ПРОБЛЕМ С ДИЗЕЛОВА ТУРБИНА!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

ПРОБЛЕМ С ДИЗЕЛОВА ТУРБИНА!

Мнениеот Nikolov » Вто 04 юли 2006 11:42


Възможна ли е профилактика на Турбината (на дизелов двигател)?




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 04 юли 2006 11:44


предполагам че няма разлика и е възможно да се рециклира.тя турбината си е турбина какво значение има дали е на нафта или на бензин сложена.питай в някой сервиз който се занимава с това.в София знам и мога да те упътя, но ти си далече и незнам :roll:


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Вто 04 юли 2006 11:51


Kozunak за София не ми върши работа (мерси все пак )
Ако има някой от Бургас или от региона ,и ако може да ми даде малко повече информация ,ще бъде добре


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 04 юли 2006 12:00


Пловдив върши ли ти работа или ти е далече?открих голям турбо сервиз там.


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Вто 04 юли 2006 12:10


Малко по-добре е ,дай ми малко повече инфо.
А имаш ли представа новата колко пари е ?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 04 юли 2006 12:19


Nikolov написа:Малко по-добре е ,дай ми малко повече инфо.
А имаш ли представа новата колко пари е ?


http://www.realturbo.net/

за нова не знам, но то и рециклирането няма да ти е особено евтино.може би към 600-800 лева за чисто нова.но говоря наизуст просто ориентировъчно.


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Вто 04 юли 2006 12:43


Мерси,ще погледна за какво става дума
Аз свалих турбината ,насочиха ме към 1 (майстор),занимавал се само с профилактики,ще видим какво ще стане ,ако не ще мисля


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 04 юли 2006 12:50


успех :roll:


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Вто 04 юли 2006 14:00


Продължавам да търся и други мнения
Става дума за ГОЛФ 4 1.9 ТДИ 116 коня
Значи ,като я карам на едни обороти до 160 км.,няма проблем ,а стигна ли 180,нещо изключва и пада на 120 км.,и след като я угася (в движение)и я запаля пак се нормализира . Интерисува ме какво може да е ,пробвал съм със смяна на дебитомер -> не е от тва ,чудя се дали не е напразно ,че съм свалил турбото?!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 04 юли 2006 15:43


Има един сензор (MAP sensor), който контролира wastegate-а на турбото. Wastegate-а представлява клапан, който изпуска въздух при определено налягане от турбото, и по този начин ограничава налягането, създавано от турбото. В твоя случай вероятно повредата е или във MAP- сензора, или в самия wastegate (може да е зацапан със сажди и да заяжда). Имаше и тема във форума, някой беше писал със същия проблем, поразтърси се.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 05 юли 2006 9:45


При твоя случай няма клапан за регулиране на налягането, турбото е с променлива геометрия, вакуума регулира чрез една помпичка геометрията. Търси проблема в сензора, както вече каза колегата или във вакуумната инсталация. Пробвай на трета на нагорнище на пълна газ дали пак ще изключи за да разбереш дали това е понеже си достигнал мах. налягане или е електронен/вакуумен проблем. Успех!


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Сря 05 юли 2006 12:26


Благодаря на всички за отговрите!
Разбрах,че не е от турбото ,(днес) бях в Пловдив в един сервиз който ми посочи Kozunak ,майсторите го провериха ,всичко било нормално.
Понеже бях свалил турбото,и не бях с 4/ката ,утре пак ще ходя ,да видиме дали ще открият проблема. Дано да има резултат.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 05 юли 2006 13:50


Писал съм за този проблем Моя двигател и турбина са същите. В реал турбо в София ми казаха че всичко е наред с турбината но след като я отвориха беше пълна със сажди. Почистиха я на песъкоструйка и сега е като нова.
Проблема ти е че когато стигне свръхналягане турбината изключва. Нормалното налягане в екстремен момент е около 1200 мбара или нещо такова а при мен достигаше 1580 и там компютъра изключваше турбината.
Другото малко верочтно е клапан N75 който регулира налягането Може да отидеш в дилър на VW в региона и да ти сложат оборотен клапан и като я закачат на компютъра и направите 1 кръгче веднага ще си покаже дали е от клапана или не.
Успех


Потребителски аватар
Nikolov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот Nikolov » Чет 06 юли 2006 19:39


Дайте ми други съвети и предположения от какво може да е тоя моя НЕРАЗРЕШИМ И НЕРАЗГАДАЕМ ПРОБЛЕМ! (ЗА майсторите в Пловдив).Провериха всичко в което се съмняваха(разменяха местата на вакумните клапани,също и клапана на интерколера).Ефект НУЛЕВ,тествания имаше,откриваха грешки.Казаха ,че ги трият и накрая пак същото,след 10 тествания с включен лап-топ,неможаха да намерят проблема.
Ако ,Вие имате някоя друга идея ,от какво може да е ,ще съм ви благодарен да ми дадете съвет!
Благодаря на Всички.


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Чет 06 юли 2006 20:44


Здрасти.Провери интеркулера и всмукателните тръби ако са позапушени с сажди от там също може да вдига налягане.Успех



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], iwan33, loopci, miro slav и 61 госта