Демпферна шайба на 1.9 ТД ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Вто 11 апр 2006 9:09


По какво се познава дали е за смяна демпферната шайба на коляновия вал при Г3 1.9 ТД? Явно и там е недостатък. Има ли някакъв шум или вибрации? Някой знае ли симптомите и пораженията? Благодаря Ви!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 12 апр 2006 8:50


dobrinb написа:Депутат, виж по - горе какво съм писал . Познава се като отвориш капака и си навреш главата вътре и погледнеш от ляво на двигателя /казвам къде ако не знаш къде да гледаш/. Има видими вибрации, а ако е съвсем зле много бързо скапва каналния ремък и той почва да свири. Ама нали се сещаш, че който е тръгнал да продава колцата ще го е сменил за да не свири и за да не буди подозрение. Тъй че внимателно при избора, да няма после А пък ако вече си взел въпросното возило и имаш съмнения провери за това което ти казах. Това което може да стане, е да скъса ремъка в движение и да останеш на пътя. Другото е че не върти достатъчно добре водната помпа и алтернатора, от което не се зарежда добре акумулатора и двигателя загрява по - бързо, което лятото не е много добре


премествам в "дизелови агрегати"


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 12 апр 2006 11:25


Благодаря golfer за съдействието с преместването. Тъкмо щях да го направя.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 12 апр 2006 12:13


какво те интересува точно за демпферната шайба.....
инак с времето започва да замята заради пресованата гума
600лв нова!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 12 апр 2006 13:56


602.40 лв в Пловдив за 2.5 TDI.За моя 1Z мисля че можеше и по малко.Но това са цени за оригинални.От отремонтирана шайба съм виждал скъсан колянов вал.А от скъсана гума в шайбата съм виждал пукнат колянов вал.При мен също свири но още не му обръщам внимание на свиренето.


P.S.Свири от както съм си взел колата.От 14 месеца.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 12 апр 2006 15:22


Vasseto, в какъв смисъл ти свири?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 13 апр 2006 8:36


Deputata написа:По какво се познава дали е за смяна демпферната шайба на коляновия вал при Г3 1.9 ТД? Явно и там е недостатък. Има ли някакъв шум или вибрации? Някой знае ли симптомите и пораженията? Благодаря Ви!

.. познава се по вида и .. като се скъса гумата м/у двете части на шайбата .. значи е за смяна :wink: ... иначе вибрациите при половината коли са зарди недобре затегната щайба .. след като е сменян ангренажа .. защото се затяга по книга на едни стойности .. не е истина .. особено при 2.5 ТДИ двигателя ..


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Пон 17 апр 2006 12:21


С какво се характеризира шума на тази демпферна шайба?
При високи обороти ли...? Постоянно ли?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 17 апр 2006 21:42


аз сменях тая гадост ... 600лв е за 1.6тд 1в лично проверих :cry:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 17 апр 2006 21:50


Най - често като се прецака, шума е на ниски обороти като запалиш, когато е студено, преди да се загрее каналния ремък свири. Също така и като влезеш в локва просвирва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта