:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Пет 26 дек 2014 20:42


Разбирам, че много майстори четат и се учат от тук, но когато някой може да помогне казвайки, че може, не помага никак. Не всеки има средствата и времето да бие по 250-400км път за да посети "вълшебника". Не искам с нищо никого да обидя, само съм съпричастен на страдащите от пустия старт. В помощ по темата ще се повторя, като в предния пост казах, че май има нещо общо с оборотите. Колегата с клипа на белия голф, който за мен запали прекрасно, също при 2-3 градуса след като запали леко се изфорсира. :gruebel




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Пет 26 дек 2014 21:54


За справка, погледни в раздела за сервизи, магазини и части за vw, там колко майстори са се изредили да ни вземат парите и колко са писали във форума и са помогнали на някой. Познай от тези не писалите, дали някога ще стъпя при тях :stumm


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Пет 26 дек 2014 22:01


И аз така мисля, но се съгласи, че само да пледираш нещо няма смисъл. Държа на факта, че не всеки може да обикаля страната за да тича по майстори. В крайна сметка форум е, не е гараж, трябва да си помагаме колкото се може виртуално.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 27 дек 2014 9:21


При мен проблема беше от стартера,но от изчетеното от форума направих помпата на 3мг и от адаптация 5-ти канал увеличих числото. Центровката ми е близо до най горната линия. Днес е по студено има сняг и ми направи впечатление,че пали даже по лесно.
Съвета към всички колеги с този проблем е рециклиране на стартера като за начало.
Ето от днес.http://vbox7.com/play:5f3f43f939


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Съб 27 дек 2014 10:44


Да, добре ти пали, ама наистина малко високи обороти ти държи. Моята като запали ги кове на 900. За рециклирането на стартера, всички, които сме имали или имаме проблем, сме го правили. Това е първото, което сме направили, заедно с нов акумулатор. Но наистина е възможно, както казва колегата samo_pechka, да има стартери с различна мощност, само че при мен съмненията са относно марката. Защото моя е Valeo, почти съм сигурен, че Боша е по-мощен. На мен ми увеличиха аванса на помпата от зъбното колело, и сега нямам проблем, не пали от четвърт, но на втория оборот на двигателя си пали, преди въртях по 4-5 сек.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Съб 27 дек 2014 11:24


Колега дано с това да си решил проблема!Защото и аз го рециклирах моя и имах страхотно палене точно 2 седмици и после пак стана нещо и всичко по старому!Сега има дни пали от четвърт ,понякога от 2-я оборот ,понякога от 3-ти,но има дни когато пали когато на нея и хареса и няма никаква зависимост колко е студено сутринта!Странно е това че ти държи 1000 оборота , преди да я буташ на 5-ти канал колко оборота ти държеше при студения старт?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 27 дек 2014 12:08


Времето ще покаже. Рециклирах го на 24.12 и до сега всяко палене ми е така и топло и студено.
За оборотите колкото е по студено толкова по високи държи. Така беше и стария 1z. Като поработи 5 мин и падат на 900. Ще споделя ако има промяна в паленето.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Съб 27 дек 2014 12:27


А я кажете авансът освен от колелото как се бута от ваг-ком?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 27 дек 2014 12:34


Има и друго. Когато стартера ми въртеше бавно прави 4-5 оборота и пак палеше с "удар" което ме навежда на мисълта ,че колегата с бората може и наистина горивото да не е наред.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Съб 27 дек 2014 13:03


Vanesto, мисля, че точно така трябва да са си оборотите ако искаме да ни палят като неговата. :mhihi А4-ката ми пали така и тя също задържа такива обороти и след като поработи си падат на 903. На мен ми прави впечатление, че колегата пали някак от удар, наистина. Не знам как иначе да го опиша... Все едно врътва и веднага си ги кове тия 1000 оборота. Като дадох пример с А4-ката ми искам да кажа, че тя по същия начин ги кове от раз тия 1000 оборота. При голфа обаче не е така рязко паленето.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот tdi fen » Съб 27 дек 2014 13:19


утечката оправихте ли ? пробвайте с кабели от друга кола да видите как ще запали


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 дек 2014 16:53


Снощи в кревата си мислех за този първи труден старт . Усещах, че нещо ми убягва . Не може вс да е наред и да не пали .
Как мислите колеги , дали проблема не се крие в това , че отнякъде спада нивото на нафтата в ГНП след престой ( особено и в студа да се усилва драстично този ефект ) и заради това не пали , а вече след въртене , се напълва ГНП-ето и пали :rolleyes вече всеки следващ старт е с пълно ГНП ( или поне достатъчно пълно ) и го няма въпросния проблем .


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот tdi fen » Съб 27 дек 2014 17:36


в помпата нямаше ли един клапан който служи да не връща гориво ? освен да вземе с друго гнп да пробва
п.п при мен също пали трудно акумулатора е вече над 5 години върти бавно и трудно а бавното завъртане е равно на по-трудно запалване,ако го заредя на зарядно пали перфектно


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Съб 27 дек 2014 17:55


streetracer1, не мисля че е нормално да са такива оборотите, но все пак са различни нашите двигатели, не ги сравнявайте на 100% с 1Z. За аванса с Ваг ком не знам дали става, някой ако знае да каже. Това за падането на горивото в ГНП-то и аз съм си го мислел много пъти, даже съм говорил с един майстор, който ми обясни, че теоретично е възможно да смуче по малко въздух от уплътненията, без да капе, и не се вижда на маркучите, защото въздуха остава в помпата. От маркучетата за обратната нафта също може да взема въздух. Само че тези възвратни клапанчета, които някои слагат в тези случаи не вършат работа, защото не смуче въздух от към резервоара. Наистина много е трудно да се установи със сигурност в тези случаи, ако има малко въздух. Аз от два-три месеца съм добре с паленето, след аванса и не искам повече да я разбутвам. Имах едно разклащане след старт при по-студено време, ама то се оказа от едната кабелна обувка на свеща, почти беше излязла, стегнах я и се оправи.
streetracer1 това с рязкото палене ми се получи при мен след аванса, т.е. пали от веднъж, а преди припалваше.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Съб 27 дек 2014 18:20


Именно! Аудито е с AHH мотор, тоест далечко е от 1Z-ките. При него съм на предварение не знам колко градуса и ми е идол за палене. :mhihi Ще го бутам и моя аванс напред ама пуст мързел... В това време не мога да се наканя да разхвърлям капаците.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта