първо, да кажа че съм "новобранец" на тема дизелови двигатели. От около 1 година карам Голф 3 1,9 ТД, производство 1995 г., мисля, че двигателят е AAZ, ако това има значение. Та проблемът ми е, че миналата зима на два-три пъти сменям подгряващи свещи - не всички наведнъж, но първо бяха три, после една, после две - различно. През лятото няма проблем, но вчера пак ми подмениха три свещи! Разбирам, че може да става въпрос и за свещи ментарляци, но ще бъда много благодарен, ако някой може да ме ориентира - къде да търся проблема? Дали в релето за подгряване, дали къде? Колко и кои са възможните "проблемни" места? И ако е в релето проблема, при КАКВА температура ИЛИ СЛЕД КОЛКО СЕКУНДИ трябва да изключи това реле? Уж ми го замерваха, и изключвало (уж!) То тук едни майстори в Пазарджик...
Голф 3 1,9 ТД - горят ми подгряващите свещи
- sp_74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Голф 3 1,9 ТД - горят ми подгряващите свещи
Колеги, имам следния проблем:
първо, да кажа че съм "новобранец" на тема дизелови двигатели. От около 1 година карам Голф 3 1,9 ТД, производство 1995 г., мисля, че двигателят е AAZ, ако това има значение. Та проблемът ми е, че миналата зима на два-три пъти сменям подгряващи свещи - не всички наведнъж, но първо бяха три, после една, после две - различно. През лятото няма проблем, но вчера пак ми подмениха три свещи! Разбирам, че може да става въпрос и за свещи ментарляци, но ще бъда много благодарен, ако някой може да ме ориентира - къде да търся проблема? Дали в релето за подгряване, дали къде? Колко и кои са възможните "проблемни" места? И ако е в релето проблема, при КАКВА температура ИЛИ СЛЕД КОЛКО СЕКУНДИ трябва да изключи това реле? Уж ми го замерваха, и изключвало (уж!) То тук едни майстори в Пазарджик...
Благодаря предварително на всички! Търсих из форума, но не успях да открия отговор. Дано не съм ви отегчил, ако темата е стара. 
първо, да кажа че съм "новобранец" на тема дизелови двигатели. От около 1 година карам Голф 3 1,9 ТД, производство 1995 г., мисля, че двигателят е AAZ, ако това има значение. Та проблемът ми е, че миналата зима на два-три пъти сменям подгряващи свещи - не всички наведнъж, но първо бяха три, после една, после две - различно. През лятото няма проблем, но вчера пак ми подмениха три свещи! Разбирам, че може да става въпрос и за свещи ментарляци, но ще бъда много благодарен, ако някой може да ме ориентира - къде да търся проблема? Дали в релето за подгряване, дали къде? Колко и кои са възможните "проблемни" места? И ако е в релето проблема, при КАКВА температура ИЛИ СЛЕД КОЛКО СЕКУНДИ трябва да изключи това реле? Уж ми го замерваха, и изключвало (уж!) То тук едни майстори в Пазарджик...
Последна промяна от sp_74 на Чет 30 окт 2008 14:56, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- sp_74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Май че е релето, но... въпрос?
Колеги, благодаря, ще изпробвам и релето и датчика. Всъщност аз представа си нямам от тези проби, просто няма кой да ми покаже как става, даже в момента съм оставил звяра в един електросервиз, но като отида после дотам, за да съм подготвен, моля, кажете, СЛЕД КОЛКО СЕКУНДИ ТРЯБВА ДА СПРЕ ПОДГРЯВАНЕТО? Защото като говорих с човека, ми каза, че ги замервал и релето не спира да ги подгрява, и май наистина става въпрос за релето - това го разбирам от третия или четвъртия майстор, с когото се консултирам! Че то тук в Пазарджик едни майстори - един казва, подгряването се изключва при 70 градуса на температура на водата - значи е ОК, друг казва ами то релето си подгрява, то така и трябва да бъде (на баба му гъза, с извинение), сега ще видим какво ще ми каже поредният жичкаджия. Та това искам да знам, след колко секунди трябва релето да изключи.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта