проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

проблем с паленето сутрин

Мнениеот vessos » Пон 18 сеп 2006 17:33


карам golf 3 дизел от около 6 месеца , досега сутрин нямаше никакви проблеми с паленето , но от няколко дни изобщо не е така , сутрин ръмжи по 3 4 та даже и повече минути докато запали . моля даите някакъв съвет , че вече се виждам в чудо с тази кола.
мерси предварително




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 18 сеп 2006 18:08


:handshake Добре дошъл-не е от нафтата,ако аватара ти е месторабота :stumm mhihi Най- вероятно подгряващи свещи ама има и още причини.....Знам,че е досадно и иска време,но може да :търсачкаа и да решиш кое по-напред да човъркаш!За филтри няма да те питам...... :gruebel


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 18 сеп 2006 18:31


1-во акомулатор,2-ро да не взема въздух,3-филтри/горивен,въздушен/4-подгряващи свещи,5-обогатите,6-помпа или ремонт/последено и нежелателно./


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 сеп 2006 20:05


И още едно иди да ти изчистят и проверят стартера.Моя като го свалих беше с един разбит лагер и целия в листа.След това на -20 палеше по добре от колкот на 0 градуса.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 19 сеп 2006 8:39


Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 19 сеп 2006 9:03


GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...

С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 19 сеп 2006 9:11


dobrinb написа:
GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...

С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.
Добри-сори ама баш от свещи не се пали и в топло време-на Niksi му побеля косата като ги видя двечки к,ва форма бяха придобили...... :oops:


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 19 сеп 2006 10:03


dobrinb написа:
GAD написа:Свещите... Сваляш съединителната пластина и ги мериш една по една... Трябва да ти дадат еднакъв ампераж...

С такова мерене не става. Дори да показват така, че работят, възможно е да не греят достатъчно. НО ако мен питаш, може и да не е от свещите, тъй като не е толкова студено, че да имат такова голямо значение. По вероятно да е от нещо друго, може би както колегата по горе е писал въздух в горивната система.


Аз неслучайно написах този съвет. Имах същия проблем като паднаха температурите преди 2 седмици. Палеше след много въртене и подгряване. Сутрин на моменти е около 5 'С което си е студ.
Когато проверих свещите се оказа, че 2 са изгорели. Сложих 2 стари, които ми бяха останали от предната смяна и сега си пали от раз!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 19 сеп 2006 10:11


Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам :dontknow: .


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 19 сеп 2006 10:22


dobrinb написа:Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам :dontknow: .
Тия по-новите са така-на Форд TDCI а и предполагам и другите Комън рейл-според температурата на маслото :dontknow: зависи продължителността на подгряването.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 19 сеп 2006 10:52


dobrinb написа:Може и аз да съм в грешка, но на моя Голф, който беше TDI 1997г. свещите грееха само при температури около и под 0 градуса. Иначе при по високи температури лампичката светва за 1-2 сек и угасва, а пък и дизелджията ми го каза това. Може би защото е по - нов, или точно при AHU двигателите е така - не знам :dontknow: .


Това светене на лампата, колега, е подготвителния период за подгряване на свеща и след като изгасне означава, че можеш да въртиш стартер, а не че свеща е спряла да грее! Тя продължава работата си дори на запален двигател и може да трае до 3 минути в зависимост от температурата...

Тук обяснявам по-скоро принципа какъв е самото времетраене за твоя модел не знам какво е... :idea:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 19 сеп 2006 11:52


Всички пишат вярни неща само дето не съм сигурен за това дето подгряват по 3 мин.щото в моите таблици за свещи макс време за
подгряване 10-12сек.ама може и така да е.Но човека не каза или аз не разбрах дали пали веднага и се тресе или докато не пали се тресе.
Може да е авансатора :idea:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 11:54


правилно колега GAD. в топло време, лампичката може и да не светне като палиш или да мигне само, което не означава че свещите не греят


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 19 сеп 2006 13:03


don hose написа:Всички пишат вярни неща само дето не съм сигурен за това дето подгряват по 3 мин.щото в моите таблици за свещи макс време за подгряване 10-12сек.ама може и така да е.


Най-вероятно това е време за достигане на максимална температура...

Заслушай се сутрин след като запалиш колата и ще чуеш едно щракване на реле след няколко минути... Е това е прекъсването на така наречения след запалителен период на подгряване...

Това е за моето Polo... Но мисля, че и Golf е на подобен принцип.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 19 сеп 2006 23:22


проследи си кабела които тръгва от свештите към купето ,влиза в една 4ерна пластмасова кутиика и там много 4есто прегаря пластината и дефакто вси4ко е в ред а няма ток на свештите останалите работи са написани



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Mr.Be и 73 госта