Трудно палене Голф 5 2.0 tdi, 140 коня
- Trus7m3
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
- Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
Трудно палене Голф 5 2.0 tdi, 140 коня
Здравейте колеги! Преди седмица, две се сдобих с Голф 5 2.0 tdi, 140 коня, обслужих я много добре...смених всичко което може и не може
Много съм доводолен, колата има доста добър вид (тези дни ще я наснимам и ще кача снимките), а за вървенето да не говориме нали
И тук идва любимото ми НО.... когата колата е студена, пали с полувин чукване на ключа, но когато е загряла вече, трябва да завъртя ключа и почва едно въртене, въртене, въртене.... докато запали. Имате ли идея от какво може да е това? Мерси предварително
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно палене МК5
Софтуера
. Трябва ти софтуер който да оправи топлото палене. Или трябва при палене да лъжеш температурния датчик и след запалване да спираш.
Същия проблем го има при някой от дизелите на VAG от края на 90те години та чак до тези от поколението на твоя. За по-нататък не знам.
Същия проблем го има при някой от дизелите на VAG от края на 90те години та чак до тези от поколението на твоя. За по-нататък не знам.
-
MARTO 16V
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: Трудно палене МК5
Страртер 
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Трудно палене МК5
MARTO 16V написа:Страртер
Последна промяна от golfmk1 на Сря 14 сеп 2011 17:02, променено общо 1 път.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно палене МК5
Е да, другия вариант който евентуално може и да оправи проблема е стартер и акомулатор
.
В ЕКУ-то е заложено как да пали. Според температура на мотора и обороти решвава колко нафта да вкара. За ниски температури дори и при ниски обороти подава нафта и пали. Обаче при висока температура на мотора не подава нафта под определени обороти.
Като ти е леко стар стартера и/или акумулатора не може да вдигне необходимите обороти за да запали топъл и затова върти повече. В един момент ги достига, подава нафта и мотора пали.
В ЕКУ-то е заложено как да пали. Според температура на мотора и обороти решвава колко нафта да вкара. За ниски температури дори и при ниски обороти подава нафта и пали. Обаче при висока температура на мотора не подава нафта под определени обороти.
Като ти е леко стар стартера и/или акумулатора не може да вдигне необходимите обороти за да запали топъл и затова върти повече. В един момент ги достига, подава нафта и мотора пали.
- Trus7m3
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
- Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
Re: Трудно палене МК5
акУмУИлатор-а е чисто чисто нов, може да захрани половин София
, ще погледнеме стартера, макар че според Ваще мнение, накрая ще си излезе проблем от ЕКУ-то...Жалкото е че скоро няма да имам време да го закарам до сервиза, пък така ме дразни тва палене....
Мерси на всички за точните и ясни отговори!
Мерси на всички за точните и ясни отговори!
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Трудно палене Голф 5 2.0 tdi, 140 коня
viewtopic.php?f=24&t=248489&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=116896&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=237816&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=180041&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Извадени за 2 мин с търсачката....потърси малко, има доста информация
viewtopic.php?f=24&t=116896&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=237816&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=180041&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Извадени за 2 мин с търсачката....потърси малко, има доста информация
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 90 госта