bomber написа:неискам да променям на автоматични скорости, защото чета че вървежа са променял...
Не съм забелязал такова нещо ! Не пречи да пробваш,поне това става за минута и обикновено е безплатно
bomber написа:неискам да променям на автоматични скорости, защото чета че вървежа са променял...
bomber написа:От днеска и при мен почна претрисането и меленето...прочетох темата и не откривам да има с точност решение на проблема...или пък може би има някакво решение...неискам да променям на автоматични скорости, защото чета че вървежа са променял...
П С Когато спирам със натиснат съединител сичко си е наред
bomber написа:Забравих да спомена,че при тръгване на 1-ва понякога претриса
Stivi написа:bomber написа:Забравих да спомена,че при тръгване на 1-ва понякога претриса
Тогава със сигурност си поне за съединител,за маховика ще се разбере като свалите съединителя
евентуално да бъде сложен на АФН. Пасата е още цял и номер на маховика не мога да видя, отгоре на всичко е и в друг град 
Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?
GAD написа:Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?
Този проблем се решава с регулиране на "цикловата порция" гориво (тоест порцията гориво при празен ход на двигателя).
За доказателство обърнете внимание, че когато включите компресора на климатика проблема изчезва. Това е така, защото компа отчита нуждата от задвижване на още един агрегат и повишава въпросната циклова порция.
Реглажа е тънка работа и се извършва чрез финно преместване на плочата на ГНП-то, като през това време ВАГ-КОМ отчита резултата.
Успех!
), без да пипа физически помпата и след 5 минути я пробвахме. Проблемът го разреши на 100%
. С поста си се надявам да бъда полезен и на други колеги с подобни болежки!Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous и 81 госта