карам golf 3 дизел от около 6 месеца , досега сутрин нямаше никакви проблеми с паленето , но от няколко дни изобщо не е така , сутрин ръмжи по 3 4 та даже и повече минути докато запали . моля даите някакъв съвет , че вече се виждам в чудо с тази кола.
мерси предварително
проблем с паленето сутрин
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...
С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Добри-сори ама баш от свещи не се пали и в топло време-на Niksi му побеля косата като ги видя двечки к,ва форма бяха придобили......dobrinb написа:GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...
С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.

dobrinb написа:GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...
С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.
Аз неслучайно написах този съвет. Имах същия проблем като паднаха температурите преди 2 седмици. Палеше след много въртене и подгряване. Сутрин на моменти е около 5 'С което си е студ.
Когато проверих свещите се оказа, че 2 са изгорели. Сложих 2 стари, които ми бяха останали от предната смяна и сега си пали от раз!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам
.

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Тия по-новите са така-на Форд TDCI а и предполагам и другите Комън рейл-според температурата на маслотоdobrinb написа:Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам.

dobrinb написа:Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам.
Това светене на лампата, колега, е подготвителния период за подгряване на свеща и след като изгасне означава, че можеш да въртиш стартер, а не че свеща е спряла да грее! Тя продължава работата си дори на запален двигател и може да трае до 3 минути в зависимост от температурата...
Тук обяснявам по-скоро принципа какъв е самото времетраене за твоя модел не знам какво е...

don hose написа:Всички пишат вярни неща само дето не съм сигурен за това дето подгряват по 3 мин.щото в моите таблици за свещи макс време за подгряване 10-12сек.ама може и така да е.
Най-вероятно това е време за достигане на максимална температура...
Заслушай се сутрин след като запалиш колата и ще чуеш едно щракване на реле след няколко минути... Е това е прекъсването на така наречения след запалителен период на подгряване...
Това е за моето Polo... Но мисля, че и Golf е на подобен принцип.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Mr.Be и 73 госта