Каква е нормата за харч на масло на 1.9 тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Каква е нормата за харч на масло на 1.9 тд

Мнениеот pasajero » Сря 11 окт 2006 13:07


Чувал съм че за дизел с турбина е нормално да си подръпва повечко масло, та питам какъв разход на масло се приема за нормален? Преди няколко дни извадих маркуча на въздухопровода от филтъра до турбината и имаше малко масло това на какво се дължи? сменях сегменти преди година, колата пали моментално в студено и топло състояние на мотора, разхода на масло обаче е около литър на 10 000км нормално ли е според вас?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 11 окт 2006 13:10


Да литър на 10, 000 км в норми си :да:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 11 окт 2006 15:00


Нормално е,но аз не бих го сменял на 10000 на TD понеже с нашата нафта след 7000-7500 вече си е за хвърляне. То и най-голямото горене почва след 7000км поради същата причина.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 11 окт 2006 15:15


В книжката на Голф пише до 1л/1000км :)
Презастраховка на производителя ;)


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Сря 11 окт 2006 16:41


А защо има масло в турбото???


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 11 окт 2006 16:50


За смазване и охлаждане.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 11 окт 2006 17:08


pasajero написа:А защо има масло в турбото???


Зависи от количеството на маслото! Ако е само маслен филм няма проблеми но ако се появят капки или недай си боже вадички работата отива накъм 350-1350лв :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 11 окт 2006 19:28


аз не бих го сменял на 10000 на TD понеже с нашата нафта след 7000-7500 вече си е за хвърляне.

То не е само за нашата нафта ами за всички нафти ..... ако се вярва на производителя де .... :lol: :lol:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пет 13 окт 2006 11:52


На мен също почна да ми харчи масло! До последната смяна не доливах повече от 0,5 л за 8 000км, ама сега за 8 000 км ми изяде около 1 литър, та трябваше да купувам отново масло за доливане... А сега е за смяна...
Иначе не се притеснявай - до 1 литър съм чувал, че е нормално! То си зависи и от карането...


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 13 окт 2006 13:18


Абе литър си в нормата ама го сменяи на 7000- 8000хил. щото ще пчне да
пие здраво.И наче може да си видиш турбината тъкмо си свалил мъркуча
разклати оста на турбината за луфт и виж дето казват колегите за
маслото не тябва да се отаява на вадичка говоряти за мястото точно
където слагаш мъркуча .


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 13 окт 2006 17:54


Smeagol написа:На мен също почна да ми харчи масло! До последната смяна не доливах повече от 0,5 л за 8 000км, ама сега за 8 000 км ми изяде около 1 литър, та трябваше да купувам отново масло за доливане... А сега е за смяна...
Иначе не се притеснявай - до 1 литър съм чувал, че е нормално! То си зависи и от карането...
И от маслото...... :wink:


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Пон 16 окт 2006 11:56


Като разклатя оста на турбината се усеща луфт не е голям но се усеща как чука, там въобще ли нетрябва да има луфт?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 16 окт 2006 16:54


pasajero написа:Като разклатя оста на турбината се усеща луфт не е голям но се усеща как чука, там въобще ли нетрябва да има луфт?


За съжаление не трябва да има ,или поне не такъв че да се усеща лесно! Добре е да се замислиш за рециклиране преди да стане време за нова :cry:


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Вто 17 окт 2006 9:57


Ами юли месец ходих на майстори на турбини гледаха го мереха го казаха че е добре само дето незнайно защо като я настъпя и вдигне нормалното за нея налягане, там близо 0.8 бара леко спада.?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 17 окт 2006 18:49


Абе то може да си работи перфектно ама тия нещица вътре / втулки,лагери/ са тръгнали и не се знае кога лопатката ще каже здрасти на корпуса и тогава..... :cry: !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта