ТДИ(електронно управление на помпата)?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ТДИ(електронно управление на помпата)?

Мнениеот klenbuterol » Сря 12 апр 2006 22:35


Тъй като ми предстой покупка на ГОЛФ 3 ТДИ 90 пс искам да попитам всички ли двигатели са с електронни помпи(става въпрос за разликата в годините).И конкретно двигателите ТДИ 94год на голф 3 с такава помпа ли или с механична.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 12 апр 2006 22:41


Всички TDI мотори на голфовете са с електронно управление.Това са едни от първите мотори с електронно управление на помпата.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Сря 12 апр 2006 22:42


Vasseto Благодарско.В такъв случай да разбирам че са с помпи Бош ВП


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 12 апр 2006 23:57


Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТДИ(електронно управление на помпата)?

Мнениеот rado_mit » Чет 13 апр 2006 8:41


klenbuterol написа:Тъй като ми предстой покупка на ГОЛФ 3 ТДИ 90 пс искам да попитам всички ли двигатели са с електронни помпи(става въпрос за разликата в годините).И конкретно двигателите ТДИ 94год на голф 3 с такава помпа ли или с механична.

.. поглеждаш под пластмасовия капак на двигателя /ако има такъв/ и като погледнеш помпата .. 8) ... вече знаеш .. жило или лосчета > механика ... само кабели > електроника :wink:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 13 апр 2006 8:51


rusty написа:Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.


Колега,това за 95 година ли се отнася за Golf или за TDI?


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Чет 13 апр 2006 8:59


rusty написа:Тва за електронните ТДИ помпи не е верно, примерн 2,5 ТДИ на ЛТ Бусовете е с механична помпа, има много радко и голфове с такава, до колкото знам май в лупо и поло са ги слагали повече но не съм сигурен. Най лесно се познава по капака на помпата, ако излизат лостове от там- механична, ако не, електроника.
Тук грешиш приятелю :) от личен опит знам че не си прав в случая :wink:

Последна промяна от juli76 на Чет 13 апр 2006 10:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 13 апр 2006 9:06


Приемам упрека,до доказване на противното.Т.Е. до довечера докато си стигна до нас и си пусна AUTODATA с въпрос Golf/1994/TDI.Нищо чудно и да черпя.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 13 апр 2006 9:44


А ако компира не управлява помпата какво директно впръскване ще се получи. То си става двигател с турбо и интеркулер.
По моите книжки 1,9TDI на голф са с електронна помпа, за по големите мотори за бусове може и да има някакъв хибрид механичен.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 13 апр 2006 21:19


Мойто TDI 1.9 -90 к се управлява от компа-ништо не мога да пипна/даже оборотите:примерно/ сичко сам прай,а аз обичам да бутам по колата.


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот lt28 » Нед 16 апр 2006 19:04


Vasseto написа:Всички TDI мотори на голфовете са с електронно управление.Това са едни от първите мотори с електронно управление на помпата.
Струва ми се,че не са точно от първите мотори с EDC,ама карай.Има Бош-има проблем,няма Бош-няма проблем,питай патило! Гениалните немски инженери са сложили датчика за ткемпературата на горивото в ГНП-то,и като се прецака,гледай сеир!А щом е Бош-се прецаква!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта