mod edit: dobrinb
Тресе волана - ел. блок на помпа или нещо друго?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Тресе волана - ел. блок на помпа или нещо друго?
здравейте колеги
имам едно проблемче което мн дразни преди няколко месеца слойих чип на колата толедо 1.9 тди 90 коня обаче забелязах че когато карам с постоянна скорост т.е. нито ускорявам нито намалявам се получава едно тресене на волана и на цялото купе сякаш колата придръпва мн бързо питах човека дет ми прати чипа и той каза че тва мойе да е от някакъв често срещан проблем с електронния блок на нафтовата помпа сега като се замисли чоовек мойе и да има логика обаче тея дни реших да сменя предните гуми със задните че ме самняваше една джанта и докато преди тресеше само на 95 до кам 110 сега тресе амен на всяка скорост кат почнеш от 50 до 110 примерно някой има ли си на идея от кво може да е това
mod edit: dobrinb
mod edit: dobrinb
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Първо е важно при кого си слагал чипа и ак е настроен.
Много често това се получава от проблеми с помпата но и от чипове може да с еполучи ако примерно е направен много (или много малко) предверение след като е увеличено горивото. Имаше една тема с много зорлийй с ози проблем и всеки се оправяше с различна причина.
При доста хора е и от съединител .
Много често това се получава от проблеми с помпата но и от чипове може да с еполучи ако примерно е направен много (или много малко) предверение след като е увеличено горивото. Имаше една тема с много зорлийй с ози проблем и всеки се оправяше с различна причина.
При доста хора е и от съединител .
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Brezel написа:Първо е важно при кого си слагал чипа и ак е настроен.
Много често това се получава от проблеми с помпата но и от чипове може да с еполучи ако примерно е направен много (или много малко) предверение след като е увеличено горивото. Имаше една тема с много зорлийй с ози проблем и всеки се оправяше с различна причина.
При доста хора е и от съединител .
апропо още разкарвам в колата онези двата чипа дето са ми излишни с адреса
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
ще погледна пак файловете да видякакво е направено. По принцип предверението за което говоря неможеш да го видиш като въртиш помпата защото става дума за предверение когато мотора е по натоварване сиреч дал си яко газ и си над 1700 оборота. Това с постоянната газ е доста неприятно. Пиши ми само на лични кой си точно за да знам какви саномерта на чипа ти.
Поздрави
Поздрави
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
щО на лични само бреBrezel написа:ще погледна пак файловете да видякакво е направено. По принцип предверението за което говоря неможеш да го видиш като въртиш помпата защото става дума за предверение когато мотора е по натоварване сиреч дал си яко газ и си над 1700 оборота. Това с постоянната газ е доста неприятно. Пиши ми само на лични кой си точно за да знам какви саномерта на чипа ти.
Поздрави
-
doktorra
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Привет и от мене!
Преди 2 седмици се появи същият проблем и в моят PASSAT 1,9 TDI 110 hp. След като го чипосах се появи едно тресене в интервала от 1500 до 2000 оборота независимо на коя скорост
Усеща се най-вече на волана и педалите но като цяло идва от двигателния отсек. По време на чипосването като са го тествали е бил студен и са го изрязали доста силно при което е изгаснал
След това ми казаха че трябвало да сменя хидравличните повдигачи и да му сипя пълна синтетика???? Има ли нужда от смяна на повдигачи или да търся проблема другаде? Благодаря предварително за всички отговори! 
Преди 2 седмици се появи същият проблем и в моят PASSAT 1,9 TDI 110 hp. След като го чипосах се появи едно тресене в интервала от 1500 до 2000 оборота независимо на коя скорост
- suspect79
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово
колеги и аз съм със същия проблем.на мен ми тресе на 4 и 5 предавка(може и на другите,но не съм забелязъл)и то като си задържа една газ,някаде около 1500 2000 оборота.и когато ми започне да тресе давам газ да ускорявам и спира.ако наистина има логично обяснение за това ще съм ви много благодарен ако го разбера.колата ми е голф 3 1,9TDI 1Z с чип.
- markonis
- Мнения: 145
- Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
suspect79 написа:колеги и аз съм със същия проблем.на мен ми тресе на 4 и 5 предавка(може и на другите,но не съм забелязъл)и то като си задържа една газ,някаде около 1500 2000 оборота.и когато ми започне да тресе давам газ да ускорявам и спира.ако наистина има логично обяснение за това ще съм ви много благодарен ако го разбера.колата ми е голф 3 1,9TDI 1Z с чип.
И при мен го имаше това придърпване между 1500-2000оборота само на 4 и 5скорост!
И след поправка на ел.блока на помпата придърпването изчезна,при мен това беше проблема!
- markonis
- Мнения: 145
- Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
suspect79 написа:благодаря колега за бързия отговор.а ще ми кажеш ли каде си я извърши тази поправка и колко ти коства.
Колегата VENTOMAN се погрижи за моята количка,зна4и за поправката на мен ми взе 150лв. което е минималната цена за този вид ремонт,в супер дизел за тази услуга ще ти вземат 4-5 пъти по голяма сума.
Най-добре званни на колегата и се разберете-0898881522 това му е телефона!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: slav4o08 и 84 госта