Въпрос за 1Z с водородна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nicom77
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 31 дек 2010 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: panagiurishte

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот nicom77 » Нед 20 май 2012 17:07


Бре колко глупости са се написали тук




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот ktamen » Нед 20 май 2012 17:43


spam
И още ще се напишат mhihi mhihi


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот myrshavija » Нед 20 май 2012 20:00


vladtod® написа:
myrshavija написа:Би ли споделил колко литра на час произвежда твоята клетка?

Да съм ти отговорил на този въпрос, за да ми задаваш този?
myrshavija написа:Наистина ли ме пращаш да търся инфо в мрежата за ТВОЯТА клетка?

Моята клетка не е единствената :beer

Единствените ми въпроси бяха към теб и да - ти отговори. Ето - чети:
myrshavija написа:vladtod®, ти чел ли си документа, към който даваш линк? ...

vladtod® написа:Нещо повече, моята клетка е конструирана по тези планове.
А ти кажи ми какво общо има цитата който си постнал? :evil:

myrshavija написа:Там пише, че за да караш 100 кубикова моторетка са необходими 4000 литра газ на час, които биха се получили с помощта на 1000А ток.
Би ли споделил колко литра на час произвежда твоята клетка?

vladtod® написа:Ще хлопнат темата на човека докато си чешем езиците.Има доста инфо из мрежата, стига да си любопитен сам ще си отговориш на въпросите.

Вече разбрахме, че предпочиташ да увърташ. Не се напрягай излишно, лично за мен е достатъчно!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот vladtod® » Нед 20 май 2012 21:03


facepalm


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Нед 20 май 2012 21:50


2.4I написа:Пробвал ли си или ?



Физика и химия в средното училище учил ли си .

velinsl написа:Не съм запознат да споря по темата, но нямаше ли подобна(не същата) система във Ф1, наречена Керц?
А хибридите как се движат, макар и не с допълнителен генератор?


KERS . И във формула едно няма перпетуум - мобиле , намагнетизатори , торсионни полета , ........


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот rmk » Пон 21 май 2012 7:47


Забелязвате ли как във всяка тема в която участниците се отклонят има винаги модератор, който да направи забележка, но в тази се допуска какво ли не.... :applause: :applause: :applause: :applause:

Последна промяна от rmk на Пон 21 май 2012 8:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 21 май 2012 8:03


yms написа:
2.4I написа:Пробвал ли си или ?



Физика и химия в средното училище учил ли си .

velinsl написа:Не съм запознат да споря по темата, но нямаше ли подобна(не същата) система във Ф1, наречена Керц?
А хибридите как се движат, макар и не с допълнителен генератор?


KERS . И във формула едно няма перпетуум - мобиле , намагнетизатори , торсионни полета , ........

Колега не само съм учил ,но и това ми е специалността от средното - МАХП (със стипендия за отличен ,докато не решиха да ми я отнемат - не заради незнание),и ако живота не ме бе завъртял в друга посока то висшето от основното го мислех да е свързано с физика ,но уви - МИ (докато ми се учеше,по точно виждах смисъл -също със стипендия за отличен) във ВТ.
Впрочем тук не виждам някой да сътворява перпетуум мобиле ,впрочем на теория е възможно създаването му ,т.е. ако приемем времето като достатъчно дълъг период в който ни задовулява резултата ,пример съществуването на вселената и пр. ,но това е др. тема.
Това за LPG има логика ,за ННО също но засега ми се вижда твърде теоретично.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Пон 21 май 2012 11:25


Перпетуум - мобиле не съществува . Трябва да си го учил - вложената енергия не може да е равна или да надвишава получената .
Общото между двете е използването на второ гориво . Логика във вторият вариант няма . Идеята е подобно на това - да монтираш дестилатна установка , за преработка на петрол в колата си , да я захранваш от алтернатора и да твърдиш , че икономисваш .
ННО - не съществува - това е смес от водород и кислород , също като - NNNNNOOxxxxx - въздух .

Последна промяна от yms на Пон 21 май 2012 13:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 21 май 2012 13:03


yms написа:Перпетуум - мобиле не съществува . Трябва да си го учил - вложената енергия не може да е равна или да надвишава получената .
Общото между двете е използването на второ гориво . Логикам във вторият вариант няма . Идеята е подобно на това - да монтираш дестилатна установка , за преработка на петрол в колата си , да я захранваш от алтернатора и да твърдиш , че икономисваш .
ННО - не съществува - това е смес от водород и кислород , също като - NNNNNOOxxxxx - въздух .

Колега то и според някои през точка не може да минава повече от една права успоредна на дадена ,но Лобачевски друго казва ,подобна логика ако приложим към някои системи ,то тогава можем да ги приемем за перпетуум мобиле (пример движението на планетите в Слънчевата система,не е константно ,но ако го взимаме под внимание за 1 или няколко човешки живота ,то можем да го приемем за такова).
Щом хората са си ги нарекли така ,мисля ще е коректно да използваме това наименование ,за справка - http://www.hho-bulgaria.com/?gclid=CNXw--qbkbACFUVc3wod-BoTqw ,едно бебе като го кръстят Иван ,то Иван ще се казва колкото и да му се вярва на комшията ,че такова име няма и по му подхожда Айвън.
Лично ме интересува дали наистина със саморъчно направените машинки ,наистина се осъществява електролиза или др. ,именно затова питам самия газ гори ли ,но досега отговор нет.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Пон 21 май 2012 13:34


Нищо в Космоса не противоречи на законите на физиката , химията ......
С претенции си . Тогава трябва да знаеш - да водородът гори . Да електролиза можеш да осъшествиш в къши с подръчни материали .
Икономия на гориво - не . Без значение дали ползваш водорода за катализатор или го гориш директно . Обяснявам просто , за да схванеш ти и други подобни - енергията за електролизата идва от алтернатора . Алтернаторът се задвижва не от някакъв секретен енергиен източник , а от ДВГ . Полученият водород го изгаряш в ДВГ . Енергията вложена за получаването му е повече от тази от изгарянето му .
Това не е първата тема по въпроса . Периодично изникват такива или подобни . В тях случайни любопитни потребители питат , пращат линкове , обясняват как всеки момент ще заработи ...... Всеки път към различни сайтове с едно и също съдържание и различни тъпоумни обяснения . Целта е проста - лоша реклама - няма . Разбира се , когато дойде момент за доказване на конкретни резултати , любопитните и използващите магията потребители - изчезват , за да се появят по - късно в друга тема , с друго име и същите глупости .
Не съм против свободната енергия . Тя съществува навсякъде край нас . Проблемът не е в използването и , а във възможността да те хванат докато я използваш - собствениците и , полицията , законите на науката .


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 21 май 2012 13:50


yms написа:Нищо в Космоса не противоречи на законите на физиката , химията ......
С претенции си . Тогава трябва да знаеш - да водородът гори . Да електролиза можеш да осъшествиш в къши с подръчни материали .
Икономия на гориво - не . Без значение дали ползваш водорода за катализатор или го гориш директно . Обяснявам просто , за да схванеш ти и други подобни - енергията за електролизата идва от алтернатора . Алтернаторът се задвижва не от някакъв секретен енергиен източник , а от ДВГ . Полученият водород го изгаряш в ДВГ . Енергията вложена за получаването му е повече от тази от изгарянето му .
Това не е първата тема по въпроса . Периодично изникват такива или подобни . В тях случайни любопитни потребители питат , пращат линкове , обясняват как всеки момент ще заработи ...... Всеки път към различни сайтове с едно и също съдържание и различни тъпоумни обяснения . Целта е проста - лоша реклама - няма . Разбира се , когато дойде момент за доказване на конкретни резултати , любопитните и използващите магията потребители - изчезват , за да се появят по - късно в друга тема , с друго име и същите глупости .
Не съм против свободната енергия . Тя съществува навсякъде край нас . Проблемът не е в използването и , а във възможността да те хванат докато я използваш - собствениците и , полицията , законите на науката .

Колега спориш за глупости ,защо - стига да работи тази система може да се усъвършенства така ,че да бъде ефективна ,било то ,чрез оптимизиране на процеса на горене (ако позволява) ,боло то за складиране на енергия ,щото нали се сещаш ,че не през цялото време използваш 100% от това което ти дава двг ,отделно празния ход при който генератора също акумулира ,но при зареден акумулатор ,то почти нищо не ползва остатъка от произведения ток и пр.
Ще си произведеш в домашни условия - то и самолет можеш да си произведеш в домашни условия ,но ще е хартиен.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Пон 21 май 2012 14:35


