колега не искам да ми обесняваш термина "турбо - лаг" . Не мога все още да разбера дали предварението идва повече или не стига. Мисля да си направя сам един тест. Имам автоматичен ел авансатор ,който се задейства сам на точно 3000 оборота без значение колко е натиснат педала и си мисля принудително да го активирам с директен плюс управляващ от мен в момента на подаване на газ до долу. По поведението на мотора ще разбера каква центровка иска ,че да тръгне.Аз просто питах на готово ,че по лесно но все пак ще експериментирам

П.П. : Мотора е ААЗ . Ако имаше компютърно управление до сега щях да съм го нагласил но уви

. Относно по темата моя мотор го има и на ГОЛФ 2 ,така че и аз влизам в числото на интервюраните ... Автомобила не е сток и прави по километраж 202 КМ/Ч , което е може би около 190 - 194 КМ/Ч ....това на 5350 оборота.