Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Пет 22 юни 2012 14:41


ГМТ може да „излъже" в растояния 2-3 зъба на маховика, при монтаж и затягане на ремък (ролки) също може да „избяга" центровка

добре..съгласих се..обаче няма ли това да се отрази по някакъв начин - да пали по-трудно, да работи неравномерно и да се окаже, че не мога например да закова центровката на "dead on " така че BTDC да съвпаднат и авансатора да е 2.8 и колата да работи устойчиво... т.е ако има избягал зъб пак ли ще е както сега - равномерни 903 оборота, никакво пушене, палене от 1,4 оборот и центровка по всички правила на науката ( и форума) ?
Питам , защото не знам....




Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот Ludiq » Пет 22 юни 2012 15:55


Tо центровката на помпата която гледаш си е друга работа.Може да идва от разпределителния вал който е свалян.
Мен ми е интересно къде и какъв е белега на разпределителния вал спрямо зъбното му колело? :screwy


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот samo_pechka » Пет 22 юни 2012 16:02


С този инструмент се фиксира ангр.вал да не "мърда" , при смяна на ремъка : http://www.fluidonline.de/kfz-werkzeuge ... 12/a-1592/


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот SCALE » Пет 22 юни 2012 16:54


Ludiq написа:Tо центровката на помпата която гледаш си е друга работа.Може да идва от разпределителния вал който е свалян.
Мен ми е интересно къде и какъв е белега на разпределителния вал спрямо зъбното му колело? :screwy


З.колело е на конус , няма шпонка и може да се сложи както си искаш , отзад на вала има прорез с който върти вакуум помпата - като се свали тя и се вижда прореза - трябва да е хоризонтален спрямо горната повърхност на главата в ГМТ / белег на маховика / . Ако не е - само леко се разхлабва гайката на з.к. чуква се да освободи конуса и след това с прореза се завърта вала да си дойде на място и пак се стяга гайката с определено усилие. Това е без да се откачат ангренажи помпи и т.н.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Пет 22 юни 2012 18:42


добре, това дето го казвате е ясно, аз питам друго: ако е Изместена настройката на ангренажа на разпределителния вал спрямо коляновия, а помпата Не е изместена т.е е правилна...хм правилна ама спрямо кое ....чакай че се забърках...добре нека помпата е в правилна центровка спрямо коляновия вал ( по логично, щото майстора не го е свалял ) и неправилна спрямо разпределителния с...1 зъб какъв е резултата? Уф... те пък сменяха и биелни лагери, значи и той може да е разместен някак.... въпроса е има ли възможност да е изместено нещо ( вече се чудя кое) и центровките по вагком да е перфектно, колата да пали от ряз ама да не дърпа въздуха и да върви умряло ? Защото днес посетих сервиза - всичко си е отпушено - колектори и т.н ...


ssimoo
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот ssimoo » Пет 22 юни 2012 19:06


човек на твоята кола не и достига гориво по някаква причина ако не и достигаше въздух щеше да пуши. потърси из интернет какви са симптомите при недостиг на гориво при тди. и задължително да напишеш проблема като я оправиш, че мн хора чакат :D


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Пет 22 юни 2012 19:20


човек на твоята кола не и достига гориво по някаква причина ако не и достигаше въздух щеше да пуши. потърси из интернет какви са симптомите при недостиг на гориво при тди. и задължително да напишеш проблема като я оправиш, че мн хора чакат :D


Сигурен ли си? А за стойностите на дебитомера какво ще кажеш ?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот milmar » Пет 22 юни 2012 20:43


TDI имат компютър и той задава количеството гориво според това какво количество въздух постъпва в двигателя. Така също следи и други параметри, но основно по въздуха определя количеството гориво. Нещата са доста комплексни, като яйцето и кокошката, макар че тук началното е ясно- педала за газта :) , от там се навързва всичко останало: задаване налягяне на турбото, очаквано количество въздух и действително такова(дебитомер) и от там вече- гориво.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот 2.4I » Пет 22 юни 2012 21:23


juve написа:
ГМТ може да „излъже" в растояния 2-3 зъба на маховика, при монтаж и затягане на ремък (ролки) също може да „избяга" центровка