Разбира се споря за глупости . Тази тема и устройството са едни от най - големите такива , които съм срещал .
Ще складираш енергия - по жицата - като при Йовков .
Ще използваш неизползваната енергия на алтернатора . Тя къде отива сега - в атмосферата предизвиквайки мълнии . Това обяснява лошото време напоследък .
Не използваш сто процента от това , което дава ДВГ , защото има загуби - топлинни , механични , ..... Устройството ги отстранява напълно .
Самолет можеш да си построиш и метален . За да литне трябва да следваш законите на науката .
Това , което ти и други не разбирате , е че водородната клетка , генераторът на Пантоне , завихрителите , ..... по отделно не работят . Те са част от големият проект - с главни г и п . Взети , монтирани заедно са термоядрен реактор .
Виждам , че тук хората са възприемчиви и ще открия тайната .
За да го построиш ти трябват - водородна клетка , намагнетизатори , завихрители , генератор на Пантоне , генератор на торсионно поле , копче , потенциометър , две антени , две дистанционни , каска , алуминиево фолио .
Монтираш водородната клетка . Водородът от нея минава през намагнетизатори и се намагнетизира . От там влиза в реакторът на Пантоне . Става на плазма . Излиза от него . Минава през намагнетизатори - за намагнетизиране и наплазмяване . Минава през завихрители и влиза в цилиндъра . ДВГ е обграден от магнити - държат плазмата . От налягането плазмата се запалва и започва термоядрена реакция - водородът гори . Радиоактивността - не е проблем . Изгорялата плазма излиза през изпускателните колектори , минава през завихрител и влиза в генератор на торсионно поле . Там след завихрянето и усукването , радиоактивните частици се унищожават една , друга .
За да го пуснеш и управляваш - свързваш копчето и потенциометърът към плюс и минус на акумулатора . Облепяш каската с фолио , свързваш лявата антена с лявото дистанционно . Дясната с дясното . Монтираш антените на каската . Лявата антена подава сигнал за пускане , дясната за спиране . Палиш двигателят . Натискаш лявото дистанционно . Нагласяш потенциометърът , включваш копчето . Пукотът показва , че реакторът е пуснат . С потенциометърът регулираш . При спиране изключваш копчето , натискаш дясното дистанционно .
Чертежите мога да ги предоставя безплатно срещу две хиляди лева , на желаещите . Безплатно срещу две хиляди лева мога да дам и таблица за настройките .
Сумите покриват разходите по напечатване .
Заинтересованите да кажат .


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 21 май 2012 18:12


yms написа:Разбира се споря за глупости . Тази тема и устройството са едни от най - големите такива , които съм срещал .
Ще складираш енергия - по жицата - като при Йовков .
Ще използваш неизползваната енергия на алтернатора . Тя къде отива сега - в атмосферата предизвиквайки мълнии . Това обяснява лошото време напоследък .
Не използваш сто процента от това , което дава ДВГ , защото има загуби - топлинни , механични , ..... Устройството ги отстранява напълно .
Самолет можеш да си построиш и метален . За да литне трябва да следваш законите на науката .
Това , което ти и други не разбирате , е че водородната клетка , генераторът на Пантоне , завихрителите , ..... по отделно не работят . Те са част от големият проект - с главни г и п . Взети , монтирани заедно са термоядрен реактор .
Виждам , че тук хората са възприемчиви и ще открия тайната .
За да го построиш ти трябват - водородна клетка , намагнетизатори , завихрители , генератор на Пантоне , генератор на торсионно поле , копче , потенциометър , две антени , две дистанционни , каска , алуминиево фолио .
Монтираш водородната клетка . Водородът от нея минава през намагнетизатори и се намагнетизира . От там влиза в реакторът на Пантоне . Става на плазма . Излиза от него . Минава през намагнетизатори - за намагнетизиране и наплазмяване . Минава през завихрители и влиза в цилиндъра . ДВГ е обграден от магнити - държат плазмата . От налягането плазмата се запалва и започва термоядрена реакция - водородът гори . Радиоактивността - не е проблем . Изгорялата плазма излиза през изпускателните колектори , минава през завихрител и влиза в генератор на торсионно поле . Там след завихрянето и усукването , радиоактивните частици се унищожават една , друга .
За да го пуснеш и управляваш - свързваш копчето и потенциометърът към плюс и минус на акумулатора . Облепяш каската с фолио , свързваш лявата антена с лявото дистанционно . Дясната с дясното . Монтираш антените на каската . Лявата антена подава сигнал за пускане , дясната за спиране . Палиш двигателят . Натискаш лявото дистанционно . Нагласяш потенциометърът , включваш копчето . Пукотът показва , че реакторът е пуснат . С потенциометърът регулираш . При спиране изключваш копчето , натискаш дясното дистанционно .
Чертежите мога да ги предоставя безплатно срещу две хиляди лева , на желаещите . Безплатно срещу две хиляди лева мога да дам и таблица за настройките .
Сумите покриват разходите по напечатване .
Заинтересованите да кажат .

Па уж днес не даваха да има магнитни бури :drinking:


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Сря 23 май 2012 22:04


Тези които искат да експериментират и има какво да споделят, да заповядат на лични!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот dj_tuhla » Чет 31 май 2012 21:46


Как изглежда дросел след каране с монтирана такава клетка:
Изображение

Това е отговора на въпроса, как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върху
алуминия на двигателя и в/у уплътненията.

Последна промяна от dj_tuhla на Нед 03 юни 2012 22:03, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта