1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
вискозитета на маслото е най-нисък при горещ двигател. Затова проблема отшумява с повишаване на температурата
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
А при мен се получи това след като дадох главата за ремонт,тъй като имах издухана гарнитура, и след като монтирах всичко го забелязах този проблем и то чак след 2 месеца, като я изфорсирах яко,иначе честно казано много рядко, и то ако и дам много газ и отиде над 3800 оборота, и когато е току-що запален двигателя,като отпусна на тихи обороти се усеща прекъсване на двигателя и след 15-20 секунди се оправя, иначе минат ли 20сек след нормална работа на двигателя, не се проявява този симптом, колкото и да се форсира.1з/афн
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
моя проблем е следния сутрин като запаля колата претриса и пуши бяло и като дам гас се оправяше .но след като ми се скапа турбото и го смених но нещата се помениха.сутрин пак тресе но когато им подам гас почва още повече и като я върна гасне след това трудно пали даже и стартера по трудно върти.като я запаля и изчакам се оправя но като подам и задържа гаста над 2500 почва да пуши пак и да претриса това го прави и на топъл и на студен мотор
колата е пасат б5 тди 110 1999година
помагайте че вече откачих да ходя по майстори и никои да не може да ми каже със сигурност какво е
колата е пасат б5 тди 110 1999година

помагайте че вече откачих да ходя по майстори и никои да не може да ми каже със сигурност какво е
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Явно при теб проблема е по-задълбочен. Може да свалиш и почистиш повдигачите или направо да ги смениш с нови. Иначе ми хрумна и друга идея. Палиш я студена, форсираш я докато започне да работи неравномерно (все едно е на 3 цилиндъра), гасиш я (ако не угасне сама), бързо откачаш кабела за клапана на ГНП-то за да не подава нафта и въртиш контактния ключ. Ако върти бързо и все едно няма компресия значи някой клапан е заседнал отворен и цилиндъра е изгубил компресия. Може да е от повдигач, водач, пружина, много нагар по клапана или проблем с маслената помпа (малко вероятно). Аз още не съм решил проблема. Най интересното е как майсторите (поне тук в Благоевград) не могат да оправят 15 годишна кола. Те затова не запад ходят на училище и после специализация в конкретна област, а тук всички са се учили на съветски автомобили 
