Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 02 май 2008 8:58


longora написа:А при вас случва ли се да тресе различно - някой път повече а друг път по-малко ?

При мен тресе повече, когато времето е по-студено. Сега като се стопли, тресе доста по-малко, независимо дали колата е топла или студена. Така, че мисля решаването на проблема да го "замразя" до есента. Тъкмо проблема ще се е доразвил и ще бъде по-лесен за установяване :?




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 02 май 2008 12:33


Да не стане по-лошо ако не се открие до тогава ?


Потребителски аватар
ichi
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 09 авг 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ichi » Пет 02 май 2008 15:10


Колеги по лошо няма да стане и аз го имам този проблемм за дизела е нормално ,като по-остарее.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 03 май 2008 0:45


ichi написа:Колеги по лошо няма да стане и аз го имам този проблемм за дизела е нормално ,като по-остарее.

:roll:
Нещо не съм съгласен аз карах 1З 1 година и нямах проблеми откакто взех АФН само бели н главата ми :(


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 03 май 2008 7:27


Като се разчетох за Вашите незгоди ми настръхна косата. Аз Вибрации нямам, но има пречукване при гасене на двигателят. Колата е така откакто съм я взел. Мислех , че идва от скоростната кутия, тъй, като при натиснат съединител го НЯМА. Обаче сега като чета , се замислих , че ако съм с демферен маховик, може да е от него :?
Ако може някой да ми подскаже? :? 1,9TDI - ARL
пс: За 50 000км не се е променило грам :shock


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 03 май 2008 10:21


Смених тампона на двг, който е под турбото, защото се беше разбил. Тамопона котито сложих е оптимал /40лв/ и вибрациите на волана и при мин се появиха!!! Ще го изчакам да видя дали ще поомекне и ако не се промени ще слагам оринален /180лв/.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Съб 03 май 2008 17:45


audicabrio написа:колега ако не е проблем в тампоните има една демферна шайба койато седи около маховика знам че тя води до такова тресене, но дано да не е тя, че беше към 600лв :shock


може ли някои да обясни по то4но за тази шаиба около маховика. аз знам само тази шаиба която е отпред и върти алтернатора и водната помпа.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Съб 03 май 2008 18:08


Adnan написа:
ichi написа:Колеги по лошо няма да стане и аз го имам този проблемм за дизела е нормално ,като по-остарее.

:roll:
Нещо не съм съгласен аз карах 1З 1 година и нямах проблеми откакто взех АФН само бели н главата ми :(




Аз съм с 1З и си тресе! Явно ти си имал късмет...


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Нед 04 май 2008 21:03


Vanich написа:Смених тампона на двг, който е под турбото, защото се беше разбил. Тамопона котито сложих е оптимал /40лв/ и вибрациите на волана и при мин се появиха!!! Ще го изчакам да видя дали ще поомекне и ако не се промени ще слагам оринален /180лв/.

хмм...и при мен след смяна дойде вибрацията, но ако съдя според цената, моя ми излезе (70 лв) би трябвало да е по-хубав :roll: , но пак тресе...


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 04 май 2008 22:14


"Не става само с нов тампон, трябва и майсторлък" :roll:
Същият проблем го имах, гогато свалях скоростна кутия. Вибрации чак не съм усетил, но колата стана определено по-шумна , и се усещаха "мравучки" по педалите и купето при определени обороти.
Проблема е че двигателят се държи на 3 (4) тампона,, и когато сменяте един, се дебалансирва разпределението на теглето върху тампоните. Както сте видяли, имат доста голям мегдан за "настройка". Ако не повдигнете двигателя преди да го завиете, по-добре хич не го слагайте, тка и така останалите носят всичко. Ако пък го повдигнете много, тампона носи твърде голям товар и се "плеска" придавайки вибрациите. Просто трябва да носи изчисленият за него товар , за да се намира в еластичната си зона.
Успех :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 04 май 2008 22:36


До тук казаното от теб го разбирам като следното - тампни се сменят всички заедно или въобще не се сменят. Така ли е или нещо не съм разбрал ?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 05 май 2008 9:35


Неееееее...!!!!! Аз тампон не съм сменял. Просто свалях кутия и после shit :evil: Ta нещата оправих така :
разхлабих всичките тампони. После повдигнах двигателят от 2-3 места , така , че всички тампони да са свободни , демек да е във въздуха спрямо тях. После затегнах всичките и заспа :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 05 май 2008 23:29


Ясно :) А за мен казват че всички тампони са ми наред и че маховика ми е заминал и за това тресе което май е истина та тия дни ще поразгледам цени на маховици и съединители след което психически ще се подготвя за смяната им и се надявам проблема да ми се оправи :)


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 05 май 2008 23:49


longora написа:Ясно :) А за мен казват че всички тампони са ми наред и че маховика ми е заминал и за това тресе което май е истина та тия дни ще поразгледам цени на маховици и съединители след което психически ще се подготвя за смяната им и се надявам проблема да ми се оправи :)

После да кажеш какво е станало!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 06 май 2008 0:04


Ще кажа! Но това може да е и след месец ... :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, Пешо123 и 66 госта