bnick написа:3г карах с Кастрол чисто нова кола и то TDI, капризно към маслото. Предварително беше заредена със същото. Блокаж не съм ималГрадски легенди...
Ами - да ти кажа
Шкодата я купих от Еуратек - употребявана на 30 хил. - 1.4 TDI-PD което за дизел си е почти никакъв пробег
трицилиндровия ход на двигателя е ориентир за качеството на маслото
защо обясни ми тогава - с наливаното от Еуратек масло - Кастрол 5W40 пълна синтетика , двигателя работеше осезаемо "припряно" - на празен ход и държеше 950-1000 об/мин
а със YACCO VX 1703 - FAP 5W30 - работи равномерно , тихо и държи 850 об/мин на празен ход
Личния ми избор е YACCO
Castrol - не благодаря!!!
По производител маслото на което трябва да го карам е същото 10W40 обаче ме посъветваха, че щом го гори масло да сложа по-гъсто 15W40. По принцип човека от който го взех голфа е роднина и в една тетрадка си е писал всичко каквото е правил по него. Преди 20 000км. са сменяни сегменти, повдигачи клапани и още нещо към тях ама не помня кво. Абе ремонта му е излезнал 850лв. И въпреки това пак го гори. Ако сложо с по-малък вискозитет дали ще намали разхода