Как се обезвъздушава ГНП?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как се обезвъздушава ГНП?

Мнениеот GAD » Съб 18 ное 2006 9:46


Става въпрос за ГНП Lucas/CAV...

Отвреме на време ми се случва моя Павелчо да нагълта малко въздух заради ниското ниво на гориво в резервоара.

Досега обезвъздушавах с развиване на гайките на тръбите към разпръсквачите, но се съмнявам това да е верният подход.

Някой знае ли как става по учебник?




Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 18 ное 2006 15:14


Ами сипвай повечко нафтица бе колега и няма да има6 такъв проблем.То направо си е грехота да си оставяш дизелчето без гориво!А за помпата, тя обезвъздушава сама.Поне при мене е така 1.6D


Потребителски аватар
kocetoMR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 15 юли 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kocetoMR » Съб 18 ное 2006 16:38


вартиш с натиснат съиденител и ако всичко ти е наред пали точно преди да сварши тока :lol:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 18 ное 2006 18:56


Аз на TDI-то останах без нафта, съответно глътна въздух, ама обезвъздуши сама почти веднага, с въртене. На двойката GTD, която имах, два пъти съм оставал без нафта, и пак така с въртене, само дето ми отнемаше повече време :wink:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Нед 19 ное 2006 22:36


Само с въртене :D


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 20 ное 2006 10:06


don hose написа:Само с въртене :D


Ами не става :( С повечко въртене си пали, но на другата сутрин пак е проблем...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 20 ное 2006 13:24


ти като смениш горивен филтър според теб какво става(колкото ида го пълниш новия пак въздух си влиза) :D

не му мисли - въртене му е майката - ако не - проблема едва ли е въздух :wink:


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 20 ное 2006 15:03


hamann написа:ти като смениш горивен филтър според теб какво става(колкото ида го пълниш новия пак въздух си влиза) :D

не му мисли - въртене му е майката - ако не - проблема едва ли е въздух :wink:


Хммм... Днес майстора също потвърди, че сама се обезвъздушава помпата, но предположи, че за да пали трудно сутрин, явно през нощта дърпа въздух през някое от маркучетата...

Преди малко ги смених... бяха доста втвърдени и нацепени... Утре сутринта се надявам да нямам грижи :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 20 ное 2006 15:15


колега не се притесняваи ,да ти се връща нафтата е 4ест проблем,и решава по другия на4ин със стотинки;на марку4а на нафтата които влиза в помпата се слага клапан4е за да не се връща горивото.клапан4ето пропуска само в едната посока и е механи4но.представлява два щуцера с пружинка и са4ма отвътре.може да се намери по4ти навсякъде където има 4асти и за газови уредби


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 20 ное 2006 15:52


Благодаря много за съвета! По принцип Полото си има такова фабрично и е поставено върху горивния филтър... Даже се бях навил да го сменям, но не се сещам какво ме разубеди да го сторя...

Ако проблема продължи - 100% ще пробвам и твоята рецепта!

Мерси! :lol:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 20 ное 2006 16:26


п.с - бях забравил за тос вариант - един приятел имаше подобен проблем с маркучите та веднъж насред пустош колата не искаше да запали и то на минусови температури - с едни клещи и малко тел се реши проблемата - по между другот тос маркуч между филтъра и помпата беше прозрачен и се виждаха мехурчетата та туй ни насочи(това при 100% достатъчно нафта в резервоара) пък маркучите си бяха камък де :lol:

успех! :D


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Пон 20 ное 2006 19:00


на 1.6 д на горивния филтър има одгоре един болт с една шаибичка за която има гнездо и таз шайба трябва да уплатнява и да не пуска въздух в системата,но на новия филтър който си купих шайбата беше деформирана,не лягаше в леглото си и ми се е..а майката докато остановя че тояно от там смуче въздух!ако и твоя има провери я!


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 21 ное 2006 23:02


Радвам се, че се е получила полезна тема. Благодаря на всички за споделения опит. При мен определено се оказаха маркучите за обратната нафта (колкото и странно да звучи). След като ги смених - пали от 1/4! Входящите горивни "магистрали" отдавна ги стегнах с скоби за да нямам ядове... :idea:

Успех на всички!:)


ivailo_123
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 20:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Как се обезвъздушава ГНП?

Мнениеот ivailo_123 » Пет 27 яну 2017 19:41


смених една гумчка на ГНП и нафтата изтече от ГНП и сега неще да запали ..... как да го обезвъздуша????


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как се обезвъздушава ГНП?

Мнениеот vlado_tonev » Пет 27 яну 2017 20:27


Пробва ли да отвиеш гаиките на дюзите и да въртиш на стартер докато потече нафта от тях?Коя гумичка си сменил?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: grishitu и 48 госта