Здравейте,
Насочил съм се към поло 2002-2003 година с четитите фара за предпочитане дизел.
Искам да попитам за двигателя 1.9 SDI дали е добър, малко слабичък ми се струва но не мога да намеря 1.4 ТDI.
Също така ще съм благодарен ако можете да ми дадете линкове с ревюта за този модел.
Polo 1.9 SDI
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
GAD написа:1.9 SDI бих избрал аз, определено!
Този двг е дефорсиран и има ресурс 1 000 000 км!!!
Аз карам 1.9 D и искам да ти кажа, че върви като лудо!
Вместо да теоретезираш дали е слаб двигателя качи се на такъв и покарай, пък после сподели какво си усетил
Еми покарах го и не съм особено очарован от вървежа да не говорим че доста трака. Затова търсих по-новия двигател но не знаех че е 3 цилиндъра

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще ти е се види като слънце в сравнение с 1.4...за тракането и вибрациите става въпрос.И аз съм на мнение,че 1.9SDi е нечовешки здрав мотор.
Последна промяна от deliveryman на Чет 29 юни 2006 12:17, променено общо 1 път.
Rabbit_TDI написа:1.9 ТДИ за Поло няма да намериш.Според мен земи 1,4 ТДИ -по икономичен е и по остър.Вярно е че е по малка кобатура и по шумен ,но в твоя случаи 1,4 е по-добро въпреки че сам привърженик на големите мотори.
...какво значи няма да намериш...
...в мобиле.бг имаше Поло 1.4 тди за 14500 лв,което не е лоша цена, ако колата става...
blazerbg написа:GAD написа:1.9 SDI бих избрал аз, определено!
Този двг е дефорсиран и има ресурс 1 000 000 км!!!
Аз карам 1.9 D и искам да ти кажа, че върви като лудо!
Вместо да теоретезираш дали е слаб двигателя качи се на такъв и покарай, пък после сподели какво си усетил
Еми покарах го и не съм особено очарован от вървежа да не говорим че доста трака. Затова търсих по-новия двигател но не знаех че е 3 цилиндъра1.9 ТДИ пък още по-трудно ще намеря но все пак ще видим.
Ами или си попаднал на повредена кола или имаш прекалено високи изисквания към ускорението....
Аз определено смятам, че много дърпа... Мога да го сравня по показатели с Polo 1,6 бензин... На магистралата изобщо не се чувствам непълноценен и малък, щото вдига 170 без проблем...
Все пак моето е 1.9 D (класически дизел с механична помпа) и може да има известна разлика...
Турбо не бих си взел аз... Надеждноста ми е по-важна от секундата по-добро ускорение на високи обороти...
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Там е работата че не знам колко да очаквам от него
Досега карах бензинова кола 101 коня и наистина може би очаквам твърде много.
Наистина двигателя го дават че е много здрав но пък аз обичам да ускорявам бързо особено градско в софия. По каталог му дават 17 сек 0-100 докъто мен ме устройва някаде 12-13 затова ще търся друг вариант.
Благодаря на всички за съветите!

Досега карах бензинова кола 101 коня и наистина може би очаквам твърде много.
Наистина двигателя го дават че е много здрав но пък аз обичам да ускорявам бързо особено градско в софия. По каталог му дават 17 сек 0-100 докъто мен ме устройва някаде 12-13 затова ще търся друг вариант.
Благодаря на всички за съветите!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
и потарси в мобилето 1.9 ТДИ и ще разбереш че практически няма.А тва че дефорсираното 1.9 СДИ е по дълговечно от 1.9 ТДИ сте в огрооооомна заблуда.Единствената разлика е че на 500 000-600 000 има голям шанс турбото да си замине постепенно и ТДИ да се превърне в СДИ ама до тогава я камилата я камиларя.А ТДИ освен че е по бързо е и по икономично и по еластично само дето е по скъпо.Ако пича се е замислил сериозно дали СДИ или ТДИ мога да обясна подробно разликата.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ТДИ 1.4 е трицилиндров мотор, и има големи пролеми, с баланса и прочее...
да не говорим, че Автобилд бяха пръснали блока на - 25 градуса, му замръзнало нещо.. и чупило блока.
Харчалъка може да е по-малък, ама лично аз бих си заложил на класически дизел.. пък дори не помпа дюза...
А това да ти свърши турбото, и просто колата да стане като обикновен дизел.. вервай ми не става.. ей вассето ще ти обясни..
да не говорим, че Автобилд бяха пръснали блока на - 25 градуса, му замръзнало нещо.. и чупило блока.
Харчалъка може да е по-малък, ама лично аз бих си заложил на класически дизел.. пък дори не помпа дюза...
А това да ти свърши турбото, и просто колата да стане като обикновен дизел.. вервай ми не става.. ей вассето ще ти обясни..

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта