Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
J.clarckson
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
Автомобил: VW golf mk5
Двигател: ТДИ

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот J.clarckson » Сря 03 фев 2016 19:52


hvp800 написа:Къде я намери пък ти тази тема :biggrin
Та на въпроса ти, всичко което прочетеш за 1,9пд важи с пълна сила и за 105 коньовата версия на Г5.
Захвата на дюзите и следователно вкопаването на главата си е болка и на този мотор.
При 2.0тди този проблем го няма но пък те си имат достатъчно други :c020
Толкоз за дизела на Г5

Всъщност и 2,0тди го имат проблема , да захващането при тях е двустранно ама не е помогнало явно. https://www.youtube.com/watch?v=Bmy5Jo5Lsvk




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Чет 04 фев 2016 9:13


J.clarckson написа:
kossis написа:Пръскането на масло от капачката е нормално при тези мотори, защото няма ПВЦ кора под металният капак на главата.
При 1,8Т бензин има ПВЦ кора и при моно-инжекциите също и там не пръска.

Доколкото знам аз за съжаление ремонтирането на този проблем става само с нови части.
Комплекта е този.

Благодаря за отговора колега , ама нормално ли е и да пуши не само да пръска.


Човек, то бензинките имат картерен пушек, който отива и през капачката, та тия напомпани дизели няма да имат.
Ти какво искаш, хем да търка маслото хем да не го гори. И от маслото в скоростите и дифа се отделят картерни ако щеш, поради което им слагат отвори за газовете и на тях.

Само не разбрах дали имаш проблем с мотора или си търсиш такъв.


J.clarckson
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
Автомобил: VW golf mk5
Двигател: ТДИ

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот J.clarckson » Чет 04 фев 2016 10:39


Търся го.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот ivuchev » Пет 07 апр 2017 23:24


J.clarckson написа:Търся го.



e... имаш го ...


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот ivuchev » Пет 07 апр 2017 23:31


[/quote]
Всъщност и 2,0тди го имат проблема , да захващането при тях е двустранно ама не е помогнало явно. https://www.youtube.com/watch?v=Bmy5Jo5Lsvk[/quote]


стига бе и 2.0 ТДИ на пасат 6 ли е помпа дюза, аз не видях двоен захват



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, licho58 и 285 госта