Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dimitar ivanov
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот dimitar ivanov » Нед 26 окт 2014 10:18


Здравейте.да се включа и аз,от 2 дни съм с нов съединител на SPI,с плътен маховик и засега не усещам разлика от демферния,какъвто свалих.колата е г4 ahf.съединителя е английски,препоръчаха ми го от маг.за части.първите ми впечатления са добри.




Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 26 окт 2014 12:50


Какви ти бяха симптомите преди смяната и оправи ли се след това ?


dimitar ivanov
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот dimitar ivanov » Нед 26 окт 2014 15:17


Вибрации при спиране и на празен ход,твърд педал и ....,сега след смяната е ок.


Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот niki_68 » Вто 28 окт 2014 14:07


Здравей те да се вмъкна и аз в тази тема да не пускаме друга колата е пасат 2000год.с двигател ATJ помпа дюза 115кс. та интерисуваме дали от маховик 240мм.може да се мине на 228мм и ако става какво се сменя


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 28 окт 2014 19:42


dimitar ivanov написа:Вибрации при спиране и на празен ход,твърд педал и ....,сега след смяната е ок.


Това при загрял и студен мотор ли беше ? Винаги ли го правеше ? Дай малко повече инфо.


dimitar ivanov
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот dimitar ivanov » Сря 29 окт 2014 19:55


При загрял,при топъл....,по всяко време.предполагах че е маховик и в сервиза ми го потвърдиха.сложих съед.с твърд маховик,разликата в цената е х3,засега съм доволен.


Потребителски аватар
S3 Racing
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 13 окт 2013 20:22
Автомобил: Audi A3 S3
Двигател: TDI

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот S3 Racing » Пон 03 ное 2014 1:02


колеги да попитам на ASZ 131ps PD има ли възможност за слагане на твърд маховик,и също така изкочи ми един ARL 150 TDI ама съединителя е зле какви пари излиза комплект и твърд маховик може ли да се сложи,чух за възможен вариант от Audi S2 не знам какво ще се получи


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот red.devilll » Пон 03 ное 2014 23:31


Има колега комплект с плътен маховик


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот 6669 » Чет 06 ное 2014 21:26


835050 е номера по Valeo, на комплект плътен маховик + феродо и притискател 240мм, за всички 6 степенни кутии на дизелите от тези години, 116,131 и 150 коня :wink


Потребителски аватар
freeman75
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот freeman75 » Съб 22 ное 2014 13:53


Здравейте! На Пасат 1.9 ТДИ AFN 110кс. /колата от аватара/ - целия комплект от 1Z(1.9 TDI 90) свален от двигател на ударен автомобил, директна замяна, без нови части. Резултат: Нула тресене, перфектно включване на скоростите, не буксува /поне за сега/. Като цена излезна под 250 лева всичко. Доволен! :)


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Infernal_fire » Нед 23 ное 2014 13:28


Здравейте, това което правите и което аз направих ще ни излезе многоооого скъпо и много проблеми, смяната с обикновен маховик е голяма глупост след около 4000 км ще започнат вибрациите при ниска скорост примерно на 4та или 5та, другото което е при първото палене ще ви излязат вибрации и претрисане, след около 20 000 км ще започнете да сменят всички тампони под мотора и където има, така че тези които не са направили тази грешка да не я правят .


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот IvailoOo » Нед 23 ное 2014 13:35


Поредният бисер от колекцията ти. Искрено се забавлявам и с темата за затапване/премахване на ЕГР :screwy Колите със заводски едномасов маховик като чукнат 200хил. сигурно и калниците им тракат от вибрации,а?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот airjohn » Нед 23 ное 2014 13:38


Тези пророчества твои ли са, или си ги чул от някой? :mhihi


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот svere » Нед 23 ное 2014 18:34


...нямам думи :)

Последна промяна от svere на Нед 23 ное 2014 21:12, променено общо 2 пъти.


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Infernal_fire » Нед 23 ное 2014 19:01


https://www.youtube.com/watch?v=DbvP5EvpUbA
Това е достатъчно. След време когато имате проблеми с тампони и скоростната кутия, както и аз ще имам, заради тъпите ви коментари и да ви слушам глупостите, ще се сетите за моя коментар, колкото за ЕГР си го смених.
Когато си вземете кола мислете, първо дали можеш да я обслужвате и тогава я купувате а не да е побългарявате, да махате и т.н. ! По умни хора от вас са сложили тези части!
Това което правите си е типично българска работа, едно време беше циганска работа.
Няма да спамя повече, който иска да ми вярва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта