надуване на турбо на голф 2 1.6тд
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
надуване на турбо на голф 2 1.6тд
Здравейте колеги
искам да си надуя турбото на 1.1-1.2 бара някаде обаче незнам точно от каде.Изчетах целия интернет обаче нищо не намирам за тази турбина.Westgate и е вътрешен и немога да разбера как да и го навия.Моля някой ако знае да пише 
Re: надуване на турбо на голф 2 1.6тд
Колега ,мисля че там дето е клапана за разтоварване има завалцовано . Тая завалцовка се разкапсолова и капачето на което са тръбичките се маха и вътре би трябвало да може да се натяга.Ама това само съм го чувал
, не съм пробвал , ако има колеги които са го разглабяли нека кажат , че и аз се интересувам 
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: надуване на турбо на голф 2 1.6тд
Нищо не разглабяй, купуваш си механичен буст контролер и си караш на каквото ти е кеф налягане.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: надуване на турбо на голф 2 1.6тд
don hose написа:Нищо не разглабяй, купуваш си механичен буст контролер и си караш на каквото ти е кеф налягане.
Да,за тази турбина това е начина
,връзваш контролера на сивата тръбичка и така.Само не се хващай на по-горния съвет за разглобяване,защото ще сгрешиш
,а и освен това,налягането,което целиш,надявам се знаеш,че трябва да бъде съобразено с ред други фактори.- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на турбо на голф 2 1.6тд
с този буст контролер ще стане ли и ако става тази средната тръбичка на трйника на къде трябва да и ходи маркуча ?
Re: надуване на турбо на голф 2 1.6тд
не е сериозен проблем да вдигнеш налягането и то доста над фабричното,но само с това (особено при диз.ДВГ)резултатите са далеч под очакванията като положителни и обикновено като правило изключително лоши за двигателя,а скъпи за теб.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта