Реле за продължителността на подгряване-регулиране?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Реле за продължителността на подгряване-регулиране?

Мнениеот dvanew » Сря 05 апр 2006 13:28


Привет !!! Двойка 1.6д времето на подгряване ми е около 20 сек/тва докато угасне диода/ и след като доста четох тук ми се струва, че трябва да се намали! Как става регулирането на продължителността на подгряване? Мерси предварително! :D :D :D




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 05 апр 2006 13:50


Мисля, че няма регулиране! Всяко реле си е със постоянен интервал... Според мен много и малко няма, важно е свещите и релето да са с еднакъв интервал на подгряване...


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Сря 05 апр 2006 13:58


ами да но , аз как мoга да разбера свещите за колко са?

ACDELCO са моите !!! :?


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 05 апр 2006 15:18


По магазините ще проверят в каталога и ще ти кажат, а релето го засичаш, не докато изгасне лампата, а докато щракне...


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 05 апр 2006 20:17


Времето винаги ли ти е 20 секунди или само когато е студена?
Ако е винаги е възможно просто да ти е заминал датчика от който зависи това време. При мен когато е студена е по-дълго. Ако при теб е винаги еднакво и не зависи от това колко е топъл мотора, може датчика да ти е развален.


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Сря 05 апр 2006 21:09


Винаги е така -20с, топла или студена нема значение, колата е 85г чист дизел, къде е този датчик дето управлява релето кога да включва и кога не?


Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Чет 06 апр 2006 11:32


Имаш два датчика завити на на изхода(входа) на водата на блока на ДВГ.Единият датчик е със червен проводник с жълта лента, а другия проводник не му помня цвета.Двата датчика имат едни и същи параметри като и двата са за температурата на водата.Можеш да ги размениш съвсем спокойно и да видиш дали ти се променя времето на работа на релето!Има и по-просто откачаш единия датчик и трябва да се промени времето!Датчиците при незатоплена вода имат стойност около 1000 ома.Мериш ги с мултицет ако са 1000 ома датчиците са наред.По твоите думи проблема ти е в релето, но първо провери датчиците защото единия струва 20лева! :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта