Обогатител или авансатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Обогатител или авансатор

Мнениеот rmk » Чет 09 мар 2006 20:40


Хайде да ви видя сега ;)
Използвах това, че вече има раздел за печките и хвърлих един бърз поглед по темите. Направи ми впечатление, че за ръчката под волана улесняваща студения старт се споменава за обогатител или авансатор (кой както си реши).
Уточнявам, че въпроса ми е за МК2!
И така, какво прави ръчката от ляво под волана?
Увеличава притока на нафтата или измества момента на впръскването?




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 09 мар 2006 21:07


A защо не и двете :gruebel
При мене като го дръпна почва да трака повече :oops: и се повишават оборотите.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 10 мар 2006 0:34


И двете. Ако дръпнеш до половината, ти качва оборотите, а останалия ход ти измества предварението на впръксването.
При мен, когато колата е студена (стрелката не е стигнала до бялото) при дръпнат авансатор трака по-малко.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 10 мар 2006 8:49


На мен ми се струва, че само променя центровката. Гледах при един майстор като дръпнах авансатора на стробоскопа показа +4 града.


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 10 мар 2006 9:08


привет и от мен. при мен ни се променят оборотите, но двигатела започва да работи по изгладено като е студен. Дали трябва да отида да го погледнат някъде??? :)


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 10 мар 2006 9:40


dvanew написа:привет и от мен. при мен ни се променят оборотите, но двигатела започва да работи по изгладено като е студен. Дали трябва да отида да го погледнат някъде??? :)

Не. Това не е проблем.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 10 мар 2006 10:13


dvanew написа:привет и от мен. при мен ни се променят оборотите, но двигатела започва да работи по изгладено като е студен. Дали трябва да отида да го погледнат някъде??? :)

Ами нали това е целта, да работи двигателя по-добре, когато е студен?!
Иначе дали качва, и с колко качва оборотите може да се регулира. Предварението (специално за авансатора) не може да се регулира - то се регулира цялостно за помпата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 мар 2006 21:08


След като се издърпа авансатора горивото се впръсква няколко градуса по-рано в цилиндрите по този начин има повече време да се смеси с въздуха и се получава по усточиво горене и оттам по-стабилна работа на студения двигател.


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Пон 13 мар 2006 19:07


при голф 2 са два видя авансаторите едните са свурзани с обортомера а другите просто променат тракането на двигателя.при мен е от втория на4ин ба4ка по из4истено :) вие кога вру6тате авансатора колко време карате с него малко докато загрее или????


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 13 мар 2006 23:20


MapTo`` написа:вие кога вру6тате авансатора колко време карате с него малко докато загрее или????

Като поработи няколко минути се чува изщракване на реле, в тоя момент вдига малко оборотите и го връщам. Не знам дали и при другите е така


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пет 17 мар 2006 17:42


При мен ситуацията е следната: като дръпна обогатителя оборотите не се покачват, а ми се струва че при студен двигател започва да работи малко по-меко.Дали това е нормално или трябва да се регулира този обогатител. Г3 1.9ТД е колата.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 17 мар 2006 20:44


Deputata написа:...Дали това е нормално или трябва да се регулира този обогатител. Г3 1.9ТД е колата.
При мен оборотите се вдигат :idea: Ако знаеш верен :!: майстор иди да ти го погледне.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Съб 18 мар 2006 17:51


Deputata написа:При мен ситуацията е следната: като дръпна обогатителя оборотите не се покачват, а ми се струва че при студен двигател започва да работи малко по-меко.Дали това е нормално или трябва да се регулира този обогатител. Г3 1.9ТД е колата.

Нормално е да се качат с 200 оборота. Това се регулира елементарно от помпата, потърси из форума имаше една тема (мисля че заглавието беше свързано с проблем при обороти на празен ход) и там zaio_baio беше пуснал схема за регулиране на помпата, много лесно става.


xaxo
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот xaxo » Сря 22 мар 2006 22:15


Не знам много но чух от майстор че се казва обогатител.Мисля че при дърпане на ръчката се вкарва повече въздох в цилиндрите и нафтата се обогатява с повече кислород.При мен след като двигателя загрей и върна ръчката ,оборотите напаляват.


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Обогатител

Мнениеот Deputata » Нед 16 юли 2006 13:37


Малко тъп въпрос?! Обогатителя или авансатора на Голф3 1.9 ТД ААZ от какво се състои и къде се намира точно на нафтовата помпа? В смисъл имам едно жило което в края се натяга с болт (явно моето е разхлабено) и като го дръпна оборотите се повишават (не е това за газта, а зад него). Малко по-долу на нафтовата помпа има метална тел, която също може да се регулира с болт. Кое от двете жила е за авансатора? :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта