добавка FENOM инфо
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
добавка FENOM инфо
здравейте хора незнам дали е за тая тема но някой от вас позвал ли е препарати и добавки FENOM ей сега четох една брошурка с продуктите им и честно казано намерих поне 6 7 продукта които бих сложил лично на моята таратайка с риск да стане кат лаборатория

Andonov написа:Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото
Няма такъв.
Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.
казаха ми да махна и затапа маркуча към актуатора за няколко дни и нагара щял да падне?!
ще има ли ефект?
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
xpyc написа:Andonov написа:Vanich написа:Ако може да използвам темата и аз за едно въпросче свързано с добавките..
Някои знае ли продукт, който се слага в горивото за почистване на геометрията на турбото
Няма такъв.
Зацапа ли се само отваряне и механично чистене.
казаха ми да махна и затапа маркуча към актуатора за няколко дни и нагара щял да падне?!
ще има ли ефект?
Да. Авариен режим.
Няма нищо да се изчисти така - писах как се решава проблема.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Тук не съм съгласен !
Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.

Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
може да прозвучи банално но на днешно време има измислено по нещо за всичко а по въпроса с FENOM едва ли някой е чувал или ползвал понеже днес разбрах че тва е било военна разработка руско-американска и сега го пускат на цивилния пазар
остава само да пробвам в неделя колко са се постарали хорицата в зона 52

fox_vt написа:може да прозвучи банално но на днешно време има измислено по нещо за всичко а по въпроса с FENOM едва ли някой е чувал или ползвал понеже днес разбрах че тва е било военна разработка руско-американска и сега го пускат на цивилния пазаростава само да пробвам в неделя колко са се постарали хорицата в зона 52
![]()
![]()
ква му е цената? пиши за ефект после.
Dobromirski написа:Тук не съм съгласен !
Лично пробвано на 3 коли от мен. Адатив за FAP филтър от пежо. Вдига разко температурата на изгорелите газове. Именно такъв е принципа за почистване на самият FAP.Сипваш 100-200 грама в горивният филтър (към комплекта има маркуче) и 2-3 -километра яко газ. После геометрията се движи като нова![]()
ПП: Има и една добавка за резервоара , която също е за регенериране на FAP. Предполагам също върши работа, но НЕ Е пробвано.
Колега колко пари е тази добавка? от Пежо ли тр. да я купим?
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Правете разлика межу зацапана геометрия и ФАП.
ФАП-а се чисти с адетив(пежата имат допълнителен резервоар за което)
Геометрията пак казвам се чисти само с отваряне на турбото.
Всичко друго е временно решаване на проблема.
Ако този адетив при пежата вършеше работа нямаше да минават в авариен. Това го казвам от практика.
п.с. то и със спрей на ръка може да се раздвижи геометрията, но до кога.
ФАП-а се чисти с адетив(пежата имат допълнителен резервоар за което)
Геометрията пак казвам се чисти само с отваряне на турбото.
Всичко друго е временно решаване на проблема.
Ако този адетив при пежата вършеше работа нямаше да минават в авариен. Това го казвам от практика.
п.с. то и със спрей на ръка може да се раздвижи геометрията, но до кога.
- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....айде нЕма нужда !
Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !
Stivi, според мен твърдите частици които се събират в катализатора са същите, които се полепват и по геометрията на турбото.....така че е логично саждичките да изгарят по един и същ начин независимо къде се намират!
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Vanich написа:Stivi написа:Ако вярваш на всичко написано на опаковката на разните продукти значи без проблем само с няколко шишенца всяка сдухана гробница става резачка и почва да се движи с вода /те и Телешоп-а продават продукти от който ти пораства нова коса ама.../:lol: А колкото до почистването на геометрията с адитив за FAP,ако беше толкова лесно досега да са го пуснали в едни добре надписани опаковки и да са направили от това един куп парички а ние да си караме лъскавите турбинки и да се смеем на майсторите дето искат да ни ги свалят за да ги почистят.....аи(но с това което се изгарят айде нЕма нужда !
Stivi, според мен твърдите частици които се събират в катализатора са същите, които се полепват и по геометрията на турбото.....така че е логично саждичките да изгарят по един и същ начин независимо къде се намират!
Vanich, като отвориш или поне видиш една блокирала турбина и зацапан ФАП сам ще си отговориш на въпроса.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта