Разход на 2.5 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fen_bora
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 14 сеп 2006 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разход на 2.5 TDI

Мнениеот fen_bora » Чет 21 сеп 2006 13:39


Какъв е разхода на 2.5 TDI-то. Има ли някой такъв?
Моля да споделите мнения за него.
Голяма ли е разликата м/у 2.5 и 1.9 TDI във вървенето (за градско каране)




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 21 сеп 2006 19:37


2.5 TDI :headbang :bowdown :да:

много добър двигател :) самолет направо :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 21 сеп 2006 21:23


ако не изрязваш много е около 7 ама с гонки ска4а на 10 и пове4е


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 22 сеп 2006 11:26


Аз карах такъв началото на миналата зима, но на Ауди А6 2002 година и беше 163 коня и шестстепенен типтроник.
Градско нормално каране 9.5 на сто
Извънградско до 140-150 7,5 на сто
Магистрала до Германия 190-200 9,0 на сто
Това са показатели от бордкомпа

Забележка: МНООООГО скъпа поддръжка


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 сеп 2006 11:39


Смяна на ремак в оторизиран сервиз 1000лв. смяна на ремак в к-во 400 лв. :lol: Иначе мотора е пушка и лети.Естествено че гори малко повече от 1.9 ама не е огромна разликата.За разхода основно значение има теглото на колата,аеродинамичния коефицент и най-вече тежеста на крака на "задкормилното устроиство".При 2.5 класическо ТДИ можеш да очакваш много по-молко проблеми от 1.9 ПД например.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 22 сеп 2006 11:44


Rabbit_TDI написа:.При 2.5 класическо ТДИ можеш да очакваш много по-молко проблеми от 1.9 ПД например.


Тука искам да те репликирам. В България 80% от 2,5 ТДИ са 150 коня. По всеобщо менние на технически запознати хора с този мотор, това е най-лошия двигател на VAG който се е произвеждал
1,9 ТДИ (90,110, 101, 116, 131 коня) се счита за "неразрушим" двигател при правилна поддръжка. На А6 след 2001 година се слага и 1,9 ТДИ ПД 131 коня :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 сеп 2006 11:51


Нямам предвид конструкцията на мотора.Просто ПД въпреки че е един страшен мотор е доста "податлив" на калпава нафта която в БГ имаме в излишак :cry:


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 22 сеп 2006 21:31


Rabbit_TDI написа: калпава нафта която в БГ имаме в излишак :cry:

Именно поради това кавам само румънска нафта, която е в пъти по добра от лукойлската (съдържание на сяра най вече е болежката) и слагам винаги присадка на Кастрол.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Съб 23 сеп 2006 9:52


Колегата versace е описал положението точно - двигателя е супер от към вървене и разход, но е много кофти от към надеждност и цени на ремонтите(говоря за 2.5TDI 150к.с.). Значи това е и мнениетона повечето от хората с Ауди-та с тоз двг :!:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 23 сеп 2006 12:04


versace написа:Аз карах такъв началото на миналата зима, но на Ауди А6 2002 година и беше 163 коня и шестстепенен типтроник.
Градско нормално каране 9.5 на сто
Извънградско до 140-150 7,5 на сто
Магистрала до Германия 190-200 9,0 на сто
Това са показатели от бордкомпа

Забележка: МНООООГО скъпа поддръжка



Мултитроник колега :D


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 23 сеп 2006 14:19


Vladko написа:Мултитроник колега :D


That's right.
You have a piont :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 21:51


Е не е задължително да е мултитроник.Освен това 2.5 кои е проблемен R5 или V6-щото има два варианта?


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 23 сеп 2006 22:12


R5 е железен ама е стар

V6 2,5 ТДИ 150 коня е проблемния. При по новите 2,5 ТДИ 155 и 163 коня са преодолени проблемите и са ОК


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 23 сеп 2006 22:17


От мои познати по сервизи съм чувал само едно: Не ти трябва тази бездънна каца за пари.
Проблеми с нафтовата помпа, проблеми с кобилиците и кой знае какво още.
П.П. versace, забрави варианта с 180 кс :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 22:26


180 к.с. мае вече е ПД,а иначе от V6 155к.с. сам видял само убави неща :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 34 госта