
Впечатления от 1.9 TDI PD, 101 к.с., AVB
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Впечатления от 1.9 TDI PD, 101 к.с., AVB
Някой, ако има впечатления от поведението на този двигател, както и подробности относно поддръжката му, ще съм благодарен да сподели всичко, което сметне, че би ми било полезно. Благодаря предварително


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
http://volkswagen.msk.ru/engine/avb/avb_ger.zip
немски, zip файл
немски, zip файл
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Опа, Голф-а беше с такъв мотор. Като поведение при Голф е перфектен, доста пъргав при старт и след това, поддържа без проблем доста високи скорости. За подръжка, ами като всеки друг ТДИ ПД - маслото е лонглайф - 250лв. смяна, турбото, ако се наложи - 2000лв. и така, ама това си е при всички по-нови коли. За разхода, на Голф-а извънграда - 4,5 - 5,5 в София - 6,5-7,5. Аз миу се плаших отначало, че много харчи, ама толкова си е в тапата на София. За ПАсат не знам как ще е.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladvampirTDI написа:Опа, Голф-а беше с такъв мотор. Като поведение при Голф е перфектен, доста пъргав при старт и след това, поддържа без проблем доста високи скорости. За подръжка, ами като всеки друг ТДИ ПД - маслото е лонглайф - 250лв. смяна, турбото, ако се наложи - 2000лв. и така, ама това си е при всички по-нови коли. За разхода, на Голф-а извънграда - 4,5 - 5,5 в София - 6,5-7,5. Аз миу се плаших отначало, че много харчи, ама толкова си е в тапата на София. За ПАсат не знам как ще е.
За Пасата сигурно ще е малко повечко разхода, иначе малко съм го карал, но доста добре ускорява, а и може едно чипче да се боцне
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Аз съм с такъв двигател на Пасат и съм мн доволен. Харчи малко и върви доста прилично. Е не е резачка да се състезаваш. Ако караш спокоино и леко разхода може да стигне до 6л грацко, лятото. На 140км/ч оборотомера кове точно 3000оборота, което му позволява на дълъг път да е доста икономичен. Тоя двигател е супер за мене. Аз съм сложил и чипове и сега в момента е 136 коня. Големия чип може да се направи с копче в купето и да го изключваш ако искаш. Значи обслужването с масло и филтри на двигателя и смяна на ангренажен ремък е към 400лв.Ако купуваш кола с такъв двигател задължително провери турбината и дюзите как са. Най-добре на диагностика в Супердизел. Също погледни и кулера да не е омаслен.
Нямаш никакви проблеми.Това дали е явтоматик или не, няма значение. Имам приятел с ауди а4 със същия мотор помпа дюза, автоматик и тои си сложи двата чипа и от 116коня я направи на над 140 и е супер доволен.Вече я кара 2 години.Същото е и при мен.Колите ни вървят супер леко и се карат с половин газ на преди чипосването.Искам да те питам какъв разход ти дава като си с автоматик, защото и аз се оглеждам да си купя същия пасат да е автоматик.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, благодаря за отговорите
. Да отбележа само, че не съм с типтроник
, а 4-степенен пълен автомат. Това с чипа ще го видим по натам, както и маслото на скростите, което ме увериха, че е сменяно, а това е написано и в сервизната книжка. Ще дам инфо по - късно, ако се стигне до смяна за цената. Нямам борд компютър, колкото и странно да звучи
, въпреки че автомобилът е Highline изпълнение. Май все по малко ми липсва ръчната скоростна кутия, особено след днешния маршрут сутринта: Кино Арена Запад - Резиденция Лозенец - Пазара Димитър Петков - Съдебната палата - Бензиностанцията на Газтрейд преди отбивката за Младост - Интерпред - Съдебната палата. Всичко това за 1 час и 30 мин, от 07.15 до 08.45, никакви нерви, спокойно, газ-спирачка, кеф. 
. Да отбележа само, че не съм с типтроник
, а 4-степенен пълен автомат. Това с чипа ще го видим по натам, както и маслото на скростите, което ме увериха, че е сменяно, а това е написано и в сервизната книжка. Ще дам инфо по - късно, ако се стигне до смяна за цената. Нямам борд компютър, колкото и странно да звучи
, въпреки че автомобилът е Highline изпълнение. Май все по малко ми липсва ръчната скоростна кутия, особено след днешния маршрут сутринта: Кино Арена Запад - Резиденция Лозенец - Пазара Димитър Петков - Съдебната палата - Бензиностанцията на Газтрейд преди отбивката за Младост - Интерпред - Съдебната палата. Всичко това за 1 час и 30 мин, от 07.15 до 08.45, никакви нерви, спокойно, газ-спирачка, кеф. Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта
, което на някой би им липсвало, на мен само малко, но предполагам не за дълго. 