Здравейте
реших да си по стегна малко колата и да сменя инжекторите но за мой
лош късмет си отворих сумати работа без нищо.Колата гореше около 7 на 100 с 140/160 и ми се струваше много,но то е било нормално с тази скорост за1,9TD,разбрах в последствие.Имах Венто 1,9 чист дизел и с такава скорост никога не е горяло повече от 6 на 100.Като почти всяка алчна душичка си купих<италиянски инжектори< за по 16лв.и след
нагласянето им на 155 атмосфери ги монтирах на колата.И УЖАС
колата взе да работи като боклук.Студена със обогатителя работи
що годе нормално но с осезаеми прекъсвания на дюза.След 3,4 минути
без обогатител колата тресе като за световно.Дори след пълното загряване се усеща прекъсване.Та реших да покарам ден два може барем се напаснат но ядец,нищо.Бутахме центровки напред назад
без особенна разлика.За съжаление така си тръгнах от бг. и навъртях
4000 км без промяна в ситуацията.Вчера смених инжекторите с немски
DTP но пак същата история.Та накрая смъкнах помпата и дюзите и ще ги нося на стенд да елиминирам едно по едно нещата.Колата е Г3 1,9TD 75 koня 94 г.Та въпроса ми е къде точно са белезите на разпр.вал,помпа и кол.вал и къде да намеря скица или картинка с точното описание на процедурата.Бих го занесъл на майстор ама не и тука(Норвегия) че са кожодери пък вече вяра нямам на никого.
За стендовете няма как там е задължително,но за тази операция мога и сам да се справя.Ще ви бъда много благодарен за бързи отговори
че ме притиска времето.Колата трябва да бъде на техн. преглед
но с този проблем не може да мине.Благодаря предварително
въпрос за белезите на ангренажа
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е направено като на 2-ките на ГНП-то, там може и без белег. Ако колелото има 6 кръгли отвора то 2 трябва да са по-тесни от другите. Въртиш докато белега дойде горе в средата и гледаш как са отворите. Има едно положение в което през десния отвор /заставаш срещу помпата/ може да се навре тръбичка или нещо подобно със същия диаметър и да се законтри колелото.
Как го обясних чак на мене ми е трудно ама дано стоплиш за какво иде реч.
Как го обясних чак на мене ми е трудно ама дано стоплиш за какво иде реч.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mr.Be и 80 госта