателя е омаслен в задната долна страна, та ако се окаже гарнитура и както не съм сменил още маховика и съединителя -> подарявам

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
al3xbg написа:Честито за добрата развръзка колега
При мен вчера на всичко отгоре, забелязах, че блока на двигателя е омаслен в задната долна страна, та ако се окаже гарнитура и както не съм сменил още маховика и съединителя -> подарявамОще веднъж честито.
Това не е приятно колега,мога да предположа ,че те чака даване на доста пари,аз определено след това което направих сега съм убеден,на есен ще продам полото и следващата ще е тойота ярис1.4.Майстора който прави помпата ,така ми се накара ,защото го критикувах,че е много скъп ремонта за тази барака,толкова пари да се дават ,той ми вика да си взел 1.9 тди за да те надживее и да не плащаш толкова пари.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта