въпрос за белезите на ангренажа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

въпрос за белезите на ангренажа

Мнениеот gassmailno » Пон 21 авг 2006 23:13


Здравейте
реших да си по стегна малко колата и да сменя инжекторите но за мой
лош късмет си отворих сумати работа без нищо.Колата гореше около 7 на 100 с 140/160 и ми се струваше много,но то е било нормално с тази скорост за1,9TD,разбрах в последствие.Имах Венто 1,9 чист дизел и с такава скорост никога не е горяло повече от 6 на 100.Като почти всяка алчна душичка си купих<италиянски инжектори< за по 16лв.и след
нагласянето им на 155 атмосфери ги монтирах на колата.И УЖАС
колата взе да работи като боклук.Студена със обогатителя работи
що годе нормално но с осезаеми прекъсвания на дюза.След 3,4 минути
без обогатител колата тресе като за световно.Дори след пълното загряване се усеща прекъсване.Та реших да покарам ден два може барем се напаснат но ядец,нищо.Бутахме центровки напред назад
без особенна разлика.За съжаление така си тръгнах от бг. и навъртях
4000 км без промяна в ситуацията.Вчера смених инжекторите с немски
DTP но пак същата история.Та накрая смъкнах помпата и дюзите и ще ги нося на стенд да елиминирам едно по едно нещата.Колата е Г3 1,9TD 75 koня 94 г.Та въпроса ми е къде точно са белезите на разпр.вал,помпа и кол.вал и къде да намеря скица или картинка с точното описание на процедурата.Бих го занесъл на майстор ама не и тука(Норвегия) че са кожодери пък вече вяра нямам на никого.
За стендовете няма как там е задължително,но за тази операция мога и сам да се справя.Ще ви бъда много благодарен за бързи отговори
че ме притиска времето.Колата трябва да бъде на техн. преглед
но с този проблем не може да мине.Благодаря предварително




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 21 авг 2006 23:49


на маховика имаш една резка това е под пластмасовата тапа на кутията, разпределителния вал го нагласяш свдигнати гърби4ки на 4 цилиндър-задния краи е сцепен и 4ертата трябва да е успоредна с ръба на главата;на помпата има белег и го слагаш да со4и средата на помпата-наи лесно и бързо успех


gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gassmailno » Вто 22 авг 2006 11:01


Разбрах всичко но не и за помпата.Какво имаш предвид посредата?
На ремъчната шайба има белег та той къде точно трябва да съвпадне?
Нагоре,надолу,наляво или на дясно.В тази тъпа държава тук е толкова скъпо че трябва сам да го направя задължително та затова питам подробно.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 22 авг 2006 11:11


Ако е направено като на 2-ките на ГНП-то, там може и без белег. Ако колелото има 6 кръгли отвора то 2 трябва да са по-тесни от другите. Въртиш докато белега дойде горе в средата и гледаш как са отворите. Има едно положение в което през десния отвор /заставаш срещу помпата/ може да се навре тръбичка или нещо подобно със същия диаметър и да се законтри колелото.
Как го обясних чак на мене ми е трудно ама дано стоплиш за какво иде реч.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 авг 2006 23:16


на шаибата белега го слагаш наи ОТГОРЕкато погледнеш помпата в средата има малка пло4ка ,между двата болта/ГОРНИТЕ/ за захвата на помпата към мотора, и белега на шаибата трябва да со4и средата на тая пло4ка!успех



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mr.Be и 80 госта