

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Разбирам, че много майстори четат и се учат от тук, но когато някой може да помогне казвайки, че може, не помага никак. Не всеки има средствата и времето да бие по 250-400км път за да посети "вълшебника". Не искам с нищо никого да обидя, само съм съпричастен на страдащите от пустия старт. В помощ по темата ще се повторя, като в предния пост казах, че май има нещо общо с оборотите. Колегата с клипа на белия голф, който за мен запали прекрасно, също при 2-3 градуса след като запали леко се изфорсира. 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
За справка, погледни в раздела за сервизи, магазини и части за vw, там колко майстори са се изредили да ни вземат парите и колко са писали във форума и са помогнали на някой. Познай от тези не писалите, дали някога ще стъпя при тях 

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
И аз така мисля, но се съгласи, че само да пледираш нещо няма смисъл. Държа на факта, че не всеки може да обикаля страната за да тича по майстори. В крайна сметка форум е, не е гараж, трябва да си помагаме колкото се може виртуално.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
При мен проблема беше от стартера,но от изчетеното от форума направих помпата на 3мг и от адаптация 5-ти канал увеличих числото. Центровката ми е близо до най горната линия. Днес е по студено има сняг и ми направи впечатление,че пали даже по лесно.
Съвета към всички колеги с този проблем е рециклиране на стартера като за начало.
Ето от днес.http://vbox7.com/play:5f3f43f939
Съвета към всички колеги с този проблем е рециклиране на стартера като за начало.
Ето от днес.http://vbox7.com/play:5f3f43f939
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Да, добре ти пали, ама наистина малко високи обороти ти държи. Моята като запали ги кове на 900. За рециклирането на стартера, всички, които сме имали или имаме проблем, сме го правили. Това е първото, което сме направили, заедно с нов акумулатор. Но наистина е възможно, както казва колегата samo_pechka, да има стартери с различна мощност, само че при мен съмненията са относно марката. Защото моя е Valeo, почти съм сигурен, че Боша е по-мощен. На мен ми увеличиха аванса на помпата от зъбното колело, и сега нямам проблем, не пали от четвърт, но на втория оборот на двигателя си пали, преди въртях по 4-5 сек.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колега дано с това да си решил проблема!Защото и аз го рециклирах моя и имах страхотно палене точно 2 седмици и после пак стана нещо и всичко по старому!Сега има дни пали от четвърт ,понякога от 2-я оборот ,понякога от 3-ти,но има дни когато пали когато на нея и хареса и няма никаква зависимост колко е студено сутринта!Странно е това че ти държи 1000 оборота , преди да я буташ на 5-ти канал колко оборота ти държеше при студения старт?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Времето ще покаже. Рециклирах го на 24.12 и до сега всяко палене ми е така и топло и студено.
За оборотите колкото е по студено толкова по високи държи. Така беше и стария 1z. Като поработи 5 мин и падат на 900. Ще споделя ако има промяна в паленето.
За оборотите колкото е по студено толкова по високи държи. Така беше и стария 1z. Като поработи 5 мин и падат на 900. Ще споделя ако има промяна в паленето.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
А я кажете авансът освен от колелото как се бута от ваг-ком?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Има и друго. Когато стартера ми въртеше бавно прави 4-5 оборота и пак палеше с "удар" което ме навежда на мисълта ,че колегата с бората може и наистина горивото да не е наред.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Vanesto, мисля, че точно така трябва да са си оборотите ако искаме да ни палят като неговата.
А4-ката ми пали така и тя също задържа такива обороти и след като поработи си падат на 903. На мен ми прави впечатление, че колегата пали някак от удар, наистина. Не знам как иначе да го опиша... Все едно врътва и веднага си ги кове тия 1000 оборота. Като дадох пример с А4-ката ми искам да кажа, че тя по същия начин ги кове от раз тия 1000 оборота. При голфа обаче не е така рязко паленето.

- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
утечката оправихте ли ? пробвайте с кабели от друга кола да видите как ще запали
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Снощи в кревата си мислех за този първи труден старт . Усещах, че нещо ми убягва . Не може вс да е наред и да не пали .
Как мислите колеги , дали проблема не се крие в това , че отнякъде спада нивото на нафтата в ГНП след престой ( особено и в студа да се усилва драстично този ефект ) и заради това не пали , а вече след въртене , се напълва ГНП-ето и пали
вече всеки следващ старт е с пълно ГНП ( или поне достатъчно пълно ) и го няма въпросния проблем .
Как мислите колеги , дали проблема не се крие в това , че отнякъде спада нивото на нафтата в ГНП след престой ( особено и в студа да се усилва драстично този ефект ) и заради това не пали , а вече след въртене , се напълва ГНП-ето и пали

- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
в помпата нямаше ли един клапан който служи да не връща гориво ? освен да вземе с друго гнп да пробва
п.п при мен също пали трудно акумулатора е вече над 5 години върти бавно и трудно а бавното завъртане е равно на по-трудно запалване,ако го заредя на зарядно пали перфектно
п.п при мен също пали трудно акумулатора е вече над 5 години върти бавно и трудно а бавното завъртане е равно на по-трудно запалване,ако го заредя на зарядно пали перфектно
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
streetracer1, не мисля че е нормално да са такива оборотите, но все пак са различни нашите двигатели, не ги сравнявайте на 100% с 1Z. За аванса с Ваг ком не знам дали става, някой ако знае да каже. Това за падането на горивото в ГНП-то и аз съм си го мислел много пъти, даже съм говорил с един майстор, който ми обясни, че теоретично е възможно да смуче по малко въздух от уплътненията, без да капе, и не се вижда на маркучите, защото въздуха остава в помпата. От маркучетата за обратната нафта също може да взема въздух. Само че тези възвратни клапанчета, които някои слагат в тези случаи не вършат работа, защото не смуче въздух от към резервоара. Наистина много е трудно да се установи със сигурност в тези случаи, ако има малко въздух. Аз от два-три месеца съм добре с паленето, след аванса и не искам повече да я разбутвам. Имах едно разклащане след старт при по-студено време, ама то се оказа от едната кабелна обувка на свеща, почти беше излязла, стегнах я и се оправи.
streetracer1 това с рязкото палене ми се получи при мен след аванса, т.е. пали от веднъж, а преди припалваше.
streetracer1 това с рязкото палене ми се получи при мен след аванса, т.е. пали от веднъж, а преди припалваше.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Именно! Аудито е с AHH мотор, тоест далечко е от 1Z-ките. При него съм на предварение не знам колко градуса и ми е идол за палене.
Ще го бутам и моя аванс напред ама пуст мързел... В това време не мога да се наканя да разхвърлям капаците.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта