Здравейте ,от форума на Ауди
Надявам се присъствието ми тук да не ви подразни.Та проблемите ми започнаха около два месеца след закупуването на злощастната ми кола.Изминавайки 2500км реших както си е редно да и сменя консумативите и отидох в един сервиз в Бургас "Муни"(за бога бургазлии,не ходете там)където им занесох всички филтри,ремъци и масло,поисках също и смяна на гумичките на клапаните.
Върнаха ми колата "мъртвец"-никаква мощност,започна се едно голямо 4месечно ходене по мъките(разни сервизи)а тия от "Муни"се пулят и не поемат никаква отговорност за това което направиха.И така накрая се оказах в София при Жоро в Суходол(от форума на Ауди го препоръчаха) и човека я пооправи колата.Оказа се някакъв вакуумен клапан.Проблемът сега е че на малките предавки върви що годе добре но на по големите скорости никаква я няма.Вдига 140...и край това е .Зная че голф и пасат са оборудени със същите двигатели,затова ако някой е имал такъв проблем и е решен -моля за съвет.Благодаря предварително
За B4 TDI-1Z 93г.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Ами аз първо бих ги понабил малко майсторите от въпросния сервиз, след което ще се погрижа колите им (личните) да бъдат обект на изострено внимание от КАТ, където ги видят да ги спират, пък и за външния вид ще се "погрижа".
За проблемати сигурно е свързан с дебитомер. Онея тъпаци може да са ти подменили турбото или дебитомера с някоя рециклирана част или нещо от рода. Във форума има доста инфо за ТДИ двигателите. Виж с търсачката какви проблеми сме обсъждали и прецени от тях дали има някакви сходства.
Двигателят ти е 90 коня нали?
За проблемати сигурно е свързан с дебитомер. Онея тъпаци може да са ти подменили турбото или дебитомера с някоя рециклирана част или нещо от рода. Във форума има доста инфо за ТДИ двигателите. Виж с търсачката какви проблеми сме обсъждали и прецени от тях дали има някакви сходства.
Двигателят ти е 90 коня нали?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Васето ще кажеш ли какъв ремонт правиха на колата ти тия пичове?Какво се наложи да смениш ,шлайфаха ли блока и колко парици ти струва това?Аз също отивам към основен но първо ще я закарам да ми сменят гарнитурата на конзолата на масления филтър за да установя всъщност точно колко масло гори мотора.Следващата стъпка е да се открие причината за това невървене на високите скорости и чак тогава бих отделил средства за сериозен ремонт 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Прав е колегата че може ангренажа да е зацепен неправилно тъй като зъбното колело ляга на разпр.вал на конус и няма шпонка.И като сменяли гумичките на клапаните е трябвало да разеденят зъбн.колело и разпр.вал тъй като има прахозащитна ламарина между тях и няма как да извадят вала.Сигорно не са белязали за по лесно и после при монтажа са зацепели с някои зъб напред или назад и така нататък ..................
- Vasseto
- Мнения: 2700
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Тъй като са ми много добри приятели,аз си свалих мотора,аз си го качих,и аз направих нм неща по калата,не ми взеха пари.А иначе смених:Клапани.гумички,водачи на клапаните,гарнитура на главата,разпръсквачи,бутала със сегменти и болтове Mahle,бутални лагери,биелни и основни лагери,аксиални лагери,маслена помпа,водна помпа,съединител,масло,антифриз,шлаиф блок и глава.
Не си спомням какво още.Частите дойдоха към 1500лв с отстъпките.Много съм доволен от тях.Мога още от сега да кажа че там ремонта става за 2 седмици.
Не си спомням какво още.Частите дойдоха към 1500лв с отстъпките.Много съм доволен от тях.Мога още от сега да кажа че там ремонта става за 2 седмици.
- Becko
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
dj_apolon написа:Е да но пък в останалите сервизи в които съм я водил твърдят че е правилно зацепена
Виж какво, Варна ти е по близо от Пловдив. Намери си свободен ден, ела сутринта и до вечерта ще си като с нова кола стига двигателя да не е свършил. Аз се занимавам с чип тунинг и много често идват при мен коли с подобни проблеми от "кадърни" майстори. За мен проблема ти е само в центровка. Та 90% от тия които сменят ангренаж не знаят, че след това трябва да се настои ъгъла на изпреварване на помпата при този дизел, а той е много важен...... Аз не правя центровки, а само диагностика, но ще те насоча към верните сервизи. А накрая може и 120к.с. да я направим

