ПРОБЛЕМ С ДИЗЕЛОВА ТУРБИНА!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Nikolov написа:Малко по-добре е ,дай ми малко повече инфо.
А имаш ли представа новата колко пари е ?
http://www.realturbo.net/
за нова не знам, но то и рециклирането няма да ти е особено евтино.може би към 600-800 лева за чисто нова.но говоря наизуст просто ориентировъчно.
Продължавам да търся и други мнения
Става дума за ГОЛФ 4 1.9 ТДИ 116 коня
Значи ,като я карам на едни обороти до 160 км.,няма проблем ,а стигна ли 180,нещо изключва и пада на 120 км.,и след като я угася (в движение)и я запаля пак се нормализира . Интерисува ме какво може да е ,пробвал съм със смяна на дебитомер -> не е от тва ,чудя се дали не е напразно ,че съм свалил турбото?!
Става дума за ГОЛФ 4 1.9 ТДИ 116 коня
Значи ,като я карам на едни обороти до 160 км.,няма проблем ,а стигна ли 180,нещо изключва и пада на 120 км.,и след като я угася (в движение)и я запаля пак се нормализира . Интерисува ме какво може да е ,пробвал съм със смяна на дебитомер -> не е от тва ,чудя се дали не е напразно ,че съм свалил турбото?!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Има един сензор (MAP sensor), който контролира wastegate-а на турбото. Wastegate-а представлява клапан, който изпуска въздух при определено налягане от турбото, и по този начин ограничава налягането, създавано от турбото. В твоя случай вероятно повредата е или във MAP- сензора, или в самия wastegate (може да е зацапан със сажди и да заяжда). Имаше и тема във форума, някой беше писал със същия проблем, поразтърси се.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
При твоя случай няма клапан за регулиране на налягането, турбото е с променлива геометрия, вакуума регулира чрез една помпичка геометрията. Търси проблема в сензора, както вече каза колегата или във вакуумната инсталация. Пробвай на трета на нагорнище на пълна газ дали пак ще изключи за да разбереш дали това е понеже си достигнал мах. налягане или е електронен/вакуумен проблем. Успех!
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Писал съм за този проблем Моя двигател и турбина са същите. В реал турбо в София ми казаха че всичко е наред с турбината но след като я отвориха беше пълна със сажди. Почистиха я на песъкоструйка и сега е като нова.
Проблема ти е че когато стигне свръхналягане турбината изключва. Нормалното налягане в екстремен момент е около 1200 мбара или нещо такова а при мен достигаше 1580 и там компютъра изключваше турбината.
Другото малко верочтно е клапан N75 който регулира налягането Може да отидеш в дилър на VW в региона и да ти сложат оборотен клапан и като я закачат на компютъра и направите 1 кръгче веднага ще си покаже дали е от клапана или не.
Успех
Проблема ти е че когато стигне свръхналягане турбината изключва. Нормалното налягане в екстремен момент е около 1200 мбара или нещо такова а при мен достигаше 1580 и там компютъра изключваше турбината.
Другото малко верочтно е клапан N75 който регулира налягането Може да отидеш в дилър на VW в региона и да ти сложат оборотен клапан и като я закачат на компютъра и направите 1 кръгче веднага ще си покаже дали е от клапана или не.
Успех
Дайте ми други съвети и предположения от какво може да е тоя моя НЕРАЗРЕШИМ И НЕРАЗГАДАЕМ ПРОБЛЕМ! (ЗА майсторите в Пловдив).Провериха всичко в което се съмняваха(разменяха местата на вакумните клапани,също и клапана на интерколера).Ефект НУЛЕВ,тествания имаше,откриваха грешки.Казаха ,че ги трият и накрая пак същото,след 10 тествания с включен лап-топ,неможаха да намерят проблема.
Ако ,Вие имате някоя друга идея ,от какво може да е ,ще съм ви благодарен да ми дадете съвет!
Благодаря на Всички.
Ако ,Вие имате някоя друга идея ,от какво може да е ,ще съм ви благодарен да ми дадете съвет!
Благодаря на Всички.