Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот ventotdi » Пет 01 юни 2012 21:04


горивната система е затворен кръг и когато угасиш мотора става така все едно пълниш сламка с вода и задържаш с пръст в горната страна и така не се изтича водата от долу . Имаш ли течове по помпата ? Мотора когато работи минават ли малки мехурчета въздух през прозрачните тръбички ?




Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот martin_2003 » Съб 02 юни 2012 9:00


Здр. колега аз скоро не съм писал но и моята печка постоянно прави този номер мени обороти форсира се сама и аз бях с филтър от Голф после си сложих оригинален филтър с клапана отгоре,който се оказа че се отваря при -10 градуса за да може през зимата да дърпа топла нафта от филтъра.Но проблема не се реши постоянно вкарва въздух смених и този филтър с такъв с помпа за обезвъздушаване от Ивеко и сега обезвъздъшавам постоянно без да можем да разберем проблема.Та според мен имаш въздух когато изкачваш въздуха отива към двиг. Аз продължавам да търся проблема но май всичко клони към помпата.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Съб 02 юни 2012 16:03


martin_2003 написа:Здр. колега аз скоро не съм писал но и моята печка постоянно прави този номер мени обороти форсира се сама и аз бях с филтър от Голф после си сложих оригинален филтър с клапана отгоре,който се оказа че се отваря при -10 градуса за да може през зимата да дърпа топла нафта от филтъра.Но проблема не се реши постоянно вкарва въздух смених и този филтър с такъв с помпа за обезвъздушаване от Ивеко и сега обезвъздъшавам постоянно без да можем да разберем проблема.Та според мен имаш въздух когато изкачваш въздуха отива към двиг. Аз продължавам да търся проблема но май всичко клони към помпата.

И аз това си мисля,днес махнах възвратния клапан ,преди филтъра го сложих да не му дава възможност да връща нафта.Сега ще я карам няколко дни така и ще я видя как ще се държи,вече остава помпата ,но не тече от никъде ,така не ми се занимава с нея ,като знам колко пари ще поискат ,чак ми се реве.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот martin_2003 » Нед 03 юни 2012 9:31


И моята не тече от никъде но даже с помпата за обезвъздушаване правя налягане колкото мога, еми не теква от никъде и също съм забелязъл че когато е топло дърпа повече въздух.Мисля да сменя маркучите от резервара до филтъра за последно, после имам познат който разбира и ще я разглобим тая помпа ама и той много не му се иска да бара Лукас.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Вто 19 юни 2012 14:52


Днес трябва да си взема котурника от ремонт,довечера или утре след като покарам ще споделя с колегите ,които помагаха по темата дали има промяна,надявам се момчето да се справи отлично с помпата -лукас,и ако това е бил проблема ще си покаже.Междувременно докато обикалях по моргите видях ,че има много лукаси втора ръка и то на 100 лв.това вече е добра новина ,та каквото и да стане смятам че ще се реши проблема.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот ventotdi » Вто 19 юни 2012 20:55


прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ :да:


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Вто 19 юни 2012 22:26


ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ :да:

Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Вто 19 юни 2012 22:37


Навремето в една тема, споменах за кола на приятел -Поло с AEF мотор , но с Бош помпа, даже имах ненужен и бесмислен спор за центровка с колеги от форума и естествено аз бях в сериозна грешка.Не знаех ,че АЕФ Поло е само с Лукас помпи, а не с Бош както си мислех. Та този мой приятел продаде колата отдавна. И ако не се лъжа - в Русе.Дано колегата ( ако е потребител във форума) да даде малко разяснения и снимки да видим ,как е монтирано ГНП-ето и какви промени са се налагали , за да стане.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот al3xbg » Сря 20 юни 2012 10:33


stivenj написа:
ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ :да:

Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.


Все пак сподели цената , че ми е интересно. Тук вървят в порядъка на 250лв за рециклиране, но това е за не съсвсем заминали помпи като твоята. По моргите незнам колко вървят. Аз сега съм още на тема маховик - събирам за твърдата алтернатива на В*лео, после ако и това ми дойде до главата .... ще я подаря. :)


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот stivenj » Сря 20 юни 2012 11:44


al3xbg написа:
stivenj написа:
ventotdi написа:прав си ,че ще си решиш проблема евтино ама не си купувай лукас ,а направо ръгай БОШ :да:

Както очаквах,филма е пълен,всичко е за смяна в помпата ,лагери ,о-пръстени и като ми каза цената майстора седнах на земята направо.Не става с Бош ,колега за това поло трудно се монтира и се подвързва ,вървенето ще е по лошо от сегашната -лукас,та ходих и взех втора употреба един лукас и утре ще го слагат,дано да стане.Причините за вървенето изглежда ще се окажат в помпата ,но все още не съм видял как ще тръгне с другата и засега ще си запазя коментара.Като я взема ще напиша има ли промяна.Майстора каза ,че лагерите са износени и отделят стружки някакви те са затлачели датчиците и някакви лопатки трябвало да се сменят.


Все пак сподели цената , че ми е интересно. Тук вървят в порядъка на 250лв за рециклиране, но това е за не съсвсем заминали помпи като твоята. По моргите незнам колко вървят. Аз сега съм още на тема маховик - събирам за твърдата алтернатива на В*лео, после ако и това ми дойде до главата .... ще я подаря. :)

Да ,колега ще я споделя цената ,нека да знаят колегите какво набутване е с поло дизел.Та за ремонт само ,ще рече сваляне и монтиране на помпата 150 лв а РЕМ-комплект с два лагера е 210 лв и ми поиска 360 лвв,най-малко каза .Аз бях готов до към 250 лв и направо полудях от цени ,затова взех за 120 лв една прилична втора употреба и я занесох да я слагат.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 юни 2012 12:23


:shock maikomila Нямам думи :cry: никога няма да си купя такова Поло ! Останах озадачен от високата цена за ремонта на ГНП-ето (Лукас),но явно е така навсякъде цената за ремонта или :?: :talk: . То се оказа кола със скъп съединител, скъпа помпа и трошлива скор. кутия. То лесно е да се каже " ами продай го и си купи Голф 3 (примерно) " , ма лошото е , че това се случва все когато не достига кинт за друга :cry: и се "наливат" пари в бездънна каца (Полото) :twisted: . Дано сега с новата помпа се подкара най-сетне !! То не е хубаво да си хваля Голфето ( сакън да не чуе дявола :Mr Green Fun ) , ма съдрах го от каране , купето го хвана "чумата" вече :banghead: Мотор, скорости, ходова част-няма да кажат "гък". Ще ме закара до ЮАР , ако тръгна с него на път :banana ( колата е 1.9 ААЗ )


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Поло 1.9-сама мени оборотите, се форсира.99 год.РЕШЕНО

Мнениеот stivenj » Сря 20 юни 2012 16:47


Взех колата и първи впечатления е, че работи гладко двигателя,пали добре топла- студена,най -важното няма грам пушек,изрязвах я няколко пъти за проба а след мен караше моя човек за да гледа как ще се отрази ремонта.Майстора сменил само нови лопатки,какви са не знам.Другото е втора употреба помпа.Взех и моите чаркалаци ,които са останали от моята помпа.Ако беше БОШ,щеше да е много по евтино,ноо тези котурници така ги правят.И да кажа на колегите ,които мислят да сменят с БОШ,, не е добрия вариант за този двигател,няма да върви колкото с лукас.Майстора ми е много читав,проучих всички преди да се реша на кого да оставя тази отговорна мисия.Не го познавам лично ,но отзивите са много добри за него.Та темата може да се ключи вече ,сагата приключи с много нерви и ядове.Благодаря на всички ,които помагаха с мнения и идеи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 юни 2012 17:16


Еееее най-сетне една добра новина :banana , това за лопатките ,ще е сигурно пластинчатата помпа за ниското налягане в ГНП-ето, тя също и засмуква горивото от резервоара. Там ако нещо не е в ред - голям проблем става , не достига нафта до буталцето (нагнетателното за високото налягане) и колата почва да няма мощност , тресене и т.н. .Това е за Бош, но съм сигурен, че като цяло принципа не е по-различен и на Лукас.За предупреждението , че с Бош колата няма да върви :talk: останах изненадан.На АЕФ дюзите мисля бяха на 130 бара, подобно с на 1Y на Голф. Отделно АЕФ е 60 катъра мотора , а на Голфа -64 с Бош помпа. Моторите като цяло са много сходни двата (кубици , тип мотор-предкамерен ). Разликите май бяха в биелните шийки ( по-тънки при АЕФ) мисля.Та се учудих , като прочетох , че няма да върви АЕФ с Бош помпа :talk:


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО

Мнениеот al3xbg » Пет 22 юни 2012 9:36


Честито за добрата развръзка колега :)

При мен вчера на всичко отгоре, забелязах, че блока на двигателя е омаслен в задната долна страна, та ако се окаже гарнитура и както не съм сменил още маховика и съединителя -> подарявам :D Още веднъж честито.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО

Мнениеот stivenj » Пет 22 юни 2012 11:25


al3xbg написа:Честито за добрата развръзка колега :)

При мен вчера на всичко отгоре, забелязах, че блока на двигателя е омаслен в задната долна страна, та ако се окаже гарнитура и както не съм сменил още маховика и съединителя -> подарявам :D Още веднъж честито.

Това не е приятно колега,мога да предположа ,че те чака даване на доста пари,аз определено след това което направих сега съм убеден,на есен ще продам полото и следващата ще е тойота ярис1.4.Майстора който прави помпата ,така ми се накара ,защото го критикувах,че е много скъп ремонта за тази барака,толкова пари да се дават ,той ми вика да си взел 1.9 тди за да те надживее и да не плащаш толкова пари.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта