"Не става само с нов тампон, трябва и майсторлък"
Същият проблем го имах, гогато свалях скоростна кутия. Вибрации чак не съм усетил, но колата стана определено по-шумна , и се усещаха "мравучки" по педалите и купето при определени обороти.
Проблема е че двигателят се държи на 3 (4) тампона,, и когато сменяте един, се дебалансирва разпределението на теглето върху тампоните. Както сте видяли, имат доста голям мегдан за "настройка". Ако не повдигнете двигателя преди да го завиете, по-добре хич не го слагайте, тка и така останалите носят всичко. Ако пък го повдигнете много, тампона носи твърде голям товар и се "плеска" придавайки вибрациите. Просто трябва да носи изчисленият за него товар , за да се намира в еластичната си зона.
Успех
