ТДИ(електронно управление на помпата)?
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ТДИ(електронно управление на помпата)?
Тъй като ми предстой покупка на ГОЛФ 3 ТДИ 90 пс искам да попитам всички ли двигатели са с електронни помпи(става въпрос за разликата в годините).И конкретно двигателите ТДИ 94год на голф 3 с такава помпа ли или с механична.
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ(електронно управление на помпата)?
klenbuterol написа:Тъй като ми предстой покупка на ГОЛФ 3 ТДИ 90 пс искам да попитам всички ли двигатели са с електронни помпи(става въпрос за разликата в годините).И конкретно двигателите ТДИ 94год на голф 3 с такава помпа ли или с механична.
.. поглеждаш под пластмасовия капак на двигателя /ако има такъв/ и като погледнеш помпата ..


- Vasseto
- Мнения: 2700
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
rusty написа:Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.
Колега,това за 95 година ли се отнася за Golf или за TDI?
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Тук грешиш приятелюrusty написа:Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.


Последна промяна от juli76 на Чет 13 апр 2006 10:17, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Струва ми се,че не са точно от първите мотори с EDC,ама карай.Има Бош-има проблем,няма Бош-няма проблем,питай патило! Гениалните немски инженери са сложили датчика за ткемпературата на горивото в ГНП-то,и като се прецака,гледай сеир!А щом е Бош-се прецаква!Vasseto написа:Всички TDI мотори на голфовете са с електронно управление.Това са едни от първите мотори с електронно управление на помпата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта