П.с. Интересува ма най-вече при 1Z има ли особен резултат
Запушване на EGR?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Запушване на EGR?
Чета,че било хубаво да се запуши ЕГР-та.Малко повече вредни емисии,но по-нисък разход.Искам да разбера колко хора всъщност са го направили и са доволни/недоволни от това,понеже възнамерявам да го затапя ? 
П.с. Интересува ма най-вече при 1Z има ли особен резултат
П.с. Интересува ма най-вече при 1Z има ли особен резултат
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Аз преди три дни.Имам чувството, че колата има повече ряз.Беше изключен електронно още преди, но вече е затапен тотално по необходимост (теч на масълце)
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Доколкото знам при затапен егр разхода се увеличава малко , както и вредните емисии .
Иначе аз съм - за.
Иначе аз съм - за.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
"....С две думи ЕГР-а е нужен единствено за подобряване на екологичността на автомобила и спазване на зададените по закон ЕКО норми."
цитат от статията за ЕГР на brezel
Хубаво е това за Екологията....но май в България не е приоритет засега за жалост
Стотици хора да се стремят да го направят,хиляди други им е през оная работа
Не е хубаво обаче ЕГР да "ака" навсякъде,а именно отвън по двигателя или вътре в колекторите и щом без него е същото (дори по-добре) положение с колата,след като се направят необходимите манипулации механично и софтуерно.....МАРШ тогава,аз съм ЗА
цитат от статията за ЕГР на brezel
Хубаво е това за Екологията....но май в България не е приоритет засега за жалост
Не е хубаво обаче ЕГР да "ака" навсякъде,а именно отвън по двигателя или вътре в колекторите и щом без него е същото (дори по-добре) положение с колата,след като се направят необходимите манипулации механично и софтуерно.....МАРШ тогава,аз съм ЗА

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Запушване на EGR?
В България ако въведат закон за екологията...това значи да се спрат от движение над половината от автомобилите.
Само едно не разбрах...защо гласувалите "Против" не дават аргументи
. А аз мисля да го затапя не от гледна точна на разхода,а на финансите,понеже скоро май ще избие още повече масло, а нов е абсурд да купя,понеже и други неща са ми на глават 
. А аз мисля да го затапя не от гледна точна на разхода,а на финансите,понеже скоро май ще избие още повече масло, а нов е абсурд да купя,понеже и други неща са ми на глават - PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Аз съм против запушването на клапана.
Голямо четене падна преди да го запуша,и в последствие...нищо.
Всеки се хвали че,го махнал или запушил и колата му направо "литнала" после.
Предпочитам всяко лято да извадя EGR клапана и всмукателните колектори,
да ги почистя и да си карам колата.
Цялата процедура отнема около 2 часа.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
Голямо четене падна преди да го запуша,и в последствие...нищо.
Всеки се хвали че,го махнал или запушил и колата му направо "литнала" после.
Предпочитам всяко лято да извадя EGR клапана и всмукателните колектори,
да ги почистя и да си карам колата.
Цялата процедура отнема около 2 часа.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
Последна промяна от PagocmuH на Нед 13 мар 2011 2:36, променено общо 1 път.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Въпроса не е да литне, а да не цапа мотора с мизерии мисля !
- Aleksey
- Мнения: 168
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 20:55
- Автомобил:
- Двигател: 1996 ABF
- Местоположение: Стара Загора
Re: Запушване на EGR?
Колеги извинявам се, че се намесвам в темата. Става въпрос за 1з мотор на ауди. При мен изглеждат нещата така както на снимката, но където е номер 3 аз нямам допълнителен мъркуч. Сменял съм сегменти биелни лагери и всичко по главата ако това е от значение, но от този ЕГР клапан капе много масло и най вече когато колата се кара продължително и се натиска повече. Въпросът ми е какво да го правя писна ми да цапа само преди 2 семици го чистиха, не знам отворен ли е затворен ли как трябва да е, трябва ли да го махам щом номер 1 е изолиран.Междодругото като ходих да го изчистят ми казаха да пробвам как е колата като е разкачена изпускателната тръба от която излзиат газовете и отново се връщат, нямаше никаква мощност едвам вървеше и аз си мисля значи трябва тези газове да влизат наново???Тогава какво става като го махнем този клапан? Също искам да знам тези маркучи за какво служат отбелязаните. Много ще съм благодарен някой ако напише нещо по въпроса. 
http://sites.google.com/site/nicoldy/egr_klapan.JPG
http://sites.google.com/site/nicoldy/egr_klapan.JPG
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Aleksey написа:...
за номер 1 не съм сигурен
номер 2 ти е мъркуча по който се подава вакум който да отваря клапана, ако го откачиш въпросния маркуч клапана не отваря и все едно си без егр.
- Aleksey
- Мнения: 168
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 20:55
- Автомобил:
- Двигател: 1996 ABF
- Местоположение: Стара Загора
Re: Запушване на EGR?
И всъщност ако му сложа ламарина между клапана и чугуна пак ще си остане затворен защото от маркучето няма да има полза, е така тези газове които идват къде ще отидат? Няма ли колата да стане по тромава?
Re: Запушване на EGR?
Моят ЕГР е затворен максимално - софтуерно. Не е затапван с пластини или вадене на вакум мъркучи и т.н.т.
Впечатленията са ми.....
-завишен разход по-бордови, реалния си е пак толкова. Преди отколоненията бяха до 100гр. на един резервоар, сега са от порядъка на 200 - 250 до 500гр. на един резервоар, явно зависи от това колко от "пробега' e тракала на празен ход.
-откакто е затворен, колата спря да "гори" масло, преди на всеки 5000км. доливах от 100 до 200гр., а сега на пробег от 15000км не доливам въобще. (не съм на 100 процента сигурен дали това е причината, но просто невиждам от какво друго може да е
. Маслото си е същото условията и стила ми на каране са същите)
-също така не съм видял колата ми да пропуши, също така след продължителн пробег 1000 - 2000км и повече, без да е мита колата имаше следи от пушек на черната добавка на задната броня, около ауспуха (дори и когато още беше с катализатор). Сега вече ги няма. Това е в процес на тестване защото още не съм съвсем сигурен в пропушването, понеже вече карам и с друга нафта (която се предполага че е уж е по-хубава).
-колата е по-пъргава в ниските обороти..... все пак диша само чист въздух.
-намаля и омасляването около ЕГР клапана.
Общо взето това са ми впечатленията към момента.
Впечатленията са ми.....
-завишен разход по-бордови, реалния си е пак толкова. Преди отколоненията бяха до 100гр. на един резервоар, сега са от порядъка на 200 - 250 до 500гр. на един резервоар, явно зависи от това колко от "пробега' e тракала на празен ход.
-откакто е затворен, колата спря да "гори" масло, преди на всеки 5000км. доливах от 100 до 200гр., а сега на пробег от 15000км не доливам въобще. (не съм на 100 процента сигурен дали това е причината, но просто невиждам от какво друго може да е
-също така не съм видял колата ми да пропуши, също така след продължителн пробег 1000 - 2000км и повече, без да е мита колата имаше следи от пушек на черната добавка на задната броня, около ауспуха (дори и когато още беше с катализатор). Сега вече ги няма. Това е в процес на тестване защото още не съм съвсем сигурен в пропушването, понеже вече карам и с друга нафта (която се предполага че е уж е по-хубава).
-колата е по-пъргава в ниските обороти..... все пак диша само чист въздух.
-намаля и омасляването около ЕГР клапана.
Общо взето това са ми впечатленията към момента.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Запушване на EGR?
Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече 
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Запушване на EGR?
ulipet написа:Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече
Я сподели защо е по-добре
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Запушване на EGR?
IvailoOo написа:ulipet написа:Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече
Я сподели защо е по-добрепонеже аз моя го затапих и даже май и идва по-добре
Колегата по-горе е дал този линк,неодавна това го прочетох и то ми повлия да си възстановя ЕГР да работи по предназначение. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
За BMW може и да е така.....предполагам във всеки форум има малко или много различия
И аз го четох,но не ми повлия!Всеки си преценя...
Как ли е при ...МАЗДА
?Айде,няма да се регвам и там да чета,аз лично гледам само и единствено този форум,защото инфото в него си е за Нашите колици,които......няма да ги караме цял живот я,4-5 години и айде към нови "приключения" 
И аз го четох,но не ми повлия!Всеки си преценя...
Как ли е при ...МАЗДА 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта