Причини за състоянието му, чистене или замяна с нов
Въпрос за кулер
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Въпрос за кулер
Причини за състоянието му, чистене или замяна с нов
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Задавш винаги странни въпроси във форумите.
Защо не си зададеш въпроса това масло от къде е дошло за да е по кулера?
Естествено че нов трябва да вземеш (визирам че този не подлежи на ремонт)
За втора употреба хич няма да споменавам.
А причината за това е пукнат кулер и "добра" турбина, но тов не значи че няма да те кара още много.
Защо не си зададеш въпроса това масло от къде е дошло за да е по кулера?
Естествено че нов трябва да вземеш (визирам че този не подлежи на ремонт)
За втора употреба хич няма да споменавам.
А причината за това е пукнат кулер и "добра" турбина, но тов не значи че няма да те кара още много.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
ако гледам под аватара ти този кулер е много мальк да е от 2.9тди
сигурен ли си че е от твоята кола
за отежняване работата на турбината чак не ама няма добьр топлообмен
но то сега е зима и температурите са си ниски
виждал сьм кьде кьде по-здрави кулери:lol:
нищо му няма даваи гас и няма да се плашиш само провери дали си с 2.9 ако е тька слагаи по-голям кулер
сигурен ли си че е от твоята кола
за отежняване работата на турбината чак не ама няма добьр топлообмен
но то сега е зима и температурите са си ниски
виждал сьм кьде кьде по-здрави кулери:lol:
нищо му няма даваи гас и няма да се плашиш само провери дали си с 2.9 ако е тька слагаи по-голям кулер
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Правописна грешка
1.9 си е колата, но тука има една малка подробност.. колата е имала удар от към страната на кулера и от както е моя си е в това състояние. Аз така и не разбрах причината обаче някога този кулер да се е омазал така, та мисълта ми е че може би вече причината за омазването да е била остранена, само кулера да си седи 'насран'. На ваг-ком няма грешки, колата надува на 0.9 без чипове и т.н. Иначе наистина от както е по студено върви малко по-добре, но тоя кулер мисля да го сменя само от 1з/аху ли става? Andonov какво искаш да кажеш с това 'добра' турбина, че скоро ще ме предаде ли какво 
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Лично аз смятам , че в това студено време може да се мине на 2 паса : взимаш и го измиваш тоя кулер с някакво хубаво препаратче за радиатори - например мафрасол да кажем ( че май такова нещо не е и чувал ) и след това го дръж някое време под око - Почне ли да се " маца" ..... попивай се по портфейла 
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
juve написа:Лично аз смятам , че в това студено време може да се мине на 2 паса : взимаш и го измиваш тоя кулер с някакво хубаво препаратче за радиатори - например мафрасол да кажем ( че май такова нещо не е и чувал ) и след това го дръж някое време под око - Почне ли да се " маца" ..... попивай се по портфейла
Добре аз така и не разбрах турбината ли си заминава, че да се пипам по порфтейла
Иначе това ми звучи като най-добър вариант, да го поизмия и на пролет да видя дали пак се е нацапал
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
BeckoTDI написа:[
Добре аз така и не разбрах турбината ли си заминава, че да се пипам по порфтейла![]()
Иначе това ми звучи като най-добър вариант, да го поизмия и на пролет да видя дали пак се е нацапал
Andonov написа:А причината за това е пукнат кулер и "добра" турбина, но тов не значи че няма да те кара още много.
Ако паравилно съм разбрал колегата, ти е пукнат кулера, а турбината хвърля масло към него, но може да кара още дълго(турбината)
А да "се пипаш по портфейла" за нов кулер предполагам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта


Нещо яко изпуска, но явно не е пукнатия катализатор, а точно кулера