Здравейте колеги, понеже възникна спор между мен и един приятел, реших да се консултирам с вас. Та въпроса е следния - едно и също нещо ли означават "помпа - дюза" и "комън рейл"
Благодаря ви предварително
"Помпа - дюза" и "Комън рейл" ??
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Не съвсем различни концепции.
Мързи ме да пиша, та затова малко търсачка
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%FE%E7%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E5%E9%EB
Мързи ме да пиша, та затова малко търсачка

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%FE%E7%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E5%E9%EB
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както написа колегата, нищо общо нямат, само дето и двете работята на дизелово гориво и са с директно впръскване на горивото.
При комън рейл двигателите има една обща "магистрала" за всички цилиндри, в която нафтата се нагнетява до огромно налягане и след това се впръсква в цилиндрите.
При помпа дюза за всеки цилиндър си има отделна помпа, която си "храни" дюзата на съответния цилиндър. Май това е най - простото обяснение /стига и да е вярно
/.
При комън рейл двигателите има една обща "магистрала" за всички цилиндри, в която нафтата се нагнетява до огромно налягане и след това се впръсква в цилиндрите.
При помпа дюза за всеки цилиндър си има отделна помпа, която си "храни" дюзата на съответния цилиндър. Май това е най - простото обяснение /стига и да е вярно

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dobrinb написа:Както написа колегата, нищо общо нямат, само дето и двете работята на дизелово гориво и са с директно впръскване на горивото.
При комън рейл двигателите има една обща "магистрала" за всички цилиндри, в която нафтата се нагнетява до огромно налягане и след това се впръсква в цилиндрите.
При помпа дюза за всеки цилиндър си има отделна помпа, която си "храни" дюзата на съответния цилиндър. Май това е най - простото обяснение /стига и да е вярно/.
При ПД е още по огромно

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ПД е по мощна и рязка ,но по некултивирана-демек емисии и шум,но не това е основната причина.Просто само ФВ разработват ПД ,а сички останали комън рейл.По тази пречена се задава трето поколение на комън рейл а ПД си е една и съща.За три поколения комън реил вече стопи разликата в томноста и налягането,а и впръскването вече е до 7 порции.Поради тази причина ако ФВ си останат с ПД сами става аутсаидери и загиват
P.S.Сговорна дружина планина повдига

P.S.Сговорна дружина планина повдига

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта