Странни са ми тези цифри.
За моя ми дават 100,за ТДИ-ТО трябва да е повече.
ЗА HDI е 400лв.
ТДИ махане катализатор
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: ТДИ махане катализатор
Толкова са, на AHF-а е малък картофа, пък и те си приспадат за труда и тръбата.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 954
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ТДИ махане катализатор
Не си махайте катализаторите, ще Ви потрябват съвсем скоро. Катализаторите се мият перфектно и няма нужда да се премахват от автомобила. В други теми съм писал процедурата как се прави, не е сложна, нито скъпа. Методиката се прилага и в сервизите в чужбина супер успешно, естествено измислена от нас.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: ТДИ махане катализатор
Добре, но ако се натроши и задръсти генерацията?
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: ТДИ махане катализатор
Дай да ги видя тези теми.
Re: ТДИ махане катализатор
Zdravko Zankov написа:Добре, но ако се натроши и задръсти генерацията?
Сменяш всички гърнета !
Старият катализатор си е стар и е за кофата. Това е.
Действително се говори за въвеждане на еко-стикери с които да се контролират колите които замърсяват най много в Столицата.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 954
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ТДИ махане катализатор
След демонтажа се вижда в какво състояние е. При измиване нищо не може да се разруши, не знам от къде ги четете и пишете тези неща. Когато катализатора се е разпаднал от старост, се сменява с български евтин заместител, който върши перфектно работа. Не знам как преценявате, кой катализатор е стар и разпаднат и кой е само задръстен, след като е още на колата. Катализаторът наистина, ще ви е нужен, защото проекта за София ще е само началото на още по драстични мерки в цялата страна, продиктувани от Европейския съюз с цел намаляване и поетапно изцяло спиране на дизела.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: ТДИ махане катализатор
Те дизела не могат да го спрат,но усещам леко как електроавтомобилното лоби се засилва и едни чичковци с бради и чаршафи на главата в скоро време пак ще могат да си позволят само камила. 20 млрд ВАГ,15 млрд БМВ,дадени за инвестиции и разработване на елмобили,да не говорим за другите малки марки или пък Тесла...няма как да не си ги потърсят. Но няма как да спрат дизела,защото камионките още не са измислили как да се движат на нещо друго. Просто ще вдигнат данъците и ще наложат ограничения.
И по темата,искам да запитам след като се измие,продължава ли да си функционира както като нов или просто си остава един гевгир след турбината ?
И по темата,искам да запитам след като се измие,продължава ли да си функционира както като нов или просто си остава един гевгир след турбината ?
Re: ТДИ махане катализатор
Че електромобилите превземата постепенно част от пазарната ниша при автомобилите е факт. Но е факт че големите марки правят Хибридни автомобили, а не чисти елетромобили. За сега едва ли чистите електомобили биха превзели пазара на автомобилостроенето изобщо. Защо е така мисля че е ясно-висока цена, голяма тежест и обем на клетките, малък пробег след заряд и относително дълъг период на презареждане.
А относно старите катализатори и това как се познават дали са натрошени. Аз лично съм виждал кола с натрошен катализатор. Цялата генерация беше запушена и гърнетата не ставаха за нищо. Та по мое мнение стар катализатор- вари го, печи го, не знаеш кога ще се разпадне и ще стане белята. Материала старее и се разпада рано или късно. Или се сменя с нов или се маха тотално.
А относно старите катализатори и това как се познават дали са натрошени. Аз лично съм виждал кола с натрошен катализатор. Цялата генерация беше запушена и гърнетата не ставаха за нищо. Та по мое мнение стар катализатор- вари го, печи го, не знаеш кога ще се разпадне и ще стане белята. Материала старее и се разпада рано или късно. Или се сменя с нов или се маха тотално.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 954
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ТДИ махане катализатор
След измиването, катализатора , ще продължи да покрива еко нормата, дори и да не е с показатели, както е излязъл от завода естествено. Важното е ,че ще отговаря на изискванията. Новите правила за дизелите в столицата говорят ясно начертаните от Европейския съюз правила. Това ще се въведе скоро в цялата страна. Глобата е 100лв. за дизел без катализатор и спиране автомобила от движение. За да се пусне наново се минава на първоначална регистрация за нов внос, като задължително трябва да има монтиран катализатор. Предполага се, че съвсем скоро ще има добавка към закона да не се регистрират автомобили нов внос без катализатор за цялата страна, което беше крайно време да се направи.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: ТДИ махане катализатор
Абе те правилата са ясни ама в т.н. Европейски съюз средната заплата е 2000 евра и хората там карат нови коли от магазина покриващи евро 6 и нагоре!!! А тук средната заплата е 500 лв. е какво има да си говорим! Герберите крадаха крадаха еба...а майкта на народа! Сега им било прашно в столицата аре слагайте катализаторите! Голяма пародия а тецовете дето горят кат луди въглища и са на братята американиц, за тях няма проблем!!!! Абе ...... !!!
