Infernal_fire написа:Когато си вземеш кола на 5 години и ако е пазена и поддържана, тя на практика е нова. Когато свикнеш мотора да марка, да няма грам вибрации и звуци, веднага ще усетиш, че нещо не е наред.
Когато си вземеш счупена таратайка и тя вибрира и трака като трактор, няма как да усетиш че нещо не е наред. Мнения от рода карам кола 2000 година с твърд маховик и 100 000км без проблем, а колата е разтракана, няма как да усетиш...
До момента, от тъпите коментари на големи разбирачи, във форума съм платил 1100 лв за нов съединител с твърд маховик и сега ми предстои, нов ремонт на скоростна кутия за около 1200 лв. Всеки сам да си прави изводите. ЕВТИНОТО И ТАРИКАТСКОТО ИЗЛИЗАТ СКЪПО!
Разликата между двата маховика беше 100 лв....
Когато си купувате кола, мислете първо дали можете да я обслужвате, а не да мислите как да ви излезе тънко и да се чудите коя част да махнете, замените и т.н.
Става въпрос за Голф 5 1.9ТДИ 105к.с. 6ск.
Баща ми кара Ауди А3 същия мотор като твоя 1.9 п.д. 105к.с. 2004, от близо 2 години е с плътен маховик
Целия "кит" му седна към 500 кинта и сам си го смени. Забравих да добавя и ЕГР-а си премахна, No More Сажди In The Pipe муахахахх...
