Ето една снимка на мотора , само че е преди да затапя вакума :
ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Здравейте колеги
Знам , че за този прословут клапан има много писано и повярвайте ми чел съм доста но специално за поло 6Н 1.9 дизел не можах до намеря
Та става въпрос , че имах едно придърпване понякога на колата , което не можех да установя от какво е и одеве реших да откача вакума на този клапан и да видя как ще върви колата . Та като я покарах ми се стори , че върви доста по - чисто от преди ( без придърпване и др. , поне засега не съм я карал кой знае колко ) . Преди няколко месеца съм свалял клапана да го чистя ( почти не беше мръсен ) . Та въпроса ми е имали някакви негативни последици за мотора ако този клапан не работи ? Вакума съм го запушил с една рапитка и клапана съм го затапил за всеки случай , там където влиза маркучето . С червено съм оградил клапана и вакума на снимката .
Ето една снимка на мотора , само че е преди да затапя вакума :

Ето една снимка на мотора , само че е преди да затапя вакума :
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Колата ти иска малко да се донастрои нафтовата помпа,за да изчезне придърпването .Басирам се ,че е в интервала 1500-2000 оборота.А този клапан там е за вакума,при мен се бе скъсал маркуча и оборотите се вдигнаха от 970 на 1300 на свободна! Имай на предвид ,че не случайно е сложен там.Придърпването ти на колата няма причинно следствена връзка с това нещо.Проблема е в гадната и капризна LUKAS (ГНП).Иди даи 50 да ти я оправят! 

- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Да колега за придърпването си прав , че е в този диапазон на обороти дори и малко след 2000 , и аз се съмнявам в помпата , но честно казано ме е страх да я карам някъде да я настройват за да не я разбазикат още повече
А този клапан мисля , че ролята му е само да намали вредните емисии от мотора ама знам ли . Ще покарам малко и ще видя ако пак започне да придърпва значи не е от този клапан и ще си го направя както си беше .
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Няма страшно от финните настройки на нафтовата помпа.Не е необходимо да се сваля за стенд. Само се регулира количеството гориво.В случая горивото е в повече и се дави -затова придърпва! Само въртят едни болтчета тък там и тестват! Така и не разбрах кои са
! При мен след тази интервенция няма никакви проблеми.Само стана малко по шумна помпата и набира яко 
! При мен след тази интервенция няма никакви проблеми.Само стана малко по шумна помпата и набира яко 
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Аз я карам повече от година с откачен клапан и оттогава нямам проблеми с придърпването 
Забелязвам само, че оборотите ми при загрял двигател са около 1000 а при студен 950 а би трябвало да е обратното?
Забелязвам само, че оборотите ми при загрял двигател са около 1000 а при студен 950 а би трябвало да е обратното?
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Ами колега на мен оборотите на загрял двигател са ми колкото преди 950 някъде а на студен още не съм я палил но мисля , че трябва да са си колкото си бяха около 1100 - 1200 . Дано и аз вече да нямам проблеми с придърпването , че много ме дразнеше 
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Колега,моето поло е същото,лятото оправих всички вакуум датчици и този ЕГР клапан пуснах да действа ,както би трябвало да бъде ,щом е сложен там.Той се оказа полезен за атмосферата не и за двигатела.Горе където влиза въздуха от филтъра,пластмасовия капак стана целия в масло и мизерии,няма изчистване после ,четох тук във форума ,че всички го изолират веднага и е по -добре за двигателя за да работи с чист въздух а не да върти изгорелите газове.Сега работи супер и не цапа двигатела.А що се отнася до придръпването аз го нямам при мен и незнам от какво може да е .Късмет, дано да го откриеш.
-
renini
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.9 D AEF 1996
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
като си тръгнал да изключваш, изключи температурния датчик, който е на тройника и виж дали ще го има това придърпване!
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Нали сам писал , в първия пост , че засега придърпване не се усеща ( след като изключих клапана ) , а температурния датчик е сменен с нов още преди няколко месеца .
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Това явно им е характерна черта на тия Полота
И моито 1.9 D (AEF) има тая слабост да придръпва някъде след 1500 до около 2000 и ще видим след изолирането на ЕГР дали ще има промяна, но на колегите с такова Поло бих препоръчал да погледнат капака на кутията за въдушния филтър, че и там имат май слабо място... Той има само 3 щипки, поради което едната му страна остава леко да виси, поне на моето де, и от там се пълни с какви ли не работи-пясък, листа, кал и др, за което допринася и местоположението на филтъра, а това води до запушването му и съответните отрицателни ефекти 
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
да погледнат капака на кутията за въдушния филтър, че и там имат май слабо място... Той има само 3 щипки, поради което едната му страна остава леко да виси, поне на моето де, и от там се пълни с какви ли не работи-пясък, листа, кал и др, за което допринася и местоположението на филтъра, а това води до запушването му и съответните отрицателни ефекти
Много си прав колега и моят капак на кутията е същата история , затова като го сменям филтъра мажа капака със силикон , там където се защипва за кутията и това май е спасението
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Milanski написа:Много си прав колега и моят капак на кутията е същата история , затова като го сменям филтъра мажа капака със силикон , там където се защипва за кутията и това май е спасението
Аз като си спомня каква мъка беше там да се пипа заради ножа... Евалата за търпението

И относно оборотите за празния ход- това доколкото си спомням е маркучето за вакуума дето ги регулира

Последна промяна от apa6o на Вто 20 окт 2009 17:38, променено общо 2 пъти.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел
Е ножа го откачвам от едната страна
Иначе няма как да стане 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта