Цялата идея на манипулацията е да се направи качествен тунинг
,естествено ще има и челен кулер и бъзикан вентилатор
Някакви предложения за дюзи -от каква кола да се търси?
Цялата идея на манипулацията е да се направи качествен тунинг
,естествено ще има и челен кулер и бъзикан вентилатор
Някакви предложения за дюзи -от каква кола да се търси?
don hose написа:Колега грешна стратегия си предприел.Спри преди да си дал пари за глупости.Ако си решил да правиш бегачка от този мотор ми пиши на лични,за да ти обесня!
и колата да върви така общо взето безпроблемно...Най-съществения недостатък на цялата манипулация е...скоростната кутия и ОХЛАЖДАНЕТО!! Колата набира яко и...дотам !!(Освен това може от температура да
)Просто предавателното число на дифа е малко след тоя "тюнинг"
Аз искам да споделя моята идея каква е : Мотор от 1Z (задължително !) със скоростната кутия и жилата за управлението и ,ГНП от Ситроен 1,9 тд марка Бош (пригажда се с малко доработки за да стане),ангренажно колело за ГНП-ето - от мотора 1Z,кулер от Спринтер 312 , маха се катализатора ,нова ауспусна система на по-голям диаметър тръби. Цялата манипулация е ОСЪЩЕСТВИМА !! И е БЕЗ електроника ,БЕЗ комп !!Колата става здрава и мн. надеждна и доста икономична . Разходите за целия кеф ...около бондаг 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта