Проблем тресене на 3, 4, 5 и 6 предавка. Решен проблем
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Проблем тресене на 3, 4, 5 и 6 предавка. Решен проблем
Здравейте колеги. Темита ми не е съвсем за тук но все пак ще си напиша писанията. Имам Шкода Суперб 2,5 ТДИ 6 цилиндера AYM двигател 6 скоростна (ръчна). Проблема ми е следния: На определени обороти (различни за различните предавки) тресе. Подскача скоростният лост и се тресе цялата кола. На трета предавка тресе от 2000 оборота до 5000 на четвърта тресе от 2500 до 3500 оборота на пета тресе от 2000 до 3000 и на шеста тресе от 1500 до 2300. Тресе най-много когато давам повечко газ. Ако не съм настъпил педала здраво не тресе много. Колкото повече настъпвам толкова повече тресе. На празен ход не тресе на неутрална не тресе независимо от оборотите. Много странно явление. Не са тампони проверени са. Не е дебитомер. Не е EGR. Пробвах със вълшебната смес 25 литра нафта 1 литър бензин - няма резултат. Дайте идеи какво да проверявам и какво да теставам. Имам Ваг-Ком няма грешки вече, всичко което даваше грешки е сменено. Пали студена супер. Набира се страхотно. Не пуши. Разхода и е мн. добър. Ремъци и ролки нови. С чип тунинг е. Моля помагайте!!!!

Последна промяна от Phoenix9000 на Чет 04 дек 2008 20:22, променено общо 1 път.
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Е предпоследното ти изречение дава отговор на всичко
.Не се притеснявай вследствие на чип тунинга нараства доста осезаемо въртящия момент и съединителя как да се изразя не може да го понесе.Аз като чипирах моя ФяТ така претрисаше,когато почнеше да надува турбото,че имах чувството че ше се разпаднем на пътя.Смених чисто нов комплект съединител Валео....и пак тресе яко отчитано на бустметъра т.е когато започва да надува турбината.Спасение няма или да преминаваш през тези обороти с не папълно натиснат педал на газта.Един друг пич във Фиятския форум беше си сложил керамични плочки на феродовия диск и отначало вика,че било по-добре..сега вика пак е същото дередже само дето си дал парите за керамичните плочки.Ти осещаш ли осезаема разлика преди и след чипа в мощността?
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Колата така я взех с чип. За турбината правих експеримент откачих и вакума които я включва. Положението е същото. Съединителя отделя добре. Няма вибрации при тръгване. Добре поема като я насъскам на ръчна спирачка (Опитва се да тръгне без задния мост). Правих си и опит на по виски предавки на място с полусъединител няма никакви вибрации.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Phoenix9000 написа:Колата така я взех с чип. За турбината правих експеримент откачих и вакума които я включва. Положението е същото. Съединителя отделя добре. Няма вибрации при тръгване. Добре поема като я насъскам на ръчна спирачка (Опитва се да тръгне без задния мост). Правих си и опит на по виски предавки на място с полусъединител няма никакви вибрации.
Причините са две. Но те могат да се характеризират така:
- силен чип + изправен съединител
- силен чип + неизправен съединител
Ако махнеш чипа, колата ще се оправи но това не гаранция че е от чипа. Ако смениш съединителя и си остане - 100% чип.
Това са вариантите. Лошото е че при по лесния вариант няма да си убеден кое е проблемното.
Може да се зареди друг софтуер и да се види как ще се дъжи колата.
п.с. да не съм те подвел като съм писал само съединител, защото за мен едно цяло - притискателен,феродов, аксиален лагер и маховик.
така се сменя, който се грижи за автомобила си.
Последна промяна от Andonov на Съб 01 ное 2008 11:31, променено общо 1 път.
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Добре ще сменя маховика и съединителя като за цялата операция ще се ръсна 3 хилки, но ако казвам ако все пак не се окаже това какво ще правя после.
Много хора вече ме насочват на към демферния маховик, но не виждам логика в това. Поръчъл съм го комплекта от Еуратек и ще го сменя. Много се надявам наистина това да е проблема. Ще пиша като дойдат частите и направя смяната какъв е резултата.
Последна промяна от Phoenix9000 на Съб 01 ное 2008 21:29, променено общо 1 път.
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Колата не се кара така. Жената е в кофти състояние и не мога да и усигуря нормално пътуване. а идва зима и ще пътувам доста често от Царево до София и обратно. От 1 месец вече се лутам какъв е проблема и много неща тествах всичко за което съм се сетил и хората са се сетили да кажат съм пробвал. Няма спасение. Само маховик не съм сменил и него ще сменя пък по зле няма да стане 
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта
