Polo 1.9 SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
blazerbg
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo 1.9 SDI

Мнениеот blazerbg » Чет 29 юни 2006 9:08


Здравейте,
Насочил съм се към поло 2002-2003 година с четитите фара за предпочитане дизел.
Искам да попитам за двигателя 1.9 SDI дали е добър, малко слабичък ми се струва но не мога да намеря 1.4 ТDI.
Също така ще съм благодарен ако можете да ми дадете линкове с ревюта за този модел.




Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Чет 29 юни 2006 9:16


Ами добър е двигателя, това си е класика в жанра.
За ревюта отиди в Гугъла и напиши марката, модела и ревю (на английски) и ще намериш сайтове.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 29 юни 2006 9:34


Не ти трябва 1.4 това е 3 цилиндров двигател, много асинхронен и тресящ! Ако може се огледай за 1,9 ТДИ или СДИ-ти


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 юни 2006 9:52


Според мен 1,9 атмосферен се успива за поло.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 29 юни 2006 11:57


1.9 SDI бих избрал аз, определено!

Този двг е дефорсиран и има ресурс 1 000 000 км!!!

Аз карам 1.9 D и искам да ти кажа, че върви като лудо!

Вместо да теоретезираш дали е слаб двигателя качи се на такъв и покарай, пък после сподели какво си усетил :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 12:08


1.9 ТДИ за Поло няма да намериш.Според мен земи 1,4 ТДИ -по икономичен е и по остър.Вярно е че е по малка кобатура и по шумен ,но в твоя случаи 1,4 е по-добро въпреки че сам привърженик на големите мотори.


blazerbg
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот blazerbg » Чет 29 юни 2006 12:12


GAD написа:1.9 SDI бих избрал аз, определено!

Този двг е дефорсиран и има ресурс 1 000 000 км!!!

Аз карам 1.9 D и искам да ти кажа, че върви като лудо!

Вместо да теоретезираш дали е слаб двигателя качи се на такъв и покарай, пък после сподели какво си усетил :)


Еми покарах го и не съм особено очарован от вървежа да не говорим че доста трака. Затова търсих по-новия двигател но не знаех че е 3 цилиндъра :( 1.9 ТДИ пък още по-трудно ще намеря но все пак ще видим.


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 29 юни 2006 12:15


Ще ти е се види като слънце в сравнение с 1.4...за тракането и вибрациите става въпрос.И аз съм на мнение,че 1.9SDi е нечовешки здрав мотор.

Последна промяна от deliveryman на Чет 29 юни 2006 12:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 юни 2006 12:15


SDI не трябва да трака повече от TDI :wink: и двете са с ел.помпи, ЕКУ и впръскване на два такта. Теоритично 1,4 TDI e помпа-дюза и е една идея по-шумно.


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Мнениеот T_D_I » Чет 29 юни 2006 14:26


Rabbit_TDI написа:1.9 ТДИ за Поло няма да намериш.Според мен земи 1,4 ТДИ -по икономичен е и по остър.Вярно е че е по малка кобатура и по шумен ,но в твоя случаи 1,4 е по-добро въпреки че сам привърженик на големите мотори.


...какво значи няма да намериш...

...в мобиле.бг имаше Поло 1.4 тди за 14500 лв,което не е лоша цена, ако колата става...


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 29 юни 2006 14:41


blazerbg написа:
GAD написа:1.9 SDI бих избрал аз, определено!

Този двг е дефорсиран и има ресурс 1 000 000 км!!!

Аз карам 1.9 D и искам да ти кажа, че върви като лудо!

Вместо да теоретезираш дали е слаб двигателя качи се на такъв и покарай, пък после сподели какво си усетил :)


Еми покарах го и не съм особено очарован от вървежа да не говорим че доста трака. Затова търсих по-новия двигател но не знаех че е 3 цилиндъра :( 1.9 ТДИ пък още по-трудно ще намеря но все пак ще видим.


Ами или си попаднал на повредена кола или имаш прекалено високи изисквания към ускорението....

Аз определено смятам, че много дърпа... Мога да го сравня по показатели с Polo 1,6 бензин... На магистралата изобщо не се чувствам непълноценен и малък, щото вдига 170 без проблем...

Все пак моето е 1.9 D (класически дизел с механична помпа) и може да има известна разлика...

Турбо не бих си взел аз... Надеждноста ми е по-важна от секундата по-добро ускорение на високи обороти...


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 29 юни 2006 15:13


Ако не ускорява, бегай от него, не е наред. А защо да нема 1.9 ТДИ поло?


blazerbg
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот blazerbg » Чет 29 юни 2006 16:09


Там е работата че не знам колко да очаквам от него :wink:
Досега карах бензинова кола 101 коня и наистина може би очаквам твърде много.

Наистина двигателя го дават че е много здрав но пък аз обичам да ускорявам бързо особено градско в софия. По каталог му дават 17 сек 0-100 докъто мен ме устройва някаде 12-13 затова ще търся друг вариант.

Благодаря на всички за съветите!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 16:46


и потарси в мобилето 1.9 ТДИ и ще разбереш че практически няма.А тва че дефорсираното 1.9 СДИ е по дълговечно от 1.9 ТДИ сте в огрооооомна заблуда.Единствената разлика е че на 500 000-600 000 има голям шанс турбото да си замине постепенно и ТДИ да се превърне в СДИ ама до тогава я камилата я камиларя.А ТДИ освен че е по бързо е и по икономично и по еластично само дето е по скъпо.Ако пича се е замислил сериозно дали СДИ или ТДИ мога да обясна подробно разликата.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 16:58


ТДИ 1.4 е трицилиндров мотор, и има големи пролеми, с баланса и прочее...
да не говорим, че Автобилд бяха пръснали блока на - 25 градуса, му замръзнало нещо.. и чупило блока.

Харчалъка може да е по-малък, ама лично аз бих си заложил на класически дизел.. пък дори не помпа дюза...
А това да ти свърши турбото, и просто колата да стане като обикновен дизел.. вервай ми не става.. ей вассето ще ти обясни.. ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта