Преди да задам въпроса си , моля да ме извините за дългите обяснения и да уточня, че направих опит да ползвам търсачката ( която изрови доста интересни неща) , както и да не ме биете много ако задавам много тъп въпрос...
Значи , това се води от "еко " дизелите, като един електрически клапан управлява ваккума, които пък отваря друг клапан и вкарва разните му там отпадъчни газове.... то си знае къде

Проблема ми е , че тази тръбичка е прекъсната след ел клапана и е забучен един пирон ( ако мога да го определя по главата

) Аз добросъвестно си изтеглих описанието от руския сайт ( които е в "линкове" ) и тук вече тотално зацапах свещ... аа дюзите

Там например , за посочения турбокомпресор ( в моя случай Garrett ) e дадено, че ваккума е свързан за Wastegate - хубаво , ама при мен няма такава "входна" тръбичка.... после, на тръбата , свързана с смукателните колектори има една "фишка" която при мен е затапена , а в описанието е указано :
3 - Hose
To Diesel injection pump
накратко

цялата работа ли е объркана , или какво.... вече нищо не мога да схвана , а все пак никога не съм се интересувал от турбокомпресори а само от хладилни компресори

защото на това турбо не мога да му чуя нищо а когато карах една алфа 2.0 тд турбото свиреше все едно е видял някоя сладурана на улицата...
всяка помощ, която ми помага да си изясня положението е добре дошла...
Предварително благодаря
http://volkswagen.msk.ru/engine/aaz_1z_ahu/aaz_1z_ahu_turbocharger_syst.pdf
пс: това е линка за използваната литература...
оказа се , че наистина въпроса е глупав

Просто се дължи на факта, че електрическият клапан които аз гледам и които е САМО за "екодизела" е различен от клапана които се използва при двигателите с компютърно управление

Трябваше ми доста бърникане докато ми
Съжалявам , че ви загубих времето
