Сега набарах едно от технополис инса 15W40 на 33 лева 5 л.Г3 то ми е 1.9 тд на 260000 км,не ми гори масло.Единствената разлика която усетих е че като е студена (а сега градусите са минусови) до като загрее или около 5 мин. скоростния ми лост е по твърд,или не се движи така меко както е в загряло положение,Скоростите пак си влизат без проблем ама с лоста все едно е като да бъркаш с лъжица в гъсто нишесте
въпрос за маслата INSA-проблем ли е
- ahil80503
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
въпрос за маслата INSA-проблем ли е
здравейте преди 1500 км си смених маслото старото беше кастрол 10w40.
Сега набарах едно от технополис инса 15W40 на 33 лева 5 л.Г3 то ми е 1.9 тд на 260000 км,не ми гори масло.Единствената разлика която усетих е че като е студена (а сега градусите са минусови) до като загрее или около 5 мин. скоростния ми лост е по твърд,или не се движи така меко както е в загряло положение,Скоростите пак си влизат без проблем ама с лоста все едно е като да бъркаш с лъжица в гъсто нишесте
след 5 минути се оправя.Порових се много за маслата и за тези на ИНСА ,няма добри отзвуци ,но малко хора които са го ползвали пишат мнения,повечето са такива които само са го чували и си държат на своето. Въпроса ми е дали това се дължи на маслото и каква е връзката със скоростната кутия,и ако може малко мнения за маслото защото колата ми върви добре ,пали добре както с кастрол.Ама не мисля другия път да слагам инса че мненията за него ме плашат.Мерси за мненията предварително

Сега набарах едно от технополис инса 15W40 на 33 лева 5 л.Г3 то ми е 1.9 тд на 260000 км,не ми гори масло.Единствената разлика която усетих е че като е студена (а сега градусите са минусови) до като загрее или около 5 мин. скоростния ми лост е по твърд,или не се движи така меко както е в загряло положение,Скоростите пак си влизат без проблем ама с лоста все едно е като да бъркаш с лъжица в гъсто нишесте
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Хмм...
Не можах да разбера съпоставката Castrol и INSA 10w-40 i 15w-40. Чувал съм че при един път налято масло 15-40 не можеш да се върнеш на 10-40. И аз съм с ГОЛФ 3 1.9 ТД ама карам само с Mobil High Performance 10W-40. Българското масло е само за лада вартбург москвич
. Според мене си направил грешка с маслата не прави така с голфа щото е яка машина не и скъсявай живота.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
ahil80503 написа:това не го знаех,мислех юе само в автоматиюните има масло.Това маслосменя ли се и ако се сменя през колко време и как да разбера дали е за смяна.мерси![]()
Най-добре , ако не тече от някъде - не го пипай . Ако има нужда за доливане , само долей . Проверка - най-добре в сервиз , щом като си изненадан че въобще има масло , едва ли има смисъл да ти се обяснява къде да търсиш пробката
На студен двигател (скоростна кутия) е нормално предавките да се сменят малко по-трудно . Като позагрее , чак тогава сменяй като Михаел Шумахер
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта
