Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте.да се включа и аз,от 2 дни съм с нов съединител на SPI,с плътен маховик и засега не усещам разлика от демферния,какъвто свалих.колата е г4 ahf.съединителя е английски,препоръчаха ми го от маг.за части.първите ми впечатления са добри.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Какви ти бяха симптомите преди смяната и оправи ли се след това ?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Вибрации при спиране и на празен ход,твърд педал и ....,сега след смяната е ок.
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравей те да се вмъкна и аз в тази тема да не пускаме друга колата е пасат 2000год.с двигател ATJ помпа дюза 115кс. та интерисуваме дали от маховик 240мм.може да се мине на 228мм и ако става какво се сменя
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
dimitar ivanov написа:Вибрации при спиране и на празен ход,твърд педал и ....,сега след смяната е ок.
Това при загрял и студен мотор ли беше ? Винаги ли го правеше ? Дай малко повече инфо.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
При загрял,при топъл....,по всяко време.предполагах че е маховик и в сервиза ми го потвърдиха.сложих съед.с твърд маховик,разликата в цената е х3,засега съм доволен.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
колеги да попитам на ASZ 131ps PD има ли възможност за слагане на твърд маховик,и също така изкочи ми един ARL 150 TDI ама съединителя е зле какви пари излиза комплект и твърд маховик може ли да се сложи,чух за възможен вариант от Audi S2 не знам какво ще се получи
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Има колега комплект с плътен маховик
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
835050 е номера по Valeo, на комплект плътен маховик + феродо и притискател 240мм, за всички 6 степенни кутии на дизелите от тези години, 116,131 и 150 коня 

- freeman75
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте! На Пасат 1.9 ТДИ AFN 110кс. /колата от аватара/ - целия комплект от 1Z(1.9 TDI 90) свален от двигател на ударен автомобил, директна замяна, без нови части. Резултат: Нула тресене, перфектно включване на скоростите, не буксува /поне за сега/. Като цена излезна под 250 лева всичко. Доволен! :)
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Здравейте, това което правите и което аз направих ще ни излезе многоооого скъпо и много проблеми, смяната с обикновен маховик е голяма глупост след около 4000 км ще започнат вибрациите при ниска скорост примерно на 4та или 5та, другото което е при първото палене ще ви излязат вибрации и претрисане, след около 20 000 км ще започнете да сменят всички тампони под мотора и където има, така че тези които не са направили тази грешка да не я правят .
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Поредният бисер от колекцията ти. Искрено се забавлявам и с темата за затапване/премахване на ЕГР
Колите със заводски едномасов маховик като чукнат 200хил. сигурно и калниците им тракат от вибрации,а?

- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Тези пророчества твои ли са, или си ги чул от някой? 

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
...нямам думи :)
Последна промяна от svere на Нед 23 ное 2014 21:12, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
https://www.youtube.com/watch?v=DbvP5EvpUbA
Това е достатъчно. След време когато имате проблеми с тампони и скоростната кутия, както и аз ще имам, заради тъпите ви коментари и да ви слушам глупостите, ще се сетите за моя коментар, колкото за ЕГР си го смених.
Когато си вземете кола мислете, първо дали можеш да я обслужвате и тогава я купувате а не да е побългарявате, да махате и т.н. ! По умни хора от вас са сложили тези части!
Това което правите си е типично българска работа, едно време беше циганска работа.
Няма да спамя повече, който иска да ми вярва.
Това е достатъчно. След време когато имате проблеми с тампони и скоростната кутия, както и аз ще имам, заради тъпите ви коментари и да ви слушам глупостите, ще се сетите за моя коментар, колкото за ЕГР си го смених.
Когато си вземете кола мислете, първо дали можеш да я обслужвате и тогава я купувате а не да е побългарявате, да махате и т.н. ! По умни хора от вас са сложили тези части!
Това което правите си е типично българска работа, едно време беше циганска работа.
Няма да спамя повече, който иска да ми вярва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта