Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!
ААZ-гори масло!
- kidgo
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ААZ-гори масло!
Здравейте,скоро си вземах Г3,ААZ мотора!Минал съм 1000км. и гледам че маслото намаля,беше посредара а сега е на минимума!Пали от зъб,не духа през щеката,при въздушния филтър няма грам масло!Доста добре върви,маслото е минерално "ленфьордер"!Гумички на клапани ли е
!?Или въпреки всичко двигателя е издухан!!?
12.06.2007
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!
Последна промяна от kidgo на Вто 12 юни 2007 15:57, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колко е изгорил?
Първо мотора е турбиниран - нормално е да изгаря (най-точно казано изхвърля) част от маслото все пак турбината се маже от маслото на мотора - зависи от това как го караш - яко ръчка - яко хвърля масло
нормално е от смяна до смяна (10 000 км) да изгори до 700~900 грама.
ако е повече тогава трябва да се притесняваш.
Първо мотора е турбиниран - нормално е да изгаря (най-точно казано изхвърля) част от маслото все пак турбината се маже от маслото на мотора - зависи от това как го караш - яко ръчка - яко хвърля масло
нормално е от смяна до смяна (10 000 км) да изгори до 700~900 грама.
ако е повече тогава трябва да се притесняваш.
- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ivani4 написа:Колко е изгорил?
Първо мотора е турбиниран - нормално е да изгаря (най-точно казано изхвърля) част от маслото все пак турбината се маже от маслото на мотора - зависи от това как го караш - яко ръчка - яко хвърля масло
нормално е от смяна до смяна (10 000 км) да изгори до 700~900 грама.
ако е повече тогава трябва да се притесняваш.
Ако сменяш маслото на такъв двигател на 10 000км при всяко положение ще стигнеш до основен ремнот ! При нашите условия максимум 8000км
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта