Благодаря предварително!
Центровка на 1Z
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Центровка на 1Z
Може ли да ми обясните как става зацепването на белезите при този мотор.
Освен белезите на разпределителния вал, помпата и маховика други има ли, или изобщо не са така белезите..
И нещо по-специфично при смяната на ролките, ако може да ми кажете, ако има
В аутодата гледам схемата, ама не мога така по картинка да се ориентирам само.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
-
niki991
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Центровка на 1Z
колега прави си ти белези и готово аз така ги права на моя голф
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка на 1Z
ей Ники ,според мен колегата е прав да иска да си направи центровка по заводските белези поради причината ,че на германеца са му плати ли да я направи най правилно ...нека да не си прави сам белези колкото и да работи добре колата съм сигурен на 100 % ,че центровката ще е избягала от заводската поне с половин зъб
... колега и аз така си проверявам белезите дали са точни на моя ААЗ мотор гледам маховика , помпата и разпределителния вал и като е готово изклчвам единият ми кабел към помпата да не подава ток на клапана и така колата върти само на стартер за да чуя дали чука клапани
, ама при теб май няма да стане със спиране на помпата 
, ама при теб май няма да стане със спиране на помпата - Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Центровка на 1Z
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка на 1Z
това едно на ръка ...аз след тази процедура пробвам и само на стартер 
Re: Центровка на 1Z
колеги дали на ааз ще правите центровка или на 1з белезите са на едно и също място разликата е 4е на 1з обтяжната ролка има то4но определено положение като се опъва и се стяга 20нм а при ааз ти определяш колко да е опънат ремъка и 1з има една малка паразитна рол4ица и по принцип vw нямат от вън белег на разпределителният вал ако искаш вси4ко да е то4но трябва да се отвори капакът на клапаните и да се провери
или ако е работил до последно бележиш сас маркер разпр.вал и опъваш ролката по 4асовниковата стрелка на нея ще видиш има едно изпъкнало и един канал като по4неш да опъваш трябва да са едно срещу друго и стягаш но 20нм за да може ролката да играе и накрая за да си сигурен правиш контролен оборот на ръка завъртяш 1 или два оборота колкото искаш
или ако е работил до последно бележиш сас маркер разпр.вал и опъваш ролката по 4асовниковата стрелка на нея ще видиш има едно изпъкнало и един канал като по4неш да опъваш трябва да са едно срещу друго и стягаш но 20нм за да може ролката да играе и накрая за да си сигурен правиш контролен оборот на ръка завъртяш 1 или два оборота колкото искашВърни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта