samo_pechka написа:Типичен пример за "двоен" стандарт ( от мн на колегата преди мен) Каквото и да говорим - всички са маскари , в тая държава всеки си играе на прее.и другарчене ми се прави нов "любителски" тест дали има промяна в нещата , а дано , ма надали ...инак парите си ги искат същите, като по-на запад от Румънско-Унгарско.
Така си мислиш. Сега по Коледа ходих към Литва, Латвия е Естония. Какви са ми впечатленията за горивата: масовият дизел е по 1.28 euro в Естония, 1.14 euro в Латвия и 4.30 лита (1 лит=0.56 лв) в Литва. Масовият дизел е с 1 euro cent нагоре и 0.2 лита в Литва. А да ви кажа ли какъв е стандарта там? В Литва, която е най-бедната от трите държави минималната заплата е 1000 лита, в Латвия е 500 euro, в Естония е около 800 euro. Та какъв е извода - плащаме по-високи от европейските цени за горивата, взимаме по-ниски и от техните минимални заплати. При нас средната заплата е 800 лв, но ако включваме София и Варна към статистиката. Без тях цифрата пада наполовина. Минималната ни заплата от 1 Януари е 340 лв.
не ми се прави нов "любителски" тест дали има промяна в нещата , а дано , ма надали ...инак парите си ги искат същите, като по-на запад от Румънско-Унгарско.
