Здравейте,
карам дизел отдавна , но все още имам някой въпросителни. Та въпроса ми е следния:
Как се държи колата, когато имаме неправилно задаване на предварението на помпата? Какви са симптомите при по-голямо предварение, респективно закъснение.
И още нещо. Искам сам да си регулирам помпата. Не на слух , а със индикаторен часовник.Ако някой е наясно , би било чудесно , ако сподели опит. Какво точно представлява индикатора, не самия часовник, а по-скоро с някакъв дорник ли се завива ???
На старата печка въртях помпата на слух. В момента съм с Голф двигател 1V. При потегляне , обаче забива носа, после е ОК .
Предварение/закъснение. Регулиране на ГНП
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи индикаторния часовник се слага в един преход и в помпата слагасе на центровка и се отвиват фиксиращите болтове нулира се часовника и се върти един оборот и се разбира дали си в предварение или закъснение съответно помпата се отдалечава или приближава към мотора но предварително трябва да знаеш колко трябва да показва по дебелите книги за моя СБ-мотор го дават 1+ - 0.2