Благодаря!И търсачката в не съм я ползвал защото в момента е в някаква преработка!
Бутала от турбо двигател на обикновен-Голф2
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Бутала от турбо двигател на обикновен-Голф2
Колеги интересува ме буталата от турбо двигател дали пасват както трябва на двигател чист дизел?Колата е Голф2.Ако някой знае нещо по този въпрос моля да каже мнение и дали ще има ефект от такива бутала.Става въпрос за вървеж и ускорение.
Благодаря!И търсачката в не съм я ползвал защото в момента е в някаква преработка!
Благодаря!И търсачката в не съм я ползвал защото в момента е в някаква преработка!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Бутала от турбо двигател на обикновен-Голф2
Искам да ви попитам нещо?Имам Голф 2 Дизел обикновен искам да му слажа Турбина от ГОЛФ 2 Турбо дизел ще стане ли моля ви кажете че вече незнам какво да правя секи ми казва различно.Блогодаря Предварително

Re: Бутала от турбо двигател на обикновен-Голф2
Тругна работа!
От "ТД" лесно става "Д" но в обратния ред трябва да смениш почти целия мотор. Трябва да сменищ Всмукателни тръби, Какартер, Бутала, Трябва да си сложиш кулер за маслото!! Маслото се охлажда чрез охладителната течност което ще рече, че трябва да попромениш и водните съедиения на мотора. И това съвсем не е всичко
На блока на турбодизела има едни дупчици до коляножия вал в които дупчици се слагат едни "Пишльоци" който пръскат масло по челото на буталото от долната му страна когато е в ДОЛНА МЪРТВА ТОЧКА за да го охлаждат(което ше рече, че трябва и БЛОК да сменяш)!!! Ама има и още
има разлика в клапаните
Ъгъла на конуса на клапана е по-различен от на обикновения дизел. Но не можеш да смениш само клапани ! Трябва да се сменят и фаските в които лягат клапаните на главата. Аааааааааааа......... да не забрая Освен всичко изброено до тук за да е пълен ефекта трябва да смениш и горивонагнетателна помпа
Трябва да сложиш помпа с вакумрегулатор който да е свързан с тупбината за да става сработването между турбото и помпата и олелията да е пълна ! Разбирасе има турбодизели които са с обикновени помпи и по-малки турбини но те са пълна безмислица и са само 62 коня 
Ако направиш тези промени ще се накичиш с един палав GTD агрегат с мощност 70 коня !!! Което автоматично те изпраща на мотгата да си търсиш Торсионна(стъбилизираща) шанга за предния мост, която да ти помага да озъптяваш КОНЕТЕ по завоите
Но Дали Си Заслужава Всичко Това ???
От "ТД" лесно става "Д" но в обратния ред трябва да смениш почти целия мотор. Трябва да сменищ Всмукателни тръби, Какартер, Бутала, Трябва да си сложиш кулер за маслото!! Маслото се охлажда чрез охладителната течност което ще рече, че трябва да попромениш и водните съедиения на мотора. И това съвсем не е всичко
На блока на турбодизела има едни дупчици до коляножия вал в които дупчици се слагат едни "Пишльоци" който пръскат масло по челото на буталото от долната му страна когато е в ДОЛНА МЪРТВА ТОЧКА за да го охлаждат(което ше рече, че трябва и БЛОК да сменяш)!!! Ама има и още
има разлика в клапаните
Трябва да сложиш помпа с вакумрегулатор който да е свързан с тупбината за да става сработването между турбото и помпата и олелията да е пълна ! Разбирасе има турбодизели които са с обикновени помпи и по-малки турбини но те са пълна безмислица и са само 62 коня Ако направиш тези промени ще се накичиш с един палав GTD агрегат с мощност 70 коня !!! Което автоматично те изпраща на мотгата да си търсиш Торсионна(стъбилизираща) шанга за предния мост, която да ти помага да озъптяваш КОНЕТЕ по завоите

Но Дали Си Заслужава Всичко Това ???

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Бутала от турбо двигател на обикновен-Голф2
Май по си заслужава направо да си намериш двигател от GTD и да си го сложиш. По-лесно ми се вижда като вариант.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта