до тук съм ревизирирал главата със сток части просто малко осфежаване
малко размисли за ААЗ .. :)
-
Harry^racinG
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
малко размисли за ААЗ .. :)
Знам че няма много фенове на тоя агрегат ,ама все пак решил съм малко да го понасъскам ..
до тук съм ревизирирал главата със сток части просто малко осфежаване
, сложил съм кулер нямам представа от каква кола е,бая е голям и все пак мислия че е подходящ не е много лагава колата .. Аванс на помпата ,генерация на 55 с едно проходно гърне и бууст метър .. Колата надува 0,8 със заводската турбина което си мислех че е много и някой го е магерил, но се оказа че толкова си надува .. Както и да е .. сега колата върви много приятно ,брат ми има същия голф 3 пълен сток така че мога да направя сравнение и разликата е доста доволна .. Над 3000 оборота няма никой но и не целя мощност в такива обороти .. колата е градска и целта е да и дойде неква сила и да си намирам занимание за събота и неделя най-вече
температурата се държи стабилно няма проблем. И така въпросът е какво следва
четох по някви чуждестранни форуми ,турбо от 1.6 гтд и разпраквачи от същия мотор ,до колкото разбрах са взаимнозаменяеми без някакви преправяния и тн .. някой правил ли го е и заслужава ли си според вас ? и има 1 маааалък проблем който ме дразни .. до към 2600-700 оборота е ок ,но на горе запучва да пуши ЯКО .. явно нафтата е надута ,чел съм че може да се регулира но не знам от каде ? при това положение има ли смисал от разпрасквачи ?! и ако върна надува на нафтата(ако въобще може) ще изчезне ли този проблем и тн ? общо взето ако може някой да ми разясни от каде се регулират тия неща .. гледях някви снимки ,но доста неясни .. ами това е за сега .. някой ако има предложения ,ще се радвам да ги чуя и обсъдим 
до тук съм ревизирирал главата със сток части просто малко осфежаване
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
колега аз също съм с ААЗ и аз му сложих куулер от ТДИ 1Z мотор и заспа .Обаче я кажи ти като видиш пушилката на огледалото след 2800 оборота гледаш ли бууста ти колко е? Ти казваш ,че спира над 3000 оборота ,а моята тогава полудява все едно не е 75 ,а е около 85 - 90 коня ... има някъв проблем ... въздух ли губиш.За пушилката може да се дължи на закъснение на помпата .Разхода как ти е ? Аз знам от къде да вдигнеш малко момента на впръскване но малко ми е трудно да го обясня.Ще ти направя клип и ще ти го кача на лично!Трябва да ти споделя ,че става не коректно защото се увеличава целия диапазон дори и на ниските и бавно се връщат оборотите и бута разхода.Най - добре е да коригираш горивото от Бууст пина на Бууст коректора на помпата .Аз мислех да си взема конусовиден от 1.6 ГТД но си пилих моя малко и направих на високите да иди нафта ,а на ниските да е щок формат и стана мн коректно и ми хареса чак.Не съм сменял дюзи и турбо и ,ако си с ККК К14 не си я сменяй повярвай ...щом я слагат на 2.5 ТДИ на ауди 95 година мисля ,че беше 5 цилиндровия значи има защо 
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Ако колата пуши значи ти трябва буст.Горивото не го пипай защото ако намалее ще се спъне.С К14 може да караш до 1бар без да се притесняваш много.По принцип е малка турбина и се развърта бързо но не достига за високи обороти.Ако искаш да става бърза намираш читава Т3 и караш.Тези турбота се салгат на старите GTD.
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Здравейте, аз също съм с ААЗ 1.9 ТД качих го на голф кънтри, проблема при мен е, че въобще не пуши ама въобще, струва ми се малко спънато,(като тръгвам с нормално газ забива леко муцуната и примерно в кал неможе да върти двата моста едновременно умалява) казаха ми да вдигна малко нафтата от болта който има нитована пластинка, до тук добре но като го навивам се вдигат и оборотите това нормално ли е и ще стане ли по-пъргаво и какъв ще бъде разхода?
Поздрави!
Поздрави!
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
tremendous написа:Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо![]()
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши
Значи нещо неси разбрал, аз до началото на пластинката имам половин сантиметър, кой е казал че пластинката я махаме?
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
lenovec написа:tremendous написа:Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо![]()
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши
Значи нещо неси разбрал, аз до началото на пластинката имам половин сантиметър, кой е казал че пластинката я махаме?
Така ли , аз мислех ,че се маха тая пластинка защото при мен цялата пластинка обгръща болта и в горния си край е стисната. Има и някакво топче отстрани , но доста съм опитвал да го въртя - не става. Не знам как го правите без да я махате

- stanislav__radev
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dimitrovgrad
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
и на мен ми е интересно от каде се бара горивото...
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
Днес отново си правих тестове с пуснато гориво но за първи път с интеркуулера ,който инасталирах! Ще споделя само ,че на 2000 оборота имам 0.8 бара ... като по заводски е на 2400 оборота 0.6 бара
. Просто не ми харесва как се получава не коректно от помпата когато увеличиш момента на впръскване , освен на високите тя и на ниските пуска повече и ти качва разхода с нормално каране за това аз си върнах сток формата на болтчето от помпата и утре още малко ще пиля буст пина зада може иглата в буусткоректора да излиза повече при обороти повече от 2000 
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
аз имам също ААЗ , помпата е барана и върви доволно но иска ми се да пипна турбото зада надува повече например към 1.0-1.2 Някой ще сподели ли от каде се бара турбото по възможност със снимки
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
колега зависи с какво турбо си ! Внимавай да не се сбогувате с него! Ако си с ККК К14 до 1.2 мисля ,че няма да имаш проблем на 4 цилиндров мотор ! Еми махни си въздухопроводите към турбото ,че да имаш достъп и развии контра гайката на wastgate - а и с шестограм завивай болта! Задължително трябва да имаш буустметър да гледаш ко става ... аз докато улуча прословутия 1 бар си играх 30 минути и минавах с неуспешни опити покрай 1.2 ... 1.6 ... даже имаше момент в който не разтоварваше но стана.Нямам снимки за съжаление ... не ми беше до снимане но мога да ти направя утре 2 или 3 ако искаш да ти покажа мястото как се действа ... 
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
ми супер ще е колега аз незнам точно кое се бара и наистина с буст метър е задължително..а щом ти си дигнал бууста към 1.0 бар кажи как се усеща вървежа
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
бууст метъра откъде го хвана?тънкото маркуче от колектора към помпата ли?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
да , там е идеално място (говорим за ААЗ'ките)
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: малко размисли за ААЗ .. :)
за буустметъра да взех от маркуча от смукателните към буускоректора на помпата .Разклоних го с една тетка и така
. Колега след монтиране на куулера видях как колата загрява малко по бавно , спря да пуши при рязко потегляне и на високите обороти и усетих по голяма пъргавина на високите обороти но на старта мисля ,че няма разлика.Да подчертая аз съм с ККК К14 турбо и нямам НИКАКЪВ по голям турбо лаг от оригиналният даже усещам съвсем малко по ранно възбуждане на мотора при пълна газ.За разход не мога да кажа ... не я засичам 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
