
Споко бате. Бая теми има за ЕГР, но в тях се показва как се ремонтира и чисти. То теми за това какво е това и как работи са по редки. А иначе доста изчетох и доста ми и помогна де!
Теглил съм и съм търсил документация за тоя пасат ама нема много и не е техническа. За Б3 има повече- Руска, но и тя не е много ясна. Даже и книга съм си купил за Б3 ама там не всичко е добре обяснено.
Който търси намира. Защо ли ? Ще кажа преди да спомена за моето откритие преди малко, че тия в
автокъщите са пълни пендели. Погледнах под казанчто за антифриза и какво да киризя леко разкачен вакуум от тоя ел клапан дето е захванат на турбо-тръбата и очевидно е за ЕГР клапана. А от там имаше и
тройник за некъв друг клапан към някво водно съединение- къв е тоя бе ?
.
Явно това е некъв дивашки метод за изключване на ЕГР. След като го зацепих ако го извадя и вкарам обратно в ЕГР клапана и мотора притриса и пак стабилизира.
Са въпроса е дали да го затапя или да го оставя, чрез вакуума ?
Турбото ми е рециклирано.