Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Пон 24 ное 2014 0:08


Infernal_fire написа:След време когато имате проблеми с тампони и скоростната кутия, както и аз ще имам, заради тъпите ви коментари и да ви слушам глупостите, ще се сетите за моя коментар


Продавай бързо преди да се е разпаднал тоя кошник и взимай нещо от магазина,така ще си решиш проблема, а и вече няма да има нужда да четеш тъпия форум където хората те учат как да си осакатиш колата :mhihi




penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот penko_pulev » Пон 01 дек 2014 20:05


Тоя колега или няма представа за какво говори, или някой който също няма представа му пълни главата(може и майстора му да е...) И не само в тази тема ами и в други.... бисери да искаш :) Бая хора сме с твърди маховици и ги караме доста километри вече без оплаквания...


aLways
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград и Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот aLways » Вто 02 дек 2014 10:29


penko_pulev написа:Тоя колега или няма представа за какво говори, или някой който също няма представа му пълни главата(може и майстора му да е...) И не само в тази тема ами и в други.... бисери да искаш :) Бая хора сме с твърди маховици и ги караме доста километри вече без оплаквания...


Може ли сега генерално да Ви помоля на 110 голф 4

от какво да търсяи целия сетъп от голф 3 вр6 или голф 3 тди 90коня ?

и всичко е плъг енг плей нали ? :Mr Green Fun

Vag_activator написа:Дъъъ...


благодаря :th_up

Последна промяна от aLways на Вто 02 дек 2014 10:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Vag_activator » Вто 02 дек 2014 10:33


Дъъъ...


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Infernal_fire » Съб 17 яну 2015 0:03


Така, от вашите коментари до момента, ми струват около 1200 лв за ремонт на скоростна кутия, да видим още колко ще дадем за тампони и т.н.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот xxx_man » Съб 17 яну 2015 10:39


Какво си я правил тая скоростна кутия ???? И какво общо има тя с темата за маховика ??? Я разкажи малко повече!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Stivi » Съб 17 яну 2015 12:50


Слагаш евтин заместител на демпфера,почва да предава вибрациите на скоростната и тя си отива icon_idea


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Milanski » Съб 17 яну 2015 15:45


Моя голф AHF вече 100 - тина хил. е с твърд маховик и съединител от голф 3 1Z и няма проблем , колата е и с чип и си и раздавам доволно газ и нито буксува съединителя нито са ми заминали скоростите . Ако все пак заминат това ще е заради по - големия въртящ момент от чипа а не от твърдия маховик . Вярно е че демпферният маховик гаси вибрациите но просто цената му е неоправдано скъпа според мен иначе е ясно , че по - добре . Всеки си решава сам в крайна сметка аз така я взех моята иначе , като се знам какъв съм може би щях да сложа демпферен ...


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот ventotdi » Съб 17 яну 2015 17:02


Искам да вмъкна едно кратко инфо и дано да не се повтарям от някой предишен пост. Давам точен и конкретен пример . Шкода Фабиа 1,9 ПД 101 коня заводско е с твърд маховик . Скоростната кутия на голф 4 80 % е от стария тип ,която се монтира на голф 3 и пасат Б4 90 кс тди със заводски плътен маховик. Интересно ми е защо Един АХФ с кутията си да не може да изтрае твърдия маховик ??? Карам чипната 110 с твърд маховик от 20 хил км и няма проблеми . Признавам ,че никога не джаскам първа предавка до 5000 и да вкарвам втора рязко но до там с пазенето ... всичко друго газ ! Монтаж на твърд маховик и последвствие счупване на кутия и съсипване на тампон е чисто съвпадение или оказва влияние МЕГА евтения вариянт съединител ,който сте избрали :th_up


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Infernal_fire » Съб 17 яну 2015 23:58


Когато си вземеш кола на 5 години и ако е пазена и поддържана, тя на практика е нова. Когато свикнеш мотора да марка, да няма грам вибрации и звуци, веднага ще усетиш, че нещо не е наред.
Когато си вземеш счупена таратайка и тя вибрира и трака като трактор, няма как да усетиш че нещо не е наред. Мнения от рода карам кола 2000 година с твърд маховик и 100 000км без проблем, а колата е разтракана, няма как да усетиш...
До момента, от тъпите коментари на големи разбирачи, във форума съм платил 1100 лв за нов съединител с твърд маховик и сега ми предстои, нов ремонт на скоростна кутия за около 1200 лв. Всеки сам да си прави изводите. ЕВТИНОТО И ТАРИКАТСКОТО ИЗЛИЗАТ СКЪПО!
Разликата между двата маховика беше 100 лв....
Когато си купувате кола, мислете първо дали можете да я обслужвате, а не да мислите как да ви излезе тънко и да се чудите коя част да махнете, замените и т.н.
Става въпрос за Голф 5 1.9ТДИ 105к.с. 6ск.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот quattro^^ » Нед 18 яну 2015 0:06


е добре де темата е за съвсем друга кола ти чак сега писа че 5-ца става въпрос


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот Infernal_fire » Нед 18 яну 2015 18:44


Извинявам се за спама няма повече ...


jhonikesh
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 16:54
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: ASV
Местоположение: haskovo

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот jhonikesh » Чет 05 фев 2015 20:16


Здравейте колеги.Имам въпрос към знаещите по темата.Попадна ми комплект притискател, феродов диск и двумасов маховик от 2,5ТДИ .Може ли да се монтира на Г4 1,9ТДИ АСВ мотор? Благодаря предварително.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот BobyM » Сря 11 фев 2015 14:22


Здравейте колеги! При мен става на въпрос за Голф 4 1.9 ТДИ АХФ 110 к.с. не е чипван.
Проверих цената на комплект на ЛУК като за мен като ми казаха, че това е съединителя с маховика цената е около 1100 лв. по спомен. Мога да взема този комплект на окооло 500-600лв приблизително.
Интересуват ме следните неща:

-Нормално ли е съединителя и маховика да са на едно? или трябва да закупя маховик отделно тъй като в няколко саита гледах маховика, че върви отделно?

-По-добър вариант ли ще бъде с този комплект или да взема този за ВР6 който споменахте? ( Карам сравнително диво но си обичам колата и ми се иска да държи повече при ремонта)

-Самия комплект е ясно колко струва но ориентировъчно каква сума за смяна мога да очаквам?


Благодарности предварително колеги.

ПС: Попринцип според мен симптоми нямам, единствено забелязвам, че напоследък не се рязка много колата в студа но като позагрее пак излита :)


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот mineffjoro » Съб 28 фев 2015 9:42


Infernal_fire написа:Когато си вземеш кола на 5 години и ако е пазена и поддържана, тя на практика е нова. Когато свикнеш мотора да марка, да няма грам вибрации и звуци, веднага ще усетиш, че нещо не е наред.
Когато си вземеш счупена таратайка и тя вибрира и трака като трактор, няма как да усетиш че нещо не е наред. Мнения от рода карам кола 2000 година с твърд маховик и 100 000км без проблем, а колата е разтракана, няма как да усетиш...
До момента, от тъпите коментари на големи разбирачи, във форума съм платил 1100 лв за нов съединител с твърд маховик и сега ми предстои, нов ремонт на скоростна кутия за около 1200 лв. Всеки сам да си прави изводите. ЕВТИНОТО И ТАРИКАТСКОТО ИЗЛИЗАТ СКЪПО!
Разликата между двата маховика беше 100 лв....
Когато си купувате кола, мислете първо дали можете да я обслужвате, а не да мислите как да ви излезе тънко и да се чудите коя част да махнете, замените и т.н.
Става въпрос за Голф 5 1.9ТДИ 105к.с. 6ск.

Баща ми кара Ауди А3 същия мотор като твоя 1.9 п.д. 105к.с. 2004, от близо 2 години е с плътен маховик :mhihi
Целия "кит" му седна към 500 кинта и сам си го смени. Забравих да добавя и ЕГР-а си премахна, No More Сажди In The Pipe муахахахх... :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 51 госта