- whity
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
- Автомобил: VW GOLF MK IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Добрич
Re: ТДИ махане катализатор
xxx_man написа:Абе те правилата са ясни ама в т.н. Европейски съюз средната заплата е 2000 евра и хората там карат нови коли от магазина покриващи евро 6 и нагоре!!! А тук средната заплата е 500 лв. е какво има да си говорим! Герберите крадаха крадаха еба...а майкта на народа! Сега им било прашно в столицата аре слагайте катализаторите! Голяма пародия а тецовете дето горят кат луди въглища и са на братята американиц, за тях няма проблем!!!! Абе ...... !!!
ХАХАХАХАХАХАХ ти сериозно ли ??!?!?!?!? Герберите са Ви виновни, ами тия паляци дето излязоха след 89 и к'во цъфнахме и вързахме от тях докато дойдат Герберите....АХХАХАХААХАХАХАХА те са тук от по-малко време от тия СОЦ манияци...
Re: ТДИ махане катализатор
Ами и според мене трудно може да стане това като на Запад всички коли да станата с катализатори и да работят в нормите.
Герб ни управляват от 8 години, но от 25 години Комунизъм няма и въпреки това ние не спираме да говориме за Комунисти и как те са виновни. Ето това е разликата между нас и Румънците. Те не говорят за Комунисти, а гонят крадците !
И аз мисля като колегата xxx_man, че Сбирщината именована с името Герб която ни управлява осем години вече и говори за това колко пътища са построени от нея и същевременно в Тунелите на Хемус умират хора е време да си ходи. Защото Комунизма отдавна го няма и не може той да е виновен........
Първо да си оправиме пътищата да са наистина безопасни и тогава да оправяме пренаселената Столица и екологията в нея. Тя е толкова пренаселена че каквото и да правиме въздуха ще е винаги мръсен.
Какво направи Сбирщината за осем години за Екологията като цяло в Държавата - Присъединиха ВЕИ над 1000 Мегавата и с това замърсиха земята с Волтаици и Перки, които не работят изобщо когато е необходимо пиково потребление в 20 часа, защото слънце няма и вятъра е с прекалено висока скорост и се изключват автоматично ветро-генераторите. А волтаиците правят парников ефект. Перките трепят птици.......
Ние плащаме скъп ток ......
Герб ни управляват от 8 години, но от 25 години Комунизъм няма и въпреки това ние не спираме да говориме за Комунисти и как те са виновни. Ето това е разликата между нас и Румънците. Те не говорят за Комунисти, а гонят крадците !
И аз мисля като колегата xxx_man, че Сбирщината именована с името Герб която ни управлява осем години вече и говори за това колко пътища са построени от нея и същевременно в Тунелите на Хемус умират хора е време да си ходи. Защото Комунизма отдавна го няма и не може той да е виновен........
Първо да си оправиме пътищата да са наистина безопасни и тогава да оправяме пренаселената Столица и екологията в нея. Тя е толкова пренаселена че каквото и да правиме въздуха ще е винаги мръсен.
Какво направи Сбирщината за осем години за Екологията като цяло в Държавата - Присъединиха ВЕИ над 1000 Мегавата и с това замърсиха земята с Волтаици и Перки, които не работят изобщо когато е необходимо пиково потребление в 20 часа, защото слънце няма и вятъра е с прекалено висока скорост и се изключват автоматично ветро-генераторите. А волтаиците правят парников ефект. Перките трепят птици.......
Ние плащаме скъп ток ......
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: ТДИ махане катализатор
Дайте да ги видим тия теми за миенето на катализатора де.
- Ivotomov1
- Мнения: 127
- Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: 3 2008
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
И на мен ми е интересно как се мие катализатор,ако мога ще го измия вместо да го махна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта