Искам да знам дали всички белези трябва да са си по местата:разпределителен(белега да е успореден на главата),маховика да е на триъгълника и помпата да си е на белег или трябва разпределителния да е на белег маховика и той а помпата да не е?
Голф 2 1.6 дизел 87 година зацепване на ангренаж
Голф 2 1.6 дизел 87 година зацепване на ангренаж
Здравейте колеги,от няколко дена рабоя над колицата ми,имах проблем с изтичане на нафта от помпата и нямаше друг вариант освен да я изкарам за да мога да го оправя.Спретнах ръкави и с много надежда извадих ангренажния свалих и помпата,сложих силокон затегнах болтовте и до тук всичко беше ОК, но когато дойде време да слагам ангренажа разбрах че работата е сложна сложих го уж улучих белезите но двигателя не работи никак добре
: Мисля че нещо съм объркал с белезите. За това ще помоля някои компетентен колега да обясни как точно се поставя ремъка(ако може като за балами че явно отхапах голяма хапка)Колата ми е голф 1.6 дизел 87 година. Благодаря много на всички!
Искам да знам дали всички белези трябва да са си по местата:разпределителен(белега да е успореден на главата),маховика да е на триъгълника и помпата да си е на белег или трябва разпределителния да е на белег маховика и той а помпата да не е?
Искам да знам дали всички белези трябва да са си по местата:разпределителен(белега да е успореден на главата),маховика да е на триъгълника и помпата да си е на белег или трябва разпределителния да е на белег маховика и той а помпата да не е?
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
така като на малоумен ще се опитам да обесня
1-во разпределителният трябва да е успоредно на главата даже си намери няква планка да го заключиш(шублер+една ламаринка става перфе)на скоростите трябва да има една пласмасова тапа отвиваш е и е махаш там има една стрелка а на маховика трябва да има една 0-ла това ти е белега а ГНП-то на самата шайба има една дупка която е по малка от останалите на главата зад нея също има същата дупка сложи една боргия по размер да не мърда ГНП-то и зацепвай ремъка ако колата тогава не работи както трябва значи не си нагласил добре ГНП-то като си го свалял.Надявам се това да ти помогне
И извинявам се на Модераторите ама нямам време да слагам припинателни знаци
1-во разпределителният трябва да е успоредно на главата даже си намери няква планка да го заключиш(шублер+една ламаринка става перфе)на скоростите трябва да има една пласмасова тапа отвиваш е и е махаш там има една стрелка а на маховика трябва да има една 0-ла това ти е белега а ГНП-то на самата шайба има една дупка която е по малка от останалите на главата зад нея също има същата дупка сложи една боргия по размер да не мърда ГНП-то и зацепвай ремъка ако колата тогава не работи както трябва значи не си нагласил добре ГНП-то като си го свалял.Надявам се това да ти помогне
И извинявам се на Модераторите ама нямам време да слагам припинателни знаци
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
Сега се прибрах опитах така както ми обясни колегата но като съм по тия белези докато въртя коляновия вал в един момент просто спира да се върти имам чувството че удрям клапаните
Преди време един приятел на баща ми уж "майстор" сменя съединителя и ме съмнява да е объркал нещо като слага маховика,дали да опитам да я центрирам по белега който прилича на триъгълниче ? 
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
Кога въртиш колега,с ремъка или без него.Ако твоя човек е завъртял маховика по белези няма да запали.За да се обедиш дали е монтиран правилно,демонтираш 1-дюза,въртиш маховика и с тънка отверка проверяваш кога буталото е на горна мъртва точка.Сръвняваш със съществуващия белег и разбираш дали е монтиран правилно.Останалото е описано по горе.Успех.joiced написа:Сега се прибрах опитах така както ми обясни колегата но като съм по тия белези докато въртя коляновия вал в един момент просто спира да се върти имам чувството че удрям клапанитеПреди време един приятел на баща ми уж "майстор" сменя съединителя и ме съмнява да е объркал нещо като слага маховика,дали да опитам да я центрирам по белега който прилича на триъгълниче ?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
Колега ,извиняваи че ти ползвам темата но тъкмо се засилих да пиша точно такава.
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
Колега ГНП-то се зацепва със специялен щифт,но също става и с подходяща бургия.Не че както си го направил няма да запали,но няма да е като по дебелите книги.viktoris написа:Колега ,извиняваи че ти ползвам темата но тъкмо се засилих да пиша точно такава.
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
маховика няма начин да го завъртиш и да се размести белега.кажи какви ремонти прави на помпата и до колко я разглобявахте ,че май там ти е проблема
-
hdn23
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: Зацепване на ангренажен Голф 2
щифта на гнп е 15 мм слагаш центроваш сичко останало и си ти 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