добре..съгласих се..обаче няма ли това да се отрази по някакъв начин - да пали по-трудно, да работи неравномерно и да се окаже, че не мога например да закова центровката на "dead on " така че BTDC да съвпаднат и авансатора да е 2.8 и колата да работи устойчиво... т.е ако има избягал зъб пак ли ще е както сега - равномерни 903 оборота, никакво пушене, палене от 1,4 оборот и центровка по всички правила на науката ( и форума) ?
Питам , защото не знам....

Така казано, е чудно, но така казано е и почти невъзможно да се съвмести горното в едно уравнение.
Трудна е с тия дизели, докато работят ОК почне ли се с ремонтите - maikomila може да е спам но е така scare


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Пет 22 юни 2012 22:22


Не знам какво е възможно и какво не, знам само, че то не остана честно казано какво друго може да е. Няма запушване - от никъде. Налягане Има-Дебит Няма...дебит няма - гориво няма, гориво няма- вървене няма, вървене няма- кола няма .... :banghead:


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот kasapina » Сря 27 юни 2012 19:47


Колата снощи нощува при мен ....
Днес от 8 сутринта я захванах та почти до сега !
Проблема се оказа странен и естествено последното нещо което остана за проверка(поради не наличието на други симптоми , които да ме навеждат да се съмнявам.
Проблема е намерен скоро ще е и решен eusa
Проблема са разпръсквачите....
Колеги търсим евентуално 216 ако има някой в предвид да ми пише моля.Може и от 110кс да са пак е нещо повече.
Евентуално електрониката ще я пренастройм за новите разпръсквачи,тъкмо ще оправим и дребни проблеми в софтуера :012: комбинация с вдигнато налягане .... death TDI чипосано ....


http://www.facebook.com/FTMotorsports


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Чет 28 юни 2012 16:31


facepalm
boreto1977 написа:Колега,един бърз въпрос ;дюзите преди монтажа чистени ли са с телена четка(отпред разпръсквачите)? death

Усещам , че тук някъде е есенцията на цялата веселба :beat_butt2
Иначе.... се отказах от 216 разпръсквачи, колкото чета виждам че не са за мене - то това чудо иска да го захраниш с хубава нафта ( разбирай по голямо буталце на помпата) и хубав въздух - надеждна турбина, а аз освен че ги нямам имам вероятно и тръгнал съединител.... не мога да смогна вече... чакам колегата kasapina да ми излезе с някаква оферта евентуално за чип + 205 разпръсквачи( дюзи за 110 коня) и да се кротна за сега.... :012:


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот Ludiq » Чет 28 юни 2012 17:14


С 216 и буталце 10 няма да имаш проблеми.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Чет 28 юни 2012 17:56


Ludiq написа:С 216 и буталце 10 няма да имаш проблеми.

Всъщност, не точно проблеми, обаче ми се струва че ще се изхвърля: четох доста за подобна метаморфоза, но ми се струва че навсякъде, където са слагали такива на 90 коне са гонили възможността да бъде "резачка" с логичното след време "умаляване" и последващо ново "усилване" - при мене тази част някак си не е актуална, колата ми трябва за ежедневна...не съм на 20 години :roll: .. искам икономична и пъргава кола за града - това ще рече че залагам на оптимума между надеждност, икономичност и енергичност......спорта - за младите eusa

Всъщност, честно да ви кажа, не мога да разбера как точно разпръсквачите прецакват работата така, че дебитомера показва липса на въздух? Знам, че ако липсва въздух помпата "пуска" по малко нафта, обаче как липса на нафта пуска по малко въздух..... :dummy:


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот SCALE » Чет 28 юни 2012 21:49


само като догатка... въздуха би следвало да влиза като засмукване от турбото - ако горивото е по-малко оттам и турбото вероятно се развърта бавно ( не стига дебита на изходящите газове ) и въздуха през дебитомера е по-малко..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